Fra knallhard modelljobbing, til slaraffenliv i luksus-suite..

Det har vært ganske hard modelljobbing de siste dagene, så det var JAMMEN bra at jeg nå havnet på oppgradert rom på Luksushotell..

 

Etter en ganske “skrinn” frokost på hytta, med eplekake  ulike varianter og krem til, var modelljobbingen og “sultingen” over…

 

Hotellet jeg bor på i natt visste nok at det var en modell som ankom, for rommet var oppgradert fra STANDARD…til noe som var BEDRE hvertfall… Stor god seng!

 

Og der var jo to som var raske med å prøve å kapre den beste sengen!! Jada, de ER med. Jeg har bare ikke latt de få særlig spalte-plass 😀 Og at DE skulle få den beste plassen kunne de bare glemme. 

 

Så jeg henviste de GLATT over til andre senga…Der tripper de rundt, klare til å “angripe” min seng, så fort jeg tar en tur på do. Og nå skal jeg ut å spise snart, med en blogger som IKKE er Kjersti.. Så da tar de vel senga mi…Hrmf..

Og nå er du nok spent på hvem den andre bloggeren er..

 

 

#hotell #jobbing #avslapping #luksus

 

 

15 kommentarer

Siste innlegg