Trekning av kalendergave bak luke nummer 7

I dag skal jeg avsløre kodeordet, og det var helt rett, til alle som har gjettet: “Når nettene blir lange og bestemor gynger på sin potet”. Kjerstisandnes.blogg.no hadde en kommentar som jeg lo godt av, og hun er jo en gudebegavelse (heter det det?) når det gjelder å skrive,  bare sjekk ut siden hennes. Men nå var det ikke Kjersti vi skulle prate om, men hva hun faktis sa. Hun hadde først svaret på gåten, og så kom det en tilleggsgreie:… “Og har egentlig de som laget saccosekken bare kopiert bestemor sin potet?? Burde bestemor egentlig hatt en prosentdel inntekt av alt saccosekk-salg?? Og hadde bestemor da gitt en god dag i hele musefamilien, tatt pengene og flydd til syden, hvor hun pælmer innpå drinker med parasoll og soler seg så mye at hun ligner en rosin?? Ja, hvem vet..”

Jeg tok meg den frihet og sitere hennes kommentar fra tidligere i dag, for den fortjener å bli sett en gang til 🙂 Den bestemora sitter kanskje på en strandstol for alt vi vet, den dag i dag, og derfor er poteten – unnskyld, sakko-sekken vært ledig i dag… Og der har dere fått boltre dere litt fritt i dag.. Jeg er lei av å stenge dere inne i den mørke,fæle sekken hver dag.. Så det virker som det har vært litt mer gemyttelig i dag. Noen av dere har vært med før, vunnet før, og er med igjen, og noen har ikke vunnet ennå. Det er et lass med gaver igjen,  (vel hvis 18 er et lass)…så hvis de ikke kommer ut på kalendervis, så kommer de til noen i posten uansett tror jeg… Ho-ho-ho!! Men jeg gyver løs på en ny uke- med flere utfordringer, og satser på at dere er med meg videre 😀

I dag blir det sånn at det er på en måte stol-leken, dens om ikke får plass i sakko-sekken når musikken slås av, DEN vinner… Eller nei, det går jo ikke an… Da vil dere vel ikke sette dere, med vilje… Nei, fjas og tull til side, her kommer vinneren:


Øverst på sekken klarte Liljema  å karre seg opp 😉 Du vant Liljema!! Hurra for deg 🙂 Sender du meg en melding i meldingsfeltet, med navnet og postadressen din, så kommer det en hjemmelaget gave i posten til deg 🙂 

 

10 kommentarer
    1. Min matgale verden: Jepp, de var fiffige og måtte deles med flere 😀 igjen.. Koselig om du likte gaven, og får brukt den til noe 🙂 Ha en nydelig lørdag. Skal bare jage vekk en hodepine og legge ut ny kalenderluke, så er jeg klar;-)

    2. Det kan jeg skrive under på. For gaven jeg fikk i posten i går var det virkelig omtanke bak. Utrolig stilig var den! Og jeg elsker den allerede!! Tusen hjertelig takk Frodith . Og så gøy at du likte potet-saccosekk-tankene mine:)
      Ha en strålende lørdag:)

    3. Liljema: Blir fint å få sende avgårde en liten gave til deg 🙂 som jeg selvfølgelig håpe du vil like. Ikke lett å finne noe som passer til alle, men håper de treffer og at det uansett er hyggelig å få 🙂

    4. tanjaravn: Så koseig at du synes det 🙂 Jeg liker denne leken skjønner du .-)Og i dag vant Liljema, hurra for henne 🙂 skal finne fin gave i skapet mitt..

    5. Gratulerer til fine, gode Liljema! *Hopper og danser en gledesdans* : )
      PS! Jeg merka meg den herlige kommentaren til Kjersti i morges, hehe! Helt genial ; )

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg