På veien til de bra bildene…

 

…så må man faktisk gjennom en del dårlige… 
Her f eks står jeg liksom å prøver å se veldig avslappet og naturlig ut, i en vegg… Så avslappet at jeg sover?? 😀

Kjempenaturlig liksom…i DEN stillingen…

 

 

Spider-woman….?

Ja…Herfra kommer det bare litt rare bilder i dag. 
Jeg er travelt opptatt med Galleri Frodith, og utstillingen på søndag, så er fryktelig opptatt. Lager invitasjoner, vasker i Galleriet, flyr rundt og stjæler bilder og henger dem opp. Altså nok å henge fingrene i. 
Så du får nøye deg med noen bilder å LE av fram til søndag, hvor de FINE bildene kommer 😉

 

#fotoshoot 

7 kommentarer
    1. Veldig greit med digitale bilder, – da kan bare knipse i vei helt til man blir fornøyd. Verre med bilder som måtte fremkalles, for da måtte de være perfekte med èn gang og man tok nesten ikke sjansen på å ta bilder. Gleder meg til søndag, – har sett så mange fine bilder rundt omkring.

    2. Kunne ønske jeg var flink til å ta bilder, eller at jeg i det minste kunne sett noenlunde klok ut på bilder. Du ser ut som du har god selvtilit på bildene, å det er en bra ting. Da blir det liksom så mye bedre. Selv om jeg skjønner at det må være vanskelig å få bildene slik du sikkert hadde tenkt når du henger i en fjellvegg.
      Lykke til med alle forberedelsene.

    3. Ja jeg skjønner ikke hvordan du har tid til å henge å slenge i en fjellvegg når du skal være Galleri Direktør 😀 Masse lykke til,, og strekk på kroppen av og til 😀 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg