God morgen

 

 

Hei! Der var du… Og her er jeg..Nettopp  våknet jeg. Hørte søsters tasse nede på kjøkkenet. Jeg ble glad som en lerke. Det betydde kaffe på gang. Hva er bedre enn varm kaffe på mårran, når man nettopp har slått opp øynene?? Ingenting vil jeg tro.

 

 

Så her sitter jeg, og venter på at en ny dag skal begynne. En helt ny lørdag full av muligheter. Vi har en plan, noen ting vi MÅ. Men det betyr ikke at det ikke kan dukke opp noen “åååååå” likevel! Vi skal ut å rydde i huset til mamma, og etterpå en tur på sykehjemmet på besøk. Er jeg riktig heldig så får vi tid til bittelitt shopping i tillegg.

Og i går ringte Lady August, blogg-søsteren min, “adoptiv”-søsterent min. Men vi fikk ikke snakket, jeg er jo på besøk. Så nå er jeg superspent på siste nytt fra Søs.

 

 

Jeg tror dette blir en strålende lørdag. For det har jeg bestemt. Og noen ganger må man bare bestemme seg, så blir det sånn. Det er ikke ALLTID at livet er fullt av tilfeldigheter. Som oftest ikke.

Jeg håper du også lager deg en god dag! Det unner jeg deg <3

 

#lørdag #livet #planer

 

 

18 kommentarer
    1. Herregud, så herlige bilder! Morgenbilder, “akkurat våkna og greier, og nå drikker jeg kaffe for å våkne mer” <3 😀
      Håper der fikk rydda masse, og hadde det kos hos mor <3

    2. For kaffedrikkere er nok kaffe en super start på dagen! Hittil har jeg også hatt en fin dag med lett blanding av “plikter” som klesvask og handling, men også med strikking, blogg og god mat. Kos deg hos din søster. Klem <3

    3. God morgen. 🙂 Eller .. det er jo lenge siden det var morra nå da. Her har drømmemannen og jeg pussa alle vinduene i hele huset, utenpå og inni. Og støvsugd og vaska alle gulvene. Akkurat gulvet tar vi jo rett som det er, men vinduene .. vel, kan ikke huske når de ble tatt sist. Lukter så godt her nå. Men det varer nok ikke lenge. Det er ulempen med å ha Jonas. Fortsatt god helg til deg. Kos deg med dine.

    4. God lørdag. Her har vi en fin dag. Sov lenge, helt til 8:20 og det er bra til å være oss.
      Litt frokost, også bar det i vei for å handle litt.
      Vi får besøk i ettermiddag, og da skal jeg lage pizza igjen. De synes den jeg lager er så god, så da lovte jeg dem det. 🙂
      Nyt resten av lørdagen også. Klem

    5. Hihi…kaffen hopper jeg over om morgenen 🙂 Tar heller et glass vann 🙂 Er ikke noen stor kaffedrikker. Men kjenner veldig mange som ynder å starte dagen som deg ♥

      Lag deg en fin dag, og nyt den akkurat som den er ♥
      Klem ♥

    6. Koser meg med kanelboller i dag. Ellers blir det fint vær ute i dag så mulighetene for en tur ut er store. Ha en fin dag.

    7. Å lage seg ,en god dag, god ide. Det har jeg ikke prøvd – bevisst altså. OK. Da prøver jeg også i dag. EL-bilen er fulladet, bytur og barnebarntreff – bra utgangspunkt!

    8. God morgen !

      Ja man må bare bestemme seg for at dagen skal bli fin 🙂

      Kos deg hos søsters – og GOD LØRDAG til deg og søs 😀
      klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg