Noen ganger går skravla varmere enn kamerafingeren… ;-)

Du som var innom meg i dag tidlig vet jo at jeg skulle på tur i skogen med Anna-Lena, og skrøt uhemmet av kamera som skulle få kjørt seg og greier… 
Vel… av og til er det faktisk viktigere å være til stede i øyeblikket. Og la skravla gå varmere enn kamerafingeren. Av og til får blogg være blogg, og får vente til jeg kommer hjem.

Vi hadde en nydelig tur vi, trimmet litt rett og slett.. Hjertet banket, svetten piplet, og tanker fikk luftet seg.
Finnes ikke noe særlig mer oppbyggende og energigivende enn noen timer i skogen med bestevenn 🙂 

Vi spiste lunsj på Ullevålseter. NIstepakke med knekkebrød. Jeg skulle liksom “slanke meg litt” da…Og det gjorde jeg..På formiddagen hvertfall 😀
I kveld har det blitt kokosbolle. 

 

Bildene er tatt på en snartur ute i ettermiddag.

 

 

Håper du har hatt en topp dag 🙂

 

#tur #høst #vennskap #samvær #mindfullness 

14 kommentarer

Siste innlegg