Det var lørdagen sin det tenker jeg!!

Å treffe folk man kan være helt seg selv sammen med er alltid deilig. Jeg har ikke noe problem med å være meg selv, uansett hvem jeg omgåes jeg. Jeg har tro på at jeg er en god person som jeg ER. Så jeg har gjennom hele oppveksten bare VÆRT meg, og jo eldre jeg ble jo lettere var det. Men det er likevel noen mennesker som jeg føler det LETTERE å være meg med. Og Karidansen er blant en av dem. Så da jeg skulle treffe henne igjen i dag, så var det med et smil om munnen 🙂

 

Koste oss veldig vi, både ute i vinden…

 

…og på Espresso House. Det ble til og med KAKE!! Etter en Chia-pudding til lunsj følte jeg at kake var på sin plass 🙂

Kjempekoselig dag, med skravling og litt av hvert. Prøvde oss på litt shopping også, men der er jeg dårlig om dagen… Ikke så mye som en liten truse en gang…Enda jeg TROR jeg både TRENGER og har LYST PÅ litt klær… Pøh!!

Har forresten kjøpt meg et par chia-puddinger som står i kjøleskapet og venter til frokost i morgen. Du vet jeg og matlaging…Godt vi har Kaffebrenneriet og andre som varter meg opp 😀

Hva har du gjort i dag?
Liker du chiapudding?

#bloggtreff #karidansen #kafe

 

28 kommentarer
    1. Så koselig 😀
      Jeg var først på hundetreff i går, og så var jeg på jentekveld på kvelden, hvor alle bidro med litt mat hver 🙂 Det var veldig koselig 🙂

    2. Takk for noen koselige timer! Chiapuddng var nytt for meg, men godt var det. Fin kosemat for å dempe etterdønninger av inntak av chili forkledd som paprika!😅 Nå kom jammen Connie med oppskrift også , så her er det flere
      muligheter om man vil prøve noe nytt! 😄

    3. fruensvilje.blogg .no: Jeg er kjempeglad du gir meg mengder her, for sånt er jeg dårlig på 😀 De har liksom den bringebær -delen oppå for seg selv. Som en mos. Men kan sikkert bare mose den SAMMEN med det andre også 🙂 SKal prøve meg. Dette har jeg nemlig veldig lyst på 🙂

    4. Min matgale verden: Ja, det er veldig godt med bringebær og lime skjønner du, helt nydelig. Som en fantastisk god dessert. Og så er det jo SUNT sies det 🙂 God søndag til deg også 🙂 KLemmer <3

    5. Så koselig! Tviler ikke på at dere koste dere….flotte bilder! Jeg har enda ikke fått smakt chia pudding..men har lyst..skal være så sunt…hører jeg…

    6. Mimremor: Du kan virkelig være stolt av deg selv, syltet har jeg ALDRI gjort. Søsteren min gjør sånt, og er mer lik mamma. Jeg kommenterer det noen ganger til mamma, at jeg ikke er noe særlig husmor-flink, eller GIDDER… Mamma skryter alltid av oss alle, for FORSKJELLIGE ting. “Du gjør andre ting som er flott! Man trenger ikke være LIK!” Og det er jeg enig i 😀 Så deilig å kose seg på verandaen, det var jo flott vær i går 🙂

    7. Hanne Beate: Ja, kjempekoselig 🙂 He-he, ja lurt å kle seg i vest. Jeg skal gå tur i dag, men ikke i jegerområder. Langs Kyststien ved Hvitsten. Blir deilig. Besøke mamma også 🙂 God klem til deg 🙂 Ja, kjempegod den jeg kjøper hvert fall 🙂

    8. Å så koselig. Tenkte med en gang at nei, chiapudding har jeg ikke spist! Jeg må google og lage selv!! Men så kom Connie og ga meg hele oppskriften i en kommentar. Fantastisk! Jeg skal prøve. Kanskje med noen bringebær og litt lime i 🙂 God søndag. klemmer<3

    9. Åh, det så koselig ut! Ja, det var masse vind i går, – jeg var på turorientering, og akkurat idet jeg hadde startet så var det en jeger som avfyrte et skudd i nærheten. Da gikk jeg tilbake til bilen og hadde på meg en refleksvest før jeg gikk videre, sånn at jeg ikke skulle bli forvekslet med en hare eller et rådyr…. Ei på jobben har med seg chiapudding til lunsj iblant, men jeg har ikke smakt det. Er visst både sunt og godt, så er fristende å prøve. 🙂

    10. Ops jeg gikk glipp av bloggen din idag, nå er dagen snart over, men lørdagen min ble også fin. Jeg gikk tilogmed tur i sola og etterpå timer på verandan dan, Og fikk syltet noen glass med pærer..Oj jeg er så stolt av meg selv! God natt til deg!

    11. da tar du bare 3 ss chiafrø,2,5dl kokosmelk eller mandelmelk,litt vanilje og lime og ca 125 g bringebær,det smaker du deg frem til :=) mos bærene og bland alt med en gaffel sett i kjøleskapet natten over,vil du ha litt mer sødme ha i litt honning eller sukker etter smak .Det er chiafrøene og melken som lager puddingen,så smaksettes det etter eget ønske,dette får du til

    12. Margrethe: Ja, kjempekoselig dag 🙂 Jeg spiste Chia-pudding for første gang for noen uker siden 🙂 Deilig , mettende og friskt. Litt sunt tror jeg 😀

    13. koselig da,og fine bilde av dere :=) chiapudding er godt og jeg gir deg her en utfordring :=)
      du skal ta 3 ss chiafrø,2 dl melk ,bruk den du liker best (ris,mandel,kokos eller vanlig ) 1 ts vanilje og 1 ss hønning,rør dette sammen med en gaffel og sett det i kjøleskapet natten over,nå har du en deilig ferdige hjemmelaget chiapudding

    14. Så koselig! Deilig med sånne venninne-dager! Vi har holdt på med ved idag – kjørt hjem til meg og fylt opp ved-lageret mitt for vinteren…… fram og tilbake! Chiapudding….. vet jo ikke hva det er en gang… hysj…… 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg