Fordelen med teknologisk utvikling: Ingen blir lenger tatt for å være gal ;-)

Før i tiden ble man betraktet som GAL, mentalt ute, sinnslidende osv om man gikk og snakket med “folk som ikke var der” på gata. Når man med høy stemme og håret til alle kanter travet avgårde og snakket “nonsens og visvas” som om man hadde “stemmer i hodet”, eller “usynlige venner” ved sin side, ble man sett på som gal, pekt på og buret inne…

 

I våre dager er det ingen som blir sett på som gal om man gjør det samme…
Om man  med håret til alle kanter, litt vill i blikket.og med høy stemme går og snakker “nonsens og visvas” tilsynelatende til seg selv, så er det INGEN som vil mistenke deg for å være gal.. De fleste vil knapt ofre deg et blikk, kanskje bare KORT for å forsikre seg om at de ser en leding fra ørepluggene og ned til mikrofonen og mobilen i lomma…

Så noen fordeler er det med dagens teknologiske utvikling:
-Man KAN faktisk komme unna med å være RIMELIG gal også, før noen vil oppdage det 😉 He-he

 

 

(En liten reprise på noe jeg synes egentlig er litt festlig…. 😉 )

#teknologi #galskap #snakk #nonsens #tegninger #gamledager #nåtid

10 kommentarer
    1. Hehe, og nå blir man sett på som rar om man begynner å prate til de som snakker i telefonen, fordi de tror at de prater til en og ikke er i en telefonsamtale. :o)

    2. Ha ha, jeg må innrømme at jeg skvetter litt når det plutselig er noen som snakker bak meg, og det ikke er til meg. Man må liksom se to ganger for å være sikker, før man oppdager den lille ledningen opp i øret. Lurer på hva vi gjør om 50 år frem i tid, kommer utviklingen til å gå like fort som til nå? Klemmer <3

    3. Hehe.. er vel mer rar om man ikke går prater i mobil nå.. Jeg bruker den minst mulig.. så er nok litt rar jeg :)))) Håper du koser deg i dag.. Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg