“Bad selfie… or worse…. ” ;-)

I våre dager, hvor det er mye fokus på å “ta seg ut” best mulig, så er det viktig å tenke litt utafor boksen innimellom…synes du ikke? 😉

Mange blogger handler også mye om outfits, sminke, klær og det å ta seg bra ut. Og det er helt greit det også. Jeg synes det er viktig og riktig at folk skriver om det de vil. Men siden de ANDRE tar seg av dette med trente kropper og vakkert utseende, så er det viktig at NOEN drar litt i andre retningen også, så vektskålene står litt mer likt….
Og den NOEN …. det er MEG… he-he….

En SELFIE kan være riktig så ille om man bare tør..og noen ganger enda verre…

Og som du ser JEG TØR:


 

Nå er spørsmålet bare : “TØR DU?”

 

Mann/kvinn deg opp og send meg en skikkelig BAD SELFIE,  gjerne så ille at det er helt ugjenkjennelig…for de som liker litt anonymitet… 

Send bilde på mail til: [email protected]  innen  fredag 8. april kl 24

så blir det en liten “horror- utstilling” i “Galleri Frodith” etter hvert… he-he..

 

Bli med da vel!! Her tar vi ikke oss selv så høytidelig, gjør vi vel? 😉 

 

Blir du med?

 

OBS!

Jeg vil ha EKTE vare/grimaser, og ikke fotomanipulerte/redigert vrengtryner 😀

 

 

 

 

#selfie #grimase #utstilling #foto

 

 

 

79 kommentarer

Siste innlegg