Min aller første bestevenn – 47 år etter

Jeg har vært ute på landet i dag, og besøkt min aller første bestevenn.
Tenk vi har vært venner og hatt kontakt helt fra vi var 3 og 4 år! Du har lest om henne og hvordan vennskapet vårt oppstod, og om du ikke har det så finner du det HER

 

 

Jeg har jo tullet med at vi skulle prøve å gjenskape bildet som du ser i svarthvitt her…Vel.. Vi prøvde, men det er kun VI som får lov å se det…
Vi lo godt, og “gremmet” oss bittelitt også…Og så kledde vi på oss..He-he..
Folk over 50 egner seg best med litt mer klær på, sånn er det bare.. Eller i alle fall NOEN 😀

Men vi skulle i alle fall ha et bilde av oss sånn som vi er nå, SAMMEN. Så her er min første bestevenn og jeg – 47 år etter <3 (Vi var ca 4 og 5 på bildet..kanskje)

 

 

 

 

 

Vi hadde en strålende dag. 
Skravlet nesten uavbrutt, mimring og oppdateringer, kun noen stopp innimellom for å få i oss den deilige maten hun serverte. 

 

 

Lunsj, kake og middag rett før jeg dro.

Vi har fremdeles like mye å prate om, om ikke mer. Vi er like på mange vis, og forskjellige på andre vis. Men viktigst av alt: vi bygget et vennskap i unge år- som har holdt et helt liv. Setter pris på likhetene og forskjellene- og koser oss med å være sammen.

I sommer blir det overnattingstur <3

 

Takk for en nydelig dag- min aller første bestevenn! 🙂

 

#vennskap #oppvekst

20 kommentarer
    1. Vennskap er og blir GULL!!

      Og du.. Sånn veldig apropos bestevenner.. Du minner meg faktisk en HEL DEL om min bestevenninne sånn utseende og også litt stilmessig. For min bestevenninne har rødt, langt hår og hestehale. Og i likhet med deg så har hun også en kul og respektabel klesstil, og i hele tatt. Det er vanskelig å ikke tenke på Sara (bestevenninna mi) når jeg ser ihvertfall samtlige bilder av deg, hehe! ^^

      1. Så gøy at jeg likner henne 🙂 Jeg hører sjelden jeg likner noen, så det er moro! 🙂 Jeg trenger å likne en kjendis snart, så si fra om du kommer på en, he-he. Er jo en del av challengen vi holder på med, og jeg ANER ikke 😀

    2. Trivelig å ha venner som man har kjent hele livet! Jeg har ikke så mange av de, men har bl.a. ei jeg har kjent hele tiden. Mødrene våre ble kjent med hverandre da vi ble født på Rikshospitalet, og siden holdt de og vi kontakten.

    3. Et herlig innlegg som forteller så utrolig mye 😀 Sånne vennekontakter har ikke jeg, dessverre 😀 Men veldig moro å lese om andre sine. 😀 Så jo at Eva hadde vennetreff også 😀 Madammen har jo kontakt med i alle fall tre av sine barndomsvenner 😀

      1. Jeg har også tre, henne her og to andre som har vært venner siden slutten av barneskolen. Anna Lena har du sett på bloggen flere ganger, hun som giftet seg i fjor. Hun er den ene 🙂 Jeg liker godt å ha både gamle og nye venner. Trenger alle <3

    4. Nydelig vennskap dette 💚💛 så flotte dere var på bildet… Det andre bildet er kanskje greit å ha for seg selv… Sånn er det bare….

      1. Ja, det andre er IKKE blogg-mat. Vi ble IKKE fornøyde. Det skal litt til før jeg er i bikini på bloggen, spesielle situasjoner. Og nå ble det IKKE sånn 😀 he-he

      1. Ja, det er noe spesielt med de gamle vennskapene, selv om det er hyggelig med nye også 🙂 Man trenger alle, på forskjellige måter 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg