Syk og slapp trekning av kalendergave bak luke nr 18

 

 

 

 

Jeg spydde som en gris fra litt utpå ettermiddagen i går og hele natten, så jeg fikk ikke tatt kalendertrekning. Jeg er litt bedre nå, men fremdeles i senga og hjemme. Jeg har imidlertid laget innlegget ferdig tidligere på ettermiddagen i går, og har bare gjort trekningen nå. Så det er bare å komme seg i rute: 


Etter jobb i dag var vi en tur i sentrum,  på kafe med en god venninne. 
Det tok ikke lang tid før Salt og Pepper var “all over the place”….
Det sto nemlig noen DIGRE gaver på innsiden av Østbanehallen, og de var fryktelig fristende…

 

 

 

“Fritt for den øverste der!!” Pepper var i fullt firsprang mot “gave-haugen” med Salt på slep..

 

 

På et “nano-sekund” var han oppe på første avsats…
“Pepper!! VENT PÅ MEG!! “ Salt var ikke like rask på labben i dag..

 

 

Men før jeg fikk sukk for meg var de oppe begge to…

 

 

Men jeg er jo vant med disse to, så jeg er ikke den TREGESTE heller!! Her måtte noe gjøres før de raserte hele Østbane -hallen, og pakket opp alle pakkene i haugen…De TROR jo det er noe inni…

“Hei!! Stopp en halv!!” Jeg fektet og gestikulerte….

 

 

…og fikk ganske så fort tak i dem…
Og når de ikke kan oppføre seg….

 

…så blir det ned i sekken med dem!!

Men nå er det klart for kalender-gave-trekking her snart, for det er mange med riktig svar i dag, og det kan bli riktig så spennende.
Men før vi trekker vinneren, her er svarene: 

 

Dette var så klart: 

 

 

 

Og landet Salt og Pepper besøkte…..

 

 

….var så klart: 

 

 

Og hvis du snudde litt på bokstavene som du ble bedt om…

 

 

…så fant du ut at det sto: 

 

 

NÅ er det klart for å trekke hvem som skal vinne kalendergaven for i dag. Jeg er SÅÅÅÅ glad for at så mange er med i kalenderen min hver dag fremdeles, og det er Salt og Pepper også. Det er alle som leser og setter pris på dem, som gjør at de vil vise seg fram, dag etter dag…. SÅ takk til alle dere som er innom!
Og nå skal Salt gjøre jobben sin …Hun setter fart mot lua..

 

I full fart piler hun ned til alle lappene i lua…

 

 

Og jeg kan høre at hun  spoler omkring, ganske så vill og gal…. Og opp kommer hun kjempefornøyd.. Hun drar etter seg en lang fin lapp på hvem som skal vinne kalendergaven….På lappen for i dag står det skrevet: 

 

 

 

Hurra!! Jernbanefrua!! I dag ble det deg!! Salt trakk DEG!! Så koselig!!

Du vant den attende kalendergaven, blant mange som hadde riktig!!  Gratulerer til deg !! Gaven får du  i posten snart. Jeg sender i morgen. Må bare en tur innom mailboksen å få adressen din. 🙂

 

Og til alle som var med i går:

Tusen takk for at du var med!! Glad du er med!!

Det blir nye muligheter i dagene som kommer til å vinne en kalendergave. Jeg legger ut luke 19 snart, for den er laget ferdig og trenger bare litt finpuss etter omgangssyken. Det blir litt sånn når Frodithen er syk.Innlegg på innlegg. Trekning som vanlig i kveld.

 

 

Ha en fin dag så lenge. Jeg må få litt mat i den syke kroppen.

 

#julekalender #adventskalender #kalendergaver #utdeling #rotter #jul #trekning

11 kommentarer
    1. Åh huff, så leit å bli syk nå i disse dager 🙁 Men det passer vel egentlig aldri, uansett.

      Gratulerer så mye til Jernbanefrua ♥
      Jeg sitter bare og gjetter litt for meg selv nå om dagen. Er litt nede for telling, men ikke med sånne ting…bare det vanlige som jeg alltid sliter med 🙂

      Ønsker deg masse masse god bedring og sender noen gode klemmer ♥

    2. Jeg stusset litt i går kveld over at det ikke kom noen løsning på nøttene, så jeg tenkte at det måtte være noe. Gratulerer til Jerbanefrua og god bedring til deg!😊

    3. Uff, så leit. Kvalme er en av de mest ubehagelige måtene det går an å være syk på. God bedring!
      Jeg er innom på jobben i dag, men jeg tar en litt kortere dag. Skal møte venninne i sentrum litt før arb.tids slutt 🙂
      Håper du får en fin dag hjemme, og at du snart føler deg bedre 🙂
      K

    4. Hurra for…..meeeg. Å nå kjenner jeg meg veldig veldig heldig. Tuuuusen takk Salt, herlig. Mail er oversendt – og nå håper jeg at du får en rask og ikke minst god bedring 🙂 Klem

    5. Nei hugg og huff……………….. spysyka er ingenting å trakte etter 🙁 Huff håper ikke JEG får den nå da…….. inkubasjonstiden er ca 3 dager……………………. men men GOD BEDRING TIL DEG og gratulerer til jernbanefrua 😀 klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg