Monstrene er i anmarsj…

Jeg skjønner nå hva det var jeg engstet meg for, da jeg var 13 år, og var livredd for datan…at den skulle ta over livene våre, og nærmest ete oss opp. Det var nok ikke for ingenting at jeg så for meg et monster, med store tenner, som skulle ta en litt for stor jafs av meg.. Jeg nektet til og med å ha maskinskriving i valgfag på skolen, første året det var et tilbud… og her snakker vi om valig skrivemaskin altså.. ikke data, men vanlige harde taster på papir.. Men jeg var nok forutseende.. DET var veien mot faanskapen, og fordervelsen, .det ante meg jo… For nå har disse monstrene inntatt ikke bare mitt hus, men alle hus.. De snek seg inn den halvåpne døra som etterhvert hadde sklidd opp…. og de leker med oss, disse monstrene…. De finnes i alle størrelser og fasonger.. Laptoper, nettbrett,smartphones….Spiser små biter av oss, sånn nesten uten at vi merker det.. og  det er store bitemerker i alle fall på meg. Og ikke prøv å nekte for at du har blitt bitt du også… Du klarer kanskje bare å skjule det bedre, disse monstermerkene.. I dag tidlig våknet jeg helt svett… Jeg drømmer jo ALDRI!! Men i dag våknet jeg svett av en mareritt-liknende  drøm.. Jeg hadde mistet mobilen.. Den var bare IKKE å finne.. Og hvordan  i all verden skulle jeg da klare meg liksom… Heldigvis våknet jeg,og mobilen lå trygt på bordet i stua… Jeg var litt svett og satte bare et lite plaster over bitemerket da jeg sto opp… Men ta deg i akt: det er flere varianter enn du aner på vei.. Og de er agressive i sin atferdt, ikkel slipp dem ALLE inn døra 😉

Vel, fra spøk til alvor 😉 Minner alle som har lyst til å være med på julekalenderen, at det er fremdeles masse pakker igjen her 🙂  Bare å meldeseg på før kl 22, så kan du vinne hjemmelagede gaver.
 

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg