Når “lumske” planer blir til virkelighet..

Som du vet hadde jeg noen “lumske” planer for Bergensferien. Eller kanskje man heller kan kalle det planer som er opphav til hysterisk fnising. Jeg har i dagesvis gått og fniset og kvitret, med tanke på hva som skulle skje. 
Vi skulle jo “leke” Svanesjøen ved stranden på hytta!!
Og Kjersti ante så klart ingenting om det før jeg kom. Bare at jeg hadde en utfordring eller en overraskelse kan vi vel si. 
Klarte ikke å holde meg veldig lenge akkurat, ble avslørt i bilen på vei utover til hytta: “Vi skal være SVANER!!”. Kjersti ble kjempeglad. Helt klart en hemmelig drøm dette. Å få danse Svanesjøen. 

Tyllskjørt fra jobben, og nyinnkjøpte strømpebukser og singletter for anledningen, og så var vi i gang. 8-9 grader i luften og minusgrader (MINST) i vannet la ingen demper på humøret.Eller dansingen…

 

 

 

 

 

Skulle tro Kjersti drev med dette på fulltid.. En dreven svane og en dreven ballerina.

 

 

Jeg jobbet iherddig med en-fotingen jeg også, men er en smule mer ustø…

 

 

Da svanen hadde danset ferdig, dro den sin vei…inn i solnedgangen eller noe sånt….

 

 

Neida….

 

Brått var den på tur tilbake, med vingene rett ut bak..

 

… mens det fosset rundt beina på den…

 

Du vet at svaner kan frese og være litt sinte??

For en dag!! 🙂

Har du ikke fått med deg “Når man VEKKE fuglene“? Klikk på linken!
Gå også innom Kjersti for å se hennes fantastiske bilder fra samme foto-shooten.

#svaner #svanesjøen #dans #fotoshoot #utfordring 

 

24 kommentarer

Siste innlegg