Dette er sakene sine det!!

 

Når øynene har blitt helt firkantet….og jeg nærmest har flyttet inn i noen som likner på en pysjamas…. Da betyr det at det er litt slaraffen-liv på gang… Og det er ikke dagen lang kan jeg love deg…Neida…for på dag tid er jeg alt annet enn slaraffen-damen…Jeg driver på som en liten arbeids-hest…Og har knapt tid til å gå på do nå om dagen… MEN …når jeg kommer hjem, venter “pysjen” og tv-skjermen…FOR vi har nemlig kjøpt siste sesong av “The Mentalist”

Og dette er sånt jeg liker å se ja…Litt spenning og krim og snedige vendinger…(Og ikke hverken skrekk eller romantisk komedie..som det har vært mye snakk om her i det siste )

Og så klart har vi sett de 5 før nyanskaffelsen 😉

Men nå sitter jeg altså pysj-kledd her fra jeg kommer inn døra, og ser episode etter episode med “The Mentalist”

Deilig!! For “The Mentalist” , DET er sakene sine det!! 😉

 

Kjenner du til denne serien?

Hva er favoritt-serien din?

 

 

#film #dvd #serie #tv #spenning #avslapping
35 kommentarer
    1. Stina: Ja, jeg er kjempeglad i Criminal Minds også 🙂 Den er kjempegod på en annen måte liksom. To veldige gode serier. Begge favoritter egentlig 🙂

    2. frodith: Criminal Minds har jeg følgt med på siden første sesongen 🙂 Så mye mulig jeg kommer til å like The Mentalist da 🙂

    3. Jeg har hatt lyst å se The Mentalist lenge, kanskje det blir neste serien jeg begynner på.. Jeg er en selverklært binge-watcher og Netflix avhengig, og kan sitte i timevis og se serier. For tiden er favorittene True Detective, Fargo, Sherlock og Parks and Recreations 🙂

    4. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Jeg liker også veldig godt Criminal Minds 🙂 en klar favoritt det også. Og den er jo litt ekkel og skummel også…Men SKREKK er det ikke 🙂 Vi har begge seriene på dvd 🙂 Ha en fin kveld 🙂

    5. ladyaugust: Nei, se tv på mobilen orker jeg IKKE 😀 Ser jo så dårlig nå atte 😀 Er så vidt 50-tommeren går greit he-he… Nå har jeg en time fri før middag her 🙂 Klemmerflat <3

    6. Jeg digger The Mentalist <3 Han er genial og en smule snasen OG han er jo sååååh betatt av Lisbon ,håper han snart tar motet til seg eller hva 😉 The Mentalist har jeg allerede sett ferdig *iiiih.Så gikk det jo bra tilslutt ,eller ikke..hmmm ^_^

    7. Aha 🙂 Jeg som aldri ser tv har netflixa litt på mobilen, og mobilen min er jo liten. Ingen skjønner her at jeg kan se film på den haha. Goood mornings søs <3 klæmmingsflat 🙂

    8. Åse Helen: Litt action, litt spennig, og ikke minst litt humor inni. For hovedpersonen som hjelper FBI/CBI er ingen vanlig fyr 😀 Morsom fyr. Ha en strålende dag du også. Jeg skal på jobb-tur…spennende og litt skummelt… 😀 Klemmer <3

    9. foreignerat50: He-he, ja du blir litt hekta du også når du begynner sånn…ja da blir det søvnløse netter 😀 Ha en fin dag du også Joy <3 Klemmer <3

    10. ladyaugust: Det er litt krim, spenning. En serimorder. Og hovedpersonen er veldig smart og noen tror synsk, men det mener han ikke selv. Men han er lur og morsom og helt uregjerlig. Han jobber med FBI for å løse saker. Og gjør mange rare krupspring som slett ikke er vanlige 🙂 God morgen klemmer <3

    11. margarites: Jeg gjør ofte litt ting samtidig jeg også, men denne får jeg med meg når jeg ser. Uansett strikketøy og pc i tillegg. Men legger det bort litt innimellom da 😀 God morgen til deg <3

    12. Så bra at dere har funnet en serie dere liker 🙂 er det action? Jeg følger ikke med på noen serier, men husker jeg likte Grace anatomi veldig godt. Ha en strålende dag og klem til deg 🙂

    13. Har ikke sett det, men begynner jeg med det, blir det søvnløse netter og 0 blogging på meg:)
      Har sett mange korean serie da jeg hadde blogg fri:)
      Ha en fin dag Frodith:)

    14. Jeg har bare hørt om serien, men ikke sett den. Guttungen er en hund etter å kjøpe all verdens serier som han ser på, og jeg tror faktisk han har noen av sesongene. Jeg vet ikke helt hvilke serier som er favoritt hos meg… så på Grey’s Anatomy i går, og den liker jeg. Men ser gjennom fingrene når det kommer mye blod og operasjoner… Ellers liker jeg mye forskjellig, men ofte strikker jeg, løser kryssord eller sitter med Ipaden samtidig, så da følger jeg bare halvhjertet med på skjermen. 🙂

    15. marita.: VI har ofte sånne maraton 🙂 Både på denne serien, og på Criminal Minds og Vikings, og Games of Throne 🙂 Blant annet 🙂 Får litt mer sammenheng når man ser mange etter hverandre. Vi ser Big Bang Theory også, men det er mest en og en 🙂

    16. Engla: Hei Engla,nå har jeg savnet deg både HER og DER 😀 hi-hi.. Koselig du kom! Liksom blitt litt vant til sånn jevnlig kontakt, også var du plutselig HELT borte en stund. Ja, jeg var nesten på nippet til å kjøpe meg en ONE-PIECE en dag her…Og da mener jeg ikke sjiraff-drakt -typen…men mer sånn VANLIG onepiece .-D He-he.. Det er en litt SNEDIG serie, liker hovedpersonen veldig godt. Godt nyttår ja 🙂 Fikk du mye fint til jul forresten? Jeg fikk masse morsomme glass og kopper, kanskje du ville hatt sånne også 🙂 Paul Pava-merke. Se på Google 🙂 ELler innelgget mitt 25. desember 😉 Kos deg masse Engla <3 Klemmer <3

    17. Høres ut som meg når jeg først begynner med en serie på dvd det ;-p gikk en del kveldstimer til Grey’s anatomy for bare noen måneder siden, begynte jo på nytt fra sesong 1 til 9 nå skal jeg kjøpe sesong 10 på dvd og følge med på sesong 11 på tv ;-p

    18. natheless: Ja, vi ser serien sånn av og til på tv, men følger ikke med fast, for det rekker man ikke…Men derfor kjøper vi dvd, så tar vi sånne økter 😀

    19. Hei vennen min <3 Riktig godt nytt år til deg!
      Nå er det jammen lenge siden sist, men nå titter jeg innom igjen 🙂
      Pysj og tvkos høres herlig ut 🙂
      Jeg har hørt om , men ikke sett den serien. Kanskje jeg må det nå, hihi
      Kos deg og nyt kvelden fineste Frodith <3
      Klem fra Engla

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg