En-dags-utfordring!

 

Av og til sniker jeg meg rundt og fotograferer folk i all hemmelighet. Det er ikke lov om folk kjennes igjen, og jeg passer meg vel for det nå i disse dager. Men med ryggen til må det være lov mener jeg. Av og til kan man få noen skikkelige blinkskudd når man tar sånne bilder.

Jeg skal ikke uttale meg om disse fotoene under er noen blinkskudd akkurat, men jeg liker dem. Og jeg tenker at de kan skape litt tanker og kreativitet. Så min lille “En-dags-utfordring” er slik: 

“Last ned ETT av bildene under her , og skriv et lite dikt til det på bloggen din. Du har fram til kl 24 i kveld på å bli ferdig.”

Si fra til meg om du tar utfordringen, så følger jeg med, og lager en link inn til deg når jeg ser innlegget ligger ute. 

1

 

2

 

3

 

 

4

 

5

 

 

Så….Tar du utfordringen? 🙂 

 

 

#dikt #utfordring #diktutfordring

19 kommentarer

Siste innlegg