Trekning av kalendergave bak luke nr 5

Nå lurer du kanskje på hva som har skjedd med hatten, hvorfor ligger alle de menneskene å spreller i den sekken der. Vel, de første dagene, da jeg fikk inn kommentarer på kalender-rebusen eller det vi kaller en slags påmelding, så la jeg dere i en hatt, som samboeren eller alven min, senere trakk en av dere opp fra. Vel, det ble skikkelig mye knuffing og sparking nede i den hatten pga det kunne vel være litt trangt.. Nå er det jo veldig moro at mange vil være med, det er jo bare trukket 4 gaver ennå, så jeg slipper så gjerne til folk i “hatten”.  Men hva skjedde altså med hatten? Jo, pga all sparkinga og knuffinga, så spjæret den som dere ser… Ut trillet alle sammen, men da var allerede Whatwouldnemido.blogg.no trukket ut som vinner på gårsdagens gave..

 

Så da var det i gang å finne annen passende sted for dere… Jeg var og rappet julenissen sin. Han trenger den ikke ennå, han sitter bare og slafer`n i sofaen på pole(en/et) 😉 Så nå i dag hadde den rakkern av en alv sluppet inn døra her igjen, han smetter inn før man får sukk for seg, og står og karver og krafser på sekken… Men i dag tok samboeren affære, og sparket den lille rakkern ut igjen, for han ville ta seg av trekkinga selv 😉 Så uten noe mer snikk-snakk og pølsevev, her kommer dagens vinner opp av sekken:

 


Det ble Vaniljeogpepper.blogg.no   Hurra!!! Champagne-smell, og fyrverkeri, gratuelerer til deg! Så koselig at du vant 🙂 Kan du skrive postadressen din i MELDINGSFELTET, så får jeg sendt deg gaven i posten så fort råd er, som man sier 🙂 Postgangen er jo treg nå mot jul, og det er moro hvis kalendergaven kommer fram FØR jul 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg