Når man må VEKKE fuglene

Når man er våken så tidlig at man faktisk kan VEKKE fuglene, så rekker man litt av hvert. Jeg og Kjersti har jo mye vi skal ha “gjennomført” her på hytta, og det er mulig det ligger og murrer litt i bakhodet mens vi sover. I alle fall våknet vi såpass tidlig i dag at vi måtte VENTE på lyset, for at det skulle kunne gå an å ta bilder ute… 
Men jeg skal love det var verdt å vente på!!
Vi har vært ute i omtrent hele dag, tatt bilder og koset oss. Og innimellom alle foto-shootene er vi oppe i hytta, hvor Kjersti varter opp med de deiligste retter både til frokost, lunsj og middag.

Kjolen kjøpte jeg for 20 år siden, til et bryllup.
Støvlene er enda eldre, og Kjerstis bror sine.

 

 

 

 

 

I kveld legger jeg ut bilder fra den lille “utfordringen”/overraskelsen som jeg planla før jeg dro. Følg med 😉

 

#fotoshoot #klær #morgenfugler 

11 kommentarer

Siste innlegg