Frodiths Julekalender- åpning av luke nr 15 – kom inn, bli med :-)

 

Det er LITT av noen typer som farer rundt i gangene på jobben min…Som på enhver arbeidsplass har vi alle slags folk og personligheter. Og noen av dem skal sies å være ganske så fargerike..

 

 

 

 

 

 

Men en ting har de felles, og det er at de er FRYKTELIG redde for mus!! Eller det de tror er mus i hvert fall… Det hjelper ikke det spøtt at “musene” heter hverken Salt eller Pepper, og har et hjerte av gull. De ansatte går nemlig helt bananas, alle som en, bare ved synet av så mye (eller lite) som et par værhår…

 

 

 

 

De blir helt stive i blikket, vifter og hyler, og er nær ved å DÅNE, hele hopen.. uansett kjønn… De skulle bare visst hvilke fantastiske små hjerter som banker så forsiktig bak plysjen. Men det vet jeg! Og nå skal disse små hjertene kjøre i gang dagens julenøtter: 

 

For å være med i trekningen av kalender-gave i kveld, må du gjøre noe så enkelt som å løse de tre små oppgavene under her. Jeg begynner litt forsiktig, og så øker jeg nok på i vanskelighetsgrad etter hvert som jula nærmer seg. Alle som har lyst kan være med på kalender-trekning, så sant de svarer riktig. Det er lurt for å legge igjen en mail-adresse, så jeg kan nå deg hvis du vinner 🙂

Ja, da kjører vi bare i gang:

 

 

 

 

 

Skriv svarene i kommentarfeltet. Det er LOV å kikke på andre, (jeg er ikke så streng på sånt ….)  men  det er ikke alltid så lurt, for plutselig er det andre har svart feil 😉 Riktig svar på nøttene er “inngangsbilletten” til å være med i trekningen av kalendergave.

Du må svare før kl 22 i kveld, for da skjer trekningen. Og vinneren av femtende kalendergave annonseres kort tid etterpå. 

Det er hjemmelagede kalendergaver!

 

Ha en fin dag <3

 

 

#julekalender #adventskalender #jul #konkurranse

 

21 kommentarer
    1. Haha, tror jeg hadde rynket på nesen og hadde det kommet to rotter pilene oppover kroppen, men kanskje ikke disse her to da. De er jo bare søte 😀

      1) Johnny Depp
      2) Italia
      3) Juletrefot, stjerne og lys

    2. Så herlige karakterer….og ja…mange som er redd for rotter og mus…men stakkars Salt og Pepper..er jo bare nydelige…utenpå og inni…hihihi..ps…tror det er kommet med en siste setning litt feil nederst i innlegget..så jeg måtte se oppover…hva…trekning..allerede….hihihi..Men er nok bare feil..Her er mine svar;
      1: Johnny Deep 2: Italia 3: Juletrefot, stjerne, lys
      Ha en god kveld!

    3. Litt av hvert du har å hanskes med på jobb ser jeg! De rottentottene dine er jeg ikke redd, men sånne BRUNE med hårløs hale derimot….UÆÆÆÆÆÆ!

      Dagens nøtter:

      1.Johnny Depp
      2. Italia
      3 Juletrefot, stjerne , lys

    4. Så mange gøyale bilder..litt snerpete øverst der da..hehe.. 🙂 1 Johnny Depp 2 Italia 3 Juletrefot, stjerne og lys. Nå setter mannen opp det kunstige treet her .. så nå får jeg gå å hjelpe til med pyntinga 🙂 Klem og fin kveld til deg <3

    5. Hehe, ja det var litt av noen “kollegaer”. 😉 Mine svar idag:
      1) Johnny Depp
      2) Italia
      3) Juletrefot, stjerne, lys.

    6. Hei igjen! Fikk litt mer tid enn jeg trodde i dag 🙂 Har kuttet litt i nissebeskjeftigelsen, og det var ikke kø da jeg var ute og kjørte, så kom meg litt tidligere hjem. Denne gangen kan jeg se bildene 🙂 og gjette på oppgavene:
      1) Johnny Deep
      2) Italia (rottene er i Venezia)
      3) De må kjøpe juletrefot, stjerne og lys
      Det er mine svar.
      Ha en fin dag! Her koker pinnekjøttet 🙂
      Oslopaddeklem

    7. Går det virkelig an å være redd for de to utrolig skjønne rottene? Men med disse “folkene” du jobber med så ser jeg jo at de ikke er helt begeistret 🙂 Kanskje de bare må bli kjent med de to julekalendervertene?
      Dagens svar er greie: 1 Johnny Depp, 2 Italia (og utrolig sjarmerende Venezia) 3 juletrefot, stjerne og lys
      De siste tingene her må jeg finne frem i helgen, for det er fare for at mannen må utenlands, så da skal han jammen få hjelpe til med siste innspurt først. Nyt helgen. klemmer <3

    8. Fryder meg over salt og pepper – ja å deg naturligvis. Herlig innlegg. Men skjønner at min bloglovin sliter med å finne deg. Følger deg jo, men merker at hverken du eller enkelte andre dukker opp i feeden min, så nå måtte jeg finne deg via en kommentar. Pussige greier, gjør det ekstra kjedelig 🙉 Men men, kalenderen er så fin å få med seg at jeg leiter deg opp jeg 😊

      1. Johnny Depp.
      2. Italia (koselig bilde)
      3. Salt og pepper må huske å kjøpe
      juletrefot, stjerne og lys. Håper de husker det 😉

    9. God formiddag 😀 Ja ikke rart du blir litt stressa på jobb med sånne musefine madammer der 😀
      1 Johnny Depp (smugtitta på de andre….)
      2 Italia
      3 Juletrefot, stjerne, lys

    10. Hei og god morgen!
      Jeg får ikke opp bilder på bloggen din i dag, bare tekst. Så jeg kan ikke få svart på oppgavene 🙁 I dag er jeg mye på farten, og får besøk etter hvert, så vet ikke om jeg rekker inn her før kl 10 i kveld. Litt leit. Håper på bilder i morgen! Eller i kveld, da, hvis jeg rekker å komme innom 🙂
      Hils Salt og Pepper, og si at jeg gjerne skulle sett bildene av dem 🙂
      Oslopaddeklem

    11. Du gode min for noen typer. Ikke lett å være Salt og Pepper der! Festlige bilder ble det! Klemiklem:)
      1 Johnny Depp
      2 Italia
      3 Juletrefot, stjerne, lys

    12. Haha, for noen TYPER du har på jobben. Og for noen HERLIGE ansiktsuttrykk 🙂 Ganske redd for små søte skapninger ja 🙂 Jeg må på jobb, men takk for en god start på dagen 🙂 klemmer<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg