Heisan


Hvordan har du det? Har du hatt en bra dag?

Det har jeg. Sammen med Anna- Lena. Vi kom oss da i NÆRHETEN av Nøklevann i det minste…Men med null retningssans og skikkelig dårlig skilting, gikk vi i ring der oppe en times tid før vi i det hele tatt nærmet oss utgangspunktet for Nøklevann-turen.. Så her var det ikke mye Lars Monsen -fakter å skryte av i dag akkurat… Klokka ble så mye etterhvert at vi gikk tilbake igjen.
MEN…vi hadde en hyggelig tur, lo masse av vår håpløse stedsans, skravlet om ting vi trengte å skravle om og fikk masse frisk luft. 
Bilder ble det lite av i dag, sånn er det av og til. For opptatt med skravling og å prøve å finne stien.

Nå er det tid for dagens is! Og The Last Kingdom på dvd 😉

 

#tur #høst #vennskap
 

17 kommentarer
    1. Oslopadde: Så deilig å komme i gang, eller å bli FERDIG med julehandel da 😀 Ja, får håpe vi kommer riktig neste gang, du får vise meg 🙂 Klem <3

    2. Hi hi 🙂 neste gang finner dere sikkert frem. Jeg var på tur selv i dag – med tidligere kollega på shopping og kaffedrikking. Bærums Verk er skikkelig hyggelig shoppingsted – litt annerledes, og veldig fint. Jeg kjøpte 3 julegaver!
      Oslopaddeklem 🙂

    3. Aina: Ja, det var sånn latterkrampe-latter nesten. Vi er håpløse begge to på retninger. Og da vi måtte spørre om veien nesten for hver meter, og LIKEVEL sto ved samme veiskille IGJEN, da ble det høylytt fliring og stå krokbøyd å le en stund 😀 Nei, ikke det SPOR Monsen altså. MEN vi så et beverfelt tre 😀 Nei, i dag var ikke bildene i fokus, jeg orket ikke. Og det var helt greit. Takk for gode ord om bildet. Jeg følte meg litt pjusk i dag, er ikke HELT i form, og da er det ekstra koselig å høre sånt 🙂 Klemmer med begge armer 🙂

    4. Nydelig bilde av deg – du er så fin Frodith <3
      Hehehe... Ble ikke en gang Frodith og Anna-Lena Halvveis-Monsen 😀 MEN det ble et minne dere kan le av i lang tid, og det er noe fint i det også <3 Latterminner er ofte de beste!
      Må ikke ha så mye bilder hele tiden. Poenget med turer er ikke ALLTID å ta bilder - godt å fokusere bare på å snakke og se seg om også. Tenker dere kosa dere masse jeg :o) Klem på deg

    5. Var heldigere da jeg skulle til Nøklevann jeg da 😉 Hadde med datter og barnebarn som bor i nærheten som guide! Fint der! Lykke til på neste forsøk 😉 Ha en fin kveld.

    6. Uff..så synd da…at dere ikke fant frem! Men..dere koste dere nok uansett..og det er viktigst….Fikk dere jo en tur….Ha en god kveld!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg