Rett før jeg “tar av”… :-D

Hei sveis!!

Jeg er litt travel om dagen. Og seeeent i kveld drar jeg til Bergen. Natt-toget. Sitte-sove..Håper jeg får noen timer søvn på toget. 
Kofferten er pakket med de rareste ting: Koseklær, ulltøy, ROTTER, sko og støvletter, penkjoler, og noe veldig hemmelig, hekletøy, rettetang og medisiner…Nesten ikke NOE vanlige klær. Håper Kjersti har kjøpt rikelig med klær i Praha, for nå kommer jeg og TAR DEM!! Ha-ha…

Snakkes mer i morgen.
Blir nok en del bilde-blogging som vanlig, fra Bergen. Blir travelt med tur, footshoot, gumling av deilige kaker og skravling med Kjersti 🙂 

Pluss jeg skal treffe Tattavkvinnene også en av dagene. 

Det blir stas, hun har jeg ikke truffet før 🙂

Og Cuskima, Margarites og Morsmiddag på søndag.

 

 

#tur #bergen #pakking #høstferie

40 kommentarer

Siste innlegg