På etiopisk restaurant med “Tattavkvinnene”

Her er hun!! Min middagsdate.
Vakre, blide og helt herlige “Tattavkvinnnene“, eller Sara om du vil.
Jeg har kjent henne på blogg i ganske mange år. Hun er kanskje en av de yngste i bloggblokka som jeg kjenner såpass godt. Men  alder spiller ingen rolle når man møter folk man liker, enten det er på blogg eller i det virkelige liv. Sara er moden, snilll og blid, og et menneske som har tiltalt meg fra dag EN. Rett og slett bare en flott personlighet.

Og i dag fikk jeg endelig sjansen tl å møte Sara på utsida av blogg-blokka også.


 

Skravla gikk fra vi møttes på utsida av hotellet mitt, og jeg så egentlig ikke noe særlig av HVOR vi gikk. Men Sara har bodd her noen måneder og fikk geleidet oss mot sentrum. Og plutselig sto vi foran en restaurant med etiopisk mat!! Ja, hvorfor ikke liksom. Du vet vel hvor tøff JEG er i matveien..

Naomi Restaurant og Bar er stedet. Og jeg bestilte Kay Wat. Kjøtt-stuing på et vis… Med noen rare lefser til. Spennende!! Likte det veldig godt, stuingne. Lefsene var litt “sure”, sikkert bare uvant smak, men dog.

 

Kanskje LITT skeptiske i starten…Neida.. Dette smakte nydelig. 
Jeg skravlet så mye at det siste jeg spiste var iskaldt… 
Sara var som du skjønner helt som forventet. Ei jente jeg veldig gjerne treffer igjen. <3

 

Og her er tegningen av henne jeg laget for mange år siden. Sånn hvis du ikke kjente henne igjen liksom.

En fantastisk koselig kveld. Nå nyter jeg hoteltilværelsen med romgodt og rotter!

 

#bloggtreff #restaurant #bloggvenn 

14 kommentarer
    1. Så koselig lesning Frodith! Det var en kjempehyggelig kveld, og du er akkurat like herlig i virkeligheten som du virker på bloggen 😀 Litt morsomt at det var først her i Bergen vi fikk til å møtes når vi faktisk har bodd i samme by før, veldig på tide med andre ord 😀
      Takk for mye moro og gode samtaler 🙂 Skal ta med meg noen av de gode lærer-tipsene dine videre 🙂 Stor klem <3

    2. Så koselig at dere fikk møtes 😀 Og jeg er enig – vi har god kjemi og tone med folk uansett alder, noen ganger sier det bare “klikk” på den gode måten :o)
      Må sjekke ut bloggen hennes :o)
      Etiopisk restaurant har jeg aldri vært borti. Så spennende 😀

    3. Så gøy å spennende å få sjansen til å møtes utenfor blogg-blokka også ;o)) Har aldri prøvd Etiopisk mat, men har hørt at det er godt ;o))

    4. Så gøy at du fikk treffe Sara, – var jo gjennom henne jeg fant deg! Hun hadde påskenøtter akkurat sm deg, og jeg var så heldig å vinne hos henne husker jeg. Attpåtil har hun nær slekt der jeg er ifra, så hun er ikke helt ukjent liksom. Gøy å prøve noen nye smaker når man er ute og spiser.

    5. Se der ja 😀 Nytter ikke med oppgraderte hotellrom til deg. Og ikke engang etter svanedans i isvann og slagstøvler! Her blir det minibloggtreff fra morgen til kveld 😀 Du er bare helt utrolig 😀 Har nok ikke vært inne hos denne bloggeren ,, men kan hende det blir en tur eller to 😀

    6. Koselig med nye venner og mat man ikke spiser hver dag. Sara ser ut som en sterk kvinne med solid bakgrunn med glimt i øyet.

    7. Spennende mat og jeg trodde først det var servietter. Nesten litt sjalu jeg da for alle bloggere med respekt for seg selv har møtt Frodith. Jeg tilhører ingen blokk og er vel mer som ut ligger å regne 😂 og kanskje kan jeg ikke kalles blogger heller 😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg