Snø i september??

I dag har jeg egentlig gjort minimalt. GORRE lat, løgnaktig og snopen- der har du meg i et nøtteskall i dag… MEN…jeg HAR rørt meg litt altså. Jeg har vært en tur oppe i Andeby. Hilst på Guffen og kompisene. 
JEPP…vært og gått tur ved Østensjøvannet, med Oslopadda. Koselig, deilig med frisk luft og litt skravling. 4,5 km..
Og tror du ikke det kom SNØ da?? 
Eller…det er egentlig litt tøys…Det har ikke snødd…Men det ser sånn ut..

Jeg tror det ligger et fryselager av noe slag i nærheten der opp, for det ligger alltid en kladd snø, sommer som vinter, rett utafor en bygning der oppe. Et litt begrenset område hvor man kan lage snømann altså…

 

LItt rart 🙂 

Ikke jeg som laget snømannen altså, bare lånte den litt…

Mor svane var også på plass, med den ene ungen sin. Ellers var det stort sett Guffen gårdsgutt og Donald som drev byen i dag.. Lite andre “innbyggere” å se 😉

 

 

 

 

En deilig og passe lat lørdag. 
Har heklet en ny pompadur også, så HELT sløv har jeg ikke vært 😉

 

Har du sett snø enda? 
Har du vært på tur i dag?

 

 

#fugler #svaner #gjess #tur #snø

 

15 kommentarer
    1. Du gode min, jeg trodde det hadde snødd på deg!!! Snømannen var da så søt. Men snart blir det hvitt overalt, for det er jo oktober allerede. Som tiden går. Kos deg i høsten! Klem 🙂 Vakre bilder alle sammen! 🙂

    2. Nå trodde jeg et øyeblikk at det var kommet snø i Oslo allerede…. Godt det ikke var tilfelle for først skal høsten nytes en stund til. Jeg har sett snø i år, for vi kjørte over Filefjell på fredag, og der sluddet det litt. Og toppene var helt hvite. Litt snø i veikanten også, men da var det så surt at vi ikke gikk ut av bilen – sludd og bare 1 grad.
      Flotte bilder av svanene og endene, og snømannen var veldig søt. Den første jeg har sett bilde av denne sesongen <3

    3. Så koselig tur da :o) Fine bilder av fugla også <3
      Nope, ikke sett snø ennå, og jeg kan gjerne vente litt til med det, faktisk 😀
      God søndag! <3

    4. Svaner og ender er nydelige fugler, – flott rundt vannet der! Veldig spesielt med den snøen, – har aldri sett en snømann med løv til hår og så grønt rundt! Her har det såvidt vært hagl og nesten snø i luften, og ser snø på fjellet i det fjerne. Idag skal jeg på tur, og det ser ut til å bli sol også. Ønsker deg en super søndag! <3

    5. Kjempefine bilder du har tatt! Da er det bare å dra dit hvis man skulle savne litt snø 🙂
      Så snø i dag, for snøen har lagt seg på Vassfjellet som er et fjell hvor TV-senderen står. Der var det hvitt.
      I dag har jeg ikke vært på tur. Mannen min og jeg var på kinarestaurant sammen min mor, for hun spanderte middag på oss siden mannen min fyller 50 år i morgen. I morgen kommer det vennner på besøk til kaffe og kaker, og det blir kjempekoselig. Om kvelden skal vi på konsert med The Real Group. Jeg gleder meg kjempemasse 🙂
      Ønsker deg en kjempefin lørdagskveld <3 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    6. Samme type dag her, helt i 0,0 men likevel har dagen gått alt for fort :-)) Snø har vi ikke sett noe til enda, og jeg håper den holder seg borte lenge 😉 Enda ikke helt over forrige vinter :-/ Hehe.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg