Hva ville JEG valgt??

 

 

Å bli respektert eller å være uredd?
Vil jo gjerne blir respektert, men jeg kjenner jeg gir LITT f…i det med respekt, og hva andre måtte synes. SÅ vil helst svare å være uredd her. For jeg ER litt for redd foreløpig, for en del ting…

 

 

Naken eller for mye klær?

Der må jeg nok si naken om jeg må velge. Jeg har en innebygget varmeovn, og kan bli fryktelig varm til tider. Får fnatt med for mye klær…

 

 

 

Karamell eller sjokolade?

Her må det være lov å “jukse” litt. Så Ja-takk, karamell i dag. Sjokolade i morgen…Eller kan vi si karamell NÅ, sjokolade ETTERPÅ 😀

 

 

En suksessfull karriere eller et lykkelig familieliv?

Bryr meg ikke så mye om “karriere”, selv om jeg liker å ha en jobb jeg trives med. Men “karriere”? Nei.. veldig glad i familien min, både den jeg har vokst opp med og den jeg har VALGT meg, så de må blir lykkelig familieliv.

 

 

Leilighet eller hus?

Skjønner ikke hva jeg og Hr Frodith skal med et helt HUS!! Og får neppe råd til det noen gang heller. Så jeg sier leilighet er perfekt 🙂

 

Være en tyv eller løgner?

Dette er sånn kjipinge-spørsmål, som man bare MÅTTE svare på som barn. Og som det ikke er noen fin måte å vri seg unna på. MEN , jeg tar en sleip en her og sier: TYV…Men det er bare LØGN det jeg sier…Så kanskje det er LØGN jeg mener er best å være? Forvirret? Bra!

 

Sommer eller vinter?

Uten tvil: Sommer!!
 

 

Mobil eller pc?

PC…Ja, jeg REGNER MED disse spørsmålene forholder seg til blogging?? (he-he) Og der er helt klart PC å foretrekke..

 

Kunne spille 10 instrumenter eller kunne 10 forskjellige språk?

10 forskjellige språk. Helt klart. Ikke spesielt opptatt av musikk. Og språk, elsker det. Ikke så mange igjen å lære…? Kan jo TO rimelig bra i alle fall. Norsk…og Tegnspråk…

 

 

Være venn med Donald Trump eller Kim Kardashian?

Er Donald Kardasrhian et alternativ?? Jeg nekter å svare en av de to andre…

 

Varme eller kalde drikker?

Helt klart kalde. Ikke så glad i varme drikker, bortsett fra kaffe..Men kalde derimot. Vann, iste, juice, smoothie.. Men når det er sagt: drikker alt for lite..

 

 

Være under vann eller oppe i lufta?

Helt klart mer en fugl enn en fisk ja…Klarer ikke holde pusten mer enn et par sekunder… Så der hadde jeg holdt dårlig. Liker å svømme,men UNDER vann..Nope.

 

Strand eller fjellet?

Fjellet er spennende både å prøve å bestige, og å rusle i. Liker dårligere og dårligere stranda…Sand mellom tærne…FOR varmt. Blir rastløs..solbrent… osv. Nei, takke meg til en real ankelvrikk opp en fjellknaus 😀

 

 

 

Handle på nett eller på kjøpesenter?

Kjøpesenter. Prøvd nettet få ganger. Bare vellykket EN gang. Resten har jeg kastet. Liker å tusle rundt på kjøpesenter på NYE steder. Men blir mer rastløs nå om jeg ikke finner noe, enn tidligere. Gir opp fortere..

 

Reise alene eller sammen med noen?

Rimelig sosial, så TUR må jeg gjøre sammen med noen. Kan godt være litt alene ellers, men ikke på TUR da. Må dele med noen. 

 

Instagram eller Snapchat?

Instagram! Snapper sjelden. Har ikke skjønt poenget tror jeg …(Sa hun med knirkete stemme…)

 

 

Ha en strålende dag du <3

 

 

#valg #utfordring 

13 kommentarer
    1. For et innholdsrikt innlegg 🙂 Koselig å bli litt kjent i sånne utfyllende innlegg – samt muligheten til å tenke litt sjøl – hva en ville valgt på disse spørsmåla :-))

    2. Her var det mye valg. Hva jeg ville velge veit jeg ikke. Men ville hatt en leilighet og ikke hus. Et hus krever vedlikehold og det er mindre vedlikehold når det gjelder en leilighet. Ellers er det mere sosialt og handle på et kjøpesenter enn via nett. Handlenett er noe helt anna. Å være naken kan jo være ok det innimellom men ikke hvor som helst. Best at man finner ut hvordan man vil ha tingene selv.
      Ha fortsatt en fin dag.

    3. Morsomt, og jeg må svare jeg også 😉 I korte trekk da, så du ikke må lese deg ihjel- ha ha.
      1. Respektert. Jeg trur det er sunt å være litt redd for ting og tang.
      2. For mye klær.
      3. Neitakk, ingen av delene :/
      4. En suksessfull karriere. Ja, jeg sa det høyt 😛 ha ha.
      5. Hus.
      6. Her hadde jeg slitt. Samvittigheten tar helt av og jeg suger på å lyve. Men da hadde jeg fått god trening i å lyve da?
      7. Hvorfor bare sommer, eller vinter? Jeg vil ha høst. Ha ha.. Men ok, sommer.
      8. PC. Deilig at ingen kan ringe meg. Ha ha..
      9. 10 forskjellige språk, uten tvil.
      10. Ehh, den var vanskelig. Jeg liker seriøst ingen av de to. Men ok, Kim hadde gått i små doser.
      11. Kalde drikker.
      12. Oppe i luften.
      13. Fjell.
      14. Nett.
      15. Sammen med noen, ellers er jeg stuck på terminalen hele tiden. Ha ha.
      16. Instagram.

    4. Jeg husker godt at vi holdt på med dette da vi var barn, men jeg tror at valgene var enda mer kompliserte enn disse her. Hihi, her syntes jeg stort sett at det var veldig lett å velge ;o))

    5. Hehehhe ja her var det mye å velge i 🙂 Og noe var likt og annet ikke 🙂 Man må velge det som er rett for en selv – selv om det ikke alltid er enkelt heller 🙂
      Ønsker deg en god dag, frodith klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg