Stille glede

 

Jeg er som du kanskje vet ikke den som har de høyeste “toppene”, eller de dypeste “dalene”…sånn på innsiden. På en måte er det jo ganske deilig. Livet er ingen berg-og-dalbane, hvor jeg blir kastet hit og dit, mens jeg hyler og skriker enten av redsel eller av fryd.

 

Nei…hos meg er det mer en stille opplevelse det hele. Livet. En lun bris. Et stille vann. En rislende elv.

 

 

En vandring på rolige stier. En pust i bakken. En rislende glede på innsiden. Et smil.

 

 

Ikke hylende latterkramper på daglig basis.
Ikke blytunge tanker som trekker meg ned.

En lettbeint sommerfugl. Stille flaksing. Tåler kulda.

 

 

#tanker #livet #meg

 

10 kommentarer
    1. Nydelige deg❤️Vakkert skrevet, og jeg er så utrolig glad i sommerfugler- men det visste du🦋 Jeg kan være noe av den rislende elven, men også den som blir kasta hit og dit, opp og ned fra toppene til den dypeste grotte… men det er så fantastisk at vi er forskjellig, verden blir mer fargerik av det🦋 klem til fineste deg

    2. Det var en fin beskrivelse av deg, og fint å ha det sånn! ☺️ Jeg er nok litt mer opp og ned, men ikke så veldig ekstrem.😊

    3. Det er jo litt deilig det også da <3 Nydelige bilder av deg søs! Jeg er mer sånn gledeshyl og latterkrampe og så er jeg stille lenge av gangen (selv om gitaristen nekter for det hahaha) Stor god klæm <3 Gleder meg til å treffe deg 😀 <3 Håper du har rukket øvd litt 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg