Lars Monsens arvtakere rasler med Nøklevann-nøklene… ;-)

På tur igjen..
Ja…kanskje ikke i shorts og t-skjorte akkurat../bilde fra i sommer) …Nei, i mårra kjører vi Lars Monsen-varianten… Med tursko, turbukser og ullgenser. Vi skal i skogen, Nøklevann, jeg og Anna -Lena. En ordentlig høst-tur. Har ikke vært der før. Gleder meg. Litt trim, litt skravlings, litt påfyll av skog og mark og frisk luft. Litt påfyll av høst! Og hvem vet…Skal vi bade, skal vi danse, skal vi klatre i trær…? Eller skal vi bare gå, og spise chia-pudding med bringebær i pausene? 
Tiden vil vise. 😉

Nå skal jeg bare legge meg til litt kjapp lading. Eller… oppladingen tar rimelig kort tid uansett for meg, så kl 07:00 er jeg klar som et egg, Da er det bare å vente til resten av verden står opp 😀

I morgen skal jeg ta egne bilder av den flotte plassen. Enn så lenge får du nyte de lånte…

 

 

 

 Bildene er fra Nøklevann,  hentet på Deskgram.net

 

 

#tur #nøklevann #høst #trening #aktivitet 

17 kommentarer

Siste innlegg