STAKKARS meg!!!

Ja…egentlig visste jeg det ikke før i dag…
HVOR synd det egentlig var på meg!! 
Så her er nå underleppa langt fram, og masse “synes synd på”-tanker farer gjennom hodet…

Neida…Eller jo… LITT kanskje? 😀

Jeg har nemlig vært hos legen i dag.
For 10 dager siden sparket jeg borti noe med stortåa. Og så inni HAMPEN hardt også!!
Tåa vokste seg stor og var litt blå etter en dags tid, og så klart stiv som en stokk…Men jeg KUNNE røre på den, så regnet med at det ikke var brudd…

Har ikke akkurat blitt noe bedre etter 10 dager… Har humpet rundt som en gammel mann… Eneste sko som har funket er de mykeste joggeskoene, med skikkelig stor “front”. Så i dag tenkte jeg at jeg fikk sjekke den tåa hos legen…Etter 10 dager!!

Og det var brudd. Skikkelig brudd også!! Sa han på skadelegevakten. 
Jeg har vært hos allmennlege, hos røntgenlege OG på skadelegevakten. Skadelegevakten var ekspertene, og skulle avgjøre hva som måtte gjøres etter bruddet.
Legen der var nesten “imponert” over at jeg hadde klart å gå på foten i 10 dager, med brukket tå. 
Siden jeg kom så sent dit, blir det ingen gips, men humpe i vei videre. 

Stakkars meg!! Sitter her med brukket tå!! 

Men det blir nok bra etter hvert 😉

#tå #brukket #legebesøk #

25 kommentarer
    1. Auda! Herregud.. da ER det synd på deg, for en del av deg er jo brukket.. <3
      Har bruddet grodd riktig eller feil da..? Eller sa de ikke noe om det?
      Kjempestor godbedringsklem 🙂

    2. Au au au! Det hørtes da utrolig vondt ut 🙁 Også 10 dager med brukket tå da :O Du er nå en tøffing, jeg hadde sikkert kastet inn håndkle og duret til legen lenge før xD Du får i hvert fall ha riktig god bedring, håper den healer seg fort <3

    3. Ja jeg tenkte meg nesten det…når du fortalte det…og særlig når du ikke ble bedre…men..det er ofte det ikke gjøres noe, og det gror fint…så får håpe det…Men det tar jo sin tid da…ish..Stakkars deg!! Stor god bedringsklem fra meg!

    4. Au da. Brukket tå høres ikke godt ut! Men er bruddet pent sånn at du ikke får problemer når den gror sammen igjen, eller? Nei, av og til er det lurt å besøke legen en gang for mye… selv om det føles unødvendig. Riktig god bedring med tåen. Klemmer <3

    5. Åååh. Trøste trøste. Kjente meg litt igjen i det å vente, he he. Men nå ønsker jeg deg all slags mulig god og rask bedring. Ja ja, relativt raskt i alle fall <3

    6. ,,,uffameg.. trøste,, trøste. Men jeg skal ikke kjefte på deg… Jeg er jo like vanskelig å få til lege. Husker jeg smalt hånda i stolbeinet for mange år siden , da jeg skulle berge et barnebarn som ”kasta seg bakover”. Etter noen dager gikk jeg til dyrlegen (han hadde røntgen…) Og beskjeden var klar: “Her er bare å skyte og grave ned….” 😀 God bedring 🙂 ,,,psset… er litt på hæla med å lese innlegg.. så rekker ikke kommentere alle 😀

    7. Nei huff da! Stakkars deg og stakkars tåa! Nei og nei. Nå skulle jeg løpt bort med noen av de nystekte biscottiene, men de blir litt vanskelig. Masse god bedring. Både til deg og tåa! Ikke rart du hadde problemer med å gå! klemmer<3

    8. Det var ille men kan du jobbe fullt? Har gjort det samme selv mange ganger men ikke så ille at jeg har vært hos legen. God bedring.

    9. ja da har du nok hatt en del smerter ,brukken tå er ingen god tå,får bare håpe du slipper å bryte den opp igjen og sette på gips,det spørs jo om det gror beint eller ikke skulle en tro,god bedring videre

    10. Den er kjip da, men er vel greit å slippe gips vel, hvis man skal se litt positivt på det 😛 Håper tåen gjør mindre vondt snart, og så må du passe på å ikke sparke i flere ting 😉

    11. Oops, det var såpass ja. Stortåa er jo den som blir mest belastet når man går, så skjønner godt det ikke er så greit da. Masse god bedring til deg! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg