Litt fyll til ansiktet ;-)

Jeg kjøpte meg en sjokolade i dag, på vei hjem… Ikke at det er noen stor NYHET egentlig, det har blitt noen flere enn jeg er fornøyd med i det siste.. Men den er mørk, vel å merke..og det skal jo være så fryktelig sunt.. Vel, noen ganger kunne jeg trenge litt fyll til disse kinnene tenker jeg.. Fordi det er ikke kroppen som trenger fyllet, den flyller seg fint ut den, hele tida, hvis man ikke passer på.. Men etter å ha fylt 40 blir man liksom litt mer skrapa i ansiktet, kinnene er litt mer hul, øynene sitter litt lenger inn i hodet (ja, jeg vet det kanskje ikke gjelder deg..), man er litt mer mørk under øynene, alt er liksom mer markert.. Man forstår ikke dette higet fra alle ungdommene etter å sote ned øynene, slik at de blir mørke, innsunkne.. Jeg bruker bare mindre og mindre sminke jeg, for å få øynene til å komme litt UT av hulene sine…  De yngste VIL se ut som de er gamle og dratt, og vi gjør alt vi kan for å få det til å se ut som vi har litt rundere former akkurat DER.. for ELLERS, kroppen ellers er null problem å få fyll på altså, så den klarer å se “ung” og rund og fin ut, mens det hjelper ikke en dritt med sjokoladen på vegne av ansiktet… Det er og forblir DRATT i disse dager 😉

Vel, jeg har fått meg den lusse-katt i dag, på besøk i operaen, på noe jobb-greier.. Kanskje den fyller ut kinnene mine litt på sikt.. .Men Lusse-katt, Lucia: 

 Det minner meg på at jeg skal minne dere om julekalenderen min. Jeg har gaver igjen som skal ut. Faktisk  12 igjen 😉 Hvis du leser innlegget under her, skjønner du hvordan påmeldingen foregår 🙂

12 kommentarer
    1. Siv: Ja, skal stuffe de opp litt :-D, med kattene 😉 Joda, jeg er stort sett ganske fornøyd jeg 🙂 Bare merker jeg er blitt litt mer markert, og det BLIR vi jo..

    2. Mima: Nei, nå er det lenge siden du har vært på kaffe her 😀 får ta en skikkelig latte-dag snart. Og nei, du er ikke registrert på kalenderen ENNÅ, så sleng deg med. STENGER om litt over en time. Du VET det ligger en pakke til deg her 😉 Den er ikke så vrien i dag, for en med dine nøtte-kunnskaper 🙂 Og angående ansiktet, hvorfor skal det bli så himla smalt og markert, kroppen er da absolutt ikke markert på samme måten .-D

    3. For det første – bra du koser deg med yndlingssjokisen 😉
      Innhulede kinn…? Dratt ansikt…? Mørke ringer under øynene…? Jeg skjønner ikke hva du snakker om! 😀 Alle har vi unnskyldninger for å spise noen biter god sjokolade, eller lussekatter, hehe.. 😉
      Du, jeg tror ikke jeg har vært innom kalenderen din i dag.. Har ikke vært her så mye..! Må innom og se om jeg kan slenge meg inn i kampen :))

    4. Min matgale verden: Du tenker på den som vi trenger klyper til, i bakhodet? 😀 ja sant nok.. For du trodde på resten? Dette med den unge, fine, runde kroppen ;-D

    5. mimmimor: Nei, jeg så etter deg jeg også, jeg fikk til og med sett på bloggen en gang på vei til Operaen og visste hva du hadde av farger på, men ikke lett likevel, jeg vet jo ikke helt hvordan du ser ut, og vanskelig å lete i de 700 ansiktene etter noen du ikke kjenner helt 😀 Jeg også lei kø, stå å spise, tissetrengt osv. Jeg også kjente få. Vi satt helt fremme nesten, rad 5 satt jeg 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg