Trekning av kalendergave bak luke nr 22

Så var det 22. desember, og det er bare to gaver igjen i sekken, og de blir sendt ut i romjula. Som de fleste vet har jeg synes dette har vært veldig moro, dette med kalenderen. Og det synes jeg fremdeles. Det har imidlertid skortet litt på tålmodighet og energi de siste dagene, som kanskje noen har fått med seg. Jeg har vært et villdyr i butikkene, og etter i dag, så tenkte jeg at nei nå får det jaggu være nok av dette julemaset, butikkene tar livet av meg. Etter dagens kilevink på shoppingsenteret,( altså jeg fikk meg en på tygga!!), så trodde jeg at dette var tidenes verste dag.  Men da jeg kom hjem var det kort fra Vaniljeogpepper i postkassa, og Lady August mente jeg hadde reddet livet hennes 😀 (pga lue i posten) og hvem kan vel forbli sur da?? Så nå har jeg satt meg til med en av favorittsjokoladene i sofaen, som jeg har gjort hver ettermiddag i hele desember, for å skrive trekningsinnlegget. Hver dag, sa jeg!! Hørte du? Så, uansett om den sjokoladen har noen mørke antioksidanter mer enn andre sjokolader, så er den vel ikke akkurat SUNN den heller.. Og legger jeg på meg 5 kg i desember pga den sjokoladen, så kommer jeg til  skylde på dere, bare så dere vet det!!

 

 De som har fulgt med på kalenderen siden starten,eller som har lest bloggen min en stund før den startet, vet at jeg drev med litt “pirring” før jeg startet kalenderen,en slags teaser.. La ut innlegg om at jeg hadde en hemmelighet jeg ikke ville si, og at den skulle bli avslørt senere.. så en lliten stund i forkant av 1. desember, så avslørte jeg det hele, og da så jeg slik ut: 


Var kjempespent selv 🙂 gleda meg masse. I de siste dagene, og spesielt i dag har jeg sett slik ut:. Spesielt etter å ha fått meg en på tygga! 

Og etter å ha fått koselig kort fra Vaniljen, godord fra Lady August, indisk mat i mage, en haug med sjokolade ned gjennom halsen og faktisk til slutt vant kalender-luka hos Whatwouldnemido ble jeg blid som en lerke, og er  superklar for å dele ut nest-siste kalendergave. Den er jeg skikkelig glad for å sende avgårde, for den er ganske fin, synes jeg selv.  Så nå er ansiktet mer sånn at jeg kjenner det igjen..

Enda så hyggelig det har vært å ha dere oppi den sekken inne i stua her, så skal det bli litt deilig å få noen vanlige besøk her i sofaen av dere i stedet for.. fordi det har vært så mye styr med den sekken, den er snabla stor,og har opptatt det meste av gulvplassen, så jeg må vel bare innrømme at jeg heller ikke i dag har fått vasket stuegulvet… Det MÅ VENTE til kalenderen er ferdig, for dere opptar hele stua mi.. Så, det var en god unnskyldning for ikke å vaske i morgen også 😉  Da er det bare å dra dere fram på gulvet her, og ta prosedyren for NEST-siste gang. Jeg mistenker noen av dere for å ha tatt dere litt vel mye til rette nedi  der, jeg synes nemlig jeg så et par gardiner var blitt hengt opp, og ja… dere ser nå selv…. Sekken åpnes, og opp kommer,   klar for feiring: 

 

Det ble: Cassandraen!!! Igjen 🙂 Juhuu!!!!!!!!!! og ikke lenge siden sist 😀 Da får du ta deg litt av Frodiths champagne oppå strandstolen der, så skal jeg pakke inn gaven din 🙂 Jeg har jo adressen din, så får du den i romjulen 🙂 Noe litt stort denne gangen, eller større hvertfall 🙂 Gratulerer!!

 

12 kommentarer
    1. Siv: Så koselig at det er det du forbinder meg mest med 🙂 Jeg er jo stort sett i stabilt og godt humør, men klikker litt innimellom jeg også,som andre 😀

    2. ladyaugust: Jess, skal bare drømme gode drømmer og møte dagen i morgen med et stort smil om munnen 🙂 Takk for all skryt, og passe meg for froskene. Jeg er jo egentlig en frosk selv, men det skal jeg fortelle om en annen gang 😉

    3. Så bra sukkertoppen 😀 Jeg har lagd kake og tjuvsmakt med lua på og vært på besøk også med lua på og fikk masse skryt for den, så nå overfører jeg skrytet til deg swooosj 😀 Flinke, flinke Frodith <3 Sove godt og pass deg for frosker og krokkisser og drøm vakkert ikke om drittskumle damer som klabber til folk i farta men noe fiiint 🙂

    4. cassandraen: Koselig at du ble glad da 🙂 Jeg vant også idag, hos whatwouldnemido, moro. Og skal du ha kokurranser, så er jeg med. Jeg hadde en i september, men da var jeg så nystarta på bloggen, hadde veldig få lesere, så ble ikke veldig mye ut av det. Tror det kan bli mer moro å sette i gang nå med sånt 🙂 Klem tilbake 🙂

    5. Næi kor arti da 😀 Vart så gla æ no at æ skriv på trøndersk 😀
      Satser på noen konkurranser på nyåret jeg, og da vet jeg hvem jeg vil skal vinne ;))
      God klem fra meg til deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg