Gi meg en skikkelig utfordring igjen :-)

I vår hadde jeg en liten tegneutfordring som noen kanskje husker: 
Jeg ba om noen oppgaver, noen utfordringer på hva jeg kunne tegne. Jeg fikk en del oppgaver, noen formet som sitater eller ordtak, og noen helt løsrevne oppgaver. 
Disse gjennomførte jeg over flere dager, og du ser under her oppgavene, hvem som ga dem og  hva resultatene ble. Du får se dem samlet under ett.

 

1)

 
 

 

2)

 

 

3)

 

4)

 

 

5)

 

 

6)

 

7)

 

8)


9)

 

10)

 

11)

 

12)

Vill ulv (Canis lupus) fotografert i Norge. Ulv p sn¯, en vinter i fjellskogen.
Foto: © Baard NÊss / NN / Samfoto

 

 

Siden jeg synes det var så moro forrige gang, og tegne på oppdrag fra deg og de andre, så nå ber jeg igjen om noen nye oppgaver:


Så : Har du en artig tegneoppgave til meg?

 

#utfordring #tegninger #oppgaver #oppdrag 

42 kommentarer

Siste innlegg