Tro det eller ei!!

Her kommer en ny liten historie i kategorien: “Tro det eller ei”

Det er et lite paradoks som jeg nå vil fortelle om. Kunne så klart ha fortalt om det for lenge siden, men tenkte ikke det var så interessant. Men det slo meg når jeg sto ved kjøkkenbenken i dag, at dette er jo faktisk både litt GØY og mye rarere og et paradoks enn jeg har tenkt over…

For – Tro det eller ei- men Ingrid Espelid Hovig var min tante på farssiden. 
Og hun var jo hele Norge sin “matmor”, og det var vi i familien så klart veldig stolt av. 
Paradokset, eller det litt snodige, er jo at jeg overhode ikke har arvet noen av disse genene som jo må ha kommet fra en plass til henne.. Men som dere ser, de lure øynene har jeg arvet fra den siden.

Bildene er hentet fra Alchetron.com og  Dagbladet, da alle private bilder ligger i boden

 

Så da er det opp til deg nå da. Er dette rene skjære sannheten jeg forteller deg. Eller lyver jeg så det renner av meg?? Hvis du ser i kategorien “tro det eller ei” så vil du se at det er MYE utrolig som er sant når det gjelder meg!!
 


Så hva tror du om denne saken?
Sannhet eller  løgn
?

 

 

#trodetellerei #løgn #fakta 

 

16 kommentarer
    1. Fantefjes eller ei min vei -dette tror eg ikkje på. Hun kan gjerne være en filletante,men hun hadde ingen egne barn. Og hun bodde mye av tiden sin i Hardanger nett bortenfor der eg oppvokst. Og eg har aldri hørt deg snakke om henne når eg nevner Hardanger eller at du burde vært flink på kjøkkenet med en sånn tante <3 tullejente,men du skal ha for forsøket <3

    2. Hi, hi du er utrolig! Nei, jeg tror ikke på det selv om jeg ser tydelig likhet med øynene. Bildene i boden avslørte deg ellers kunne jeg vært kapabel til å tro…:)
      Men vet du, om du driver litt med slektsforskning så kanskje du hadde funnet ut at dere var i slekt med noen fellesnevnere et sted….

    3. Veit ikke helt jeg. Man kunne hatt samme navn men hva slags navn man har er jo det samme. Jeg tror ikke på dette. Ha en fin dag.

    4. Tror nok ikke på dette….Da hadde vi hørt mye mer om det…:-) særlig fordi du sier du er så dårlig på å lage mat…så…dette sier jeg er løgn…hihih…sorry!

    5. Pga likheten så må jeg si at det er sant. Men at alle bildene ligger i boden…hm, det sier jo at du ikke har bilder av tanta di og ei som er så berømt, og da må jeg si at det ikke er sant.
      Så nei, tror deg ikke i dag 😉

    6. Hehe, du ligner jo litt, men dette tror jeg ikke på. 🙂 Dessuten burde du vel da ha hatt Espelid som etternavn, hihi. 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg