VM- utfordringen for bjørner i hi – IS

 

Ingenting er vel vakrere enn dans på isen? Eller isdans?
 


Små,nette dansere i strutte-skjørt som feier bortover isen..

 

 

Eller en gjeng kledd i cowboyhatter som danser LINE-DANCE på isen…

 

 

Vel…vet ikke om det er vakrere..men  trapes-kunstnere på sirkus, som heiser seg fra taket og ned i manesjen….vel, det er heller ikke å forakte.. 😉

 

 

Men hva er det egentlig jeg HOLDER PÅ MED? Du lurer kanskje på det?

Jeg er med i VM- utfordringen vel!! Vinter Måned- utfordringen for bjørner i hi. 
En liten sak jeg fant på her om dagen, for å folk ut av “hiene” sine. Ut å ta bilder, ut å leke med foto i vinteren og sist men ikke minst: Få litt mer liv på bloggene her, som virket som var gått i dvale de også … 😉

Og hva gjør du da, hvis du vil være med?
Hva går dette ut på??
 

Jo, følg listen under her, og legg ut et bilde som du har tatt selv, eller “arrangert” selv ( altså ikke fra nettet),  på DIN blogg, hvor du tolker stikkordene på listen. Et stikkord for hver dag.


Det er lov å hoppe opp og ned og fram og tilbake på listen. Man velger selv, med eller uten tekst til. Og man kan bruke gamle eller nye bilder.

Si fra til meg om du blir med, for jeg linker hver ettermiddag inn til de som er med i utfordringen, så alle kan finne hverandre. OG jeg “stjæler” bilder etterhvert, og henger opp i Galleri Frodith, for vi må jo ha en utstilling etterhvert. Og Galleri Frodith…det er mitt lille virtuelle galleri her inne i blogg-blokka 😉

 

 

ER du med? VIL du være med? 

 

#challenge #utfordring #foto #is #vinter

 

17 kommentarer

Siste innlegg