Når hodet ikke følger med…

Noen ganger driver kroppen med sine egne greier. Kanskje til og med hodet TROR det er med. Men noen ganger er det så langt fra sannheten som det går an. Jeg har ikke vært helt i form i dag, uten helt å være SYK heller.. Nebbet litt blekt, hjernen på ferie. Det har resultert i “sirkeltrening” i nærheten av Nøklevann, og ikke mindre enn 3 ekstra turer i butikken for å få tak i det jeg EGENTLIG skulle ha..
Jeg rakk akkurat å skifte til pysj hver gang jeg kom hjem, før jeg husket at det var noe jeg manglet.. Av med pysj, på med bukse…stupe ut og i butikken. Dra med seg EN ting. TIlbake…Inn døra, inn i pysjen. Og OOOPS, hvor er er lyspærene…Ut av pysjen, inn i buksen…Ja…du skjønner..? Kunne holdt på sånn hele kvelden. Men har gitt meg nå.. Resten får komme i hus i morgen..

Noen ganger lever hjernen sitt eget liv…

#tanketom 

4 kommentarer
    1. Hoff ja,, ikke greit i sånne stunder. Meen,, du kunne jo ha bytta klær motsatt, og vært på butikken i pysjen 😀 Så helt gæli var det nå ikke 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg