En liten nissehistorie mens vi venter på trekning..

Dette er bare en kort, fin nisse-historie som fikk meg til å tenke litt i går, og som jeg fikk lyst til å nevne i dag, fordi armene ikke er opptatt med julekalendergavene akkurat for øyeblikket, og fordi jeg synes denne historien er det julen handler om :-). Jeg var inne hos http://livetsgrusommeironi.blogg.no/  og dette er nissen sin det. Hun har strikket 60 luer som hun har gitt til Legevakta i Oslo, så de kan gi til “byens løse fugler” når de dumper innom ,og hun  skulle levere nye bunker med luer til et senter der rusmisbrukere kan komme, så de kunne få luer å ha i kulda også. Og er det ikke DET jula handler om så vet ikke jeg. Du er en god nisse du! 

Minner samtidig om at dere kan gå inn på innlegget under her å delta på julekalenderåpning, hvis dere har lyst, og ennå ikke har gjort det. Er frist kl 22 i kveld,og trekkes like etterpå 🙂 

 

8 kommentarer
    1. Det er mange rause mennesker rundt omkring 🙂 Frodith og livetsgrusommeironi – STÅ PÅ!! Flotte mennersker 🙂

    2. vaniljeogpepper: Ja, jeg må si hun imponerte meg litt 🙂 Jeg skal titte litt ekstra etter nisse-oppførsel før jul rundt omkring, og skriver om det her om jeg hører noe spesielt 🙂

    3. livetsgrusommeironi: Ja, bra å la armene gå, bra for deg, men bra for DEM også, og at du stopper opp og tenker på det, og minner andre om å gjøre det sammen. Tenk alle de glade hodene, som tasser rundt med luene dine 🙂

    4. Så koselig med en liten nissehistorie bare om meg! 🙂 Kjenner jeg blir litt rørt jeg nå… For meg er luestrikkinga ren terapi, og når terapien min kan komme andre til gode, da er d jo bare en vinn-vinn-situasjon!
      Og spør du meg, så burde vel egentlig alle prøve å gjøre noe godt for noen andre, spesielt nå som det er jul! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg