Pay it forward- gaver i øst og vest..

 

  Vanilje&Pepper og  Nemi Rebella og masse andre folk er i gang med noe som jeg også har kastet meg på 🙂  Det heter “The pay it forward project” og det fungerer sånn: 

De fem første som kommenterer dette innlegget , ved å si f eks : “JEG ER MED”  eller “Jeg vil ha pakke i posten” eller noe i den duren blir så heldig å få en gave,  noe helt uventet, hemmelig,rart,sært, billig el l i posten i løpet av året. Jippie!!!!!  Det dere må være klar over da, er at du MÅ fikse et slikt innlegg selv og glede 5 andre bloggere! (Jeg snoker sikkert litt på bloggene deres da, for å se om dere gjennomfører, fo:r ingen armer- ingen kake , ikke sant  eller inget eget innlegg-ingen gaver…. eller noe sånt) Det er jo veldig hyggelig for 5 andre bloggere også, å gå å glede seg til rare ting i postkassa si?  Kanskje er du heldig og kan lyse opp dagen, til 5 andre bloggere, det hadde vært noe det 🙂

 

 De fem første altså, med godkjent kommentar på dette innlegge her, vil i løpet av året  få en overasskelse av meg. Jeg sier ikke NÅR den kommer, og dere får ikke vite hva det er,men trenger ikke være noe dyrt, og det er jo greit for dere å vite når dere skal lage innlegg selv også 🙂

Har du lyst til å bli en av disse under her,, så gjelder det altså bare å skynde seg inn hit med en melding;-)

 

 

10 kommentarer
    1. moonbeamscorner: Nei, kan være veldig billig egentlig. Jeg tror det strander litt på at man må lage et sånt innlegg selv?? Kanskje? Slitsomt eller noe? JA, ja, Ikke SÅ nøye for meg da, for her ble det INGEN ser det ut til, på min 😉

    2. jada jeg var en av fem hos hun som la ut, så jeg får,men jeg fikk bare to svar, så ikke vellykket på den måten dessverre.. Hva er folk redde for tro? Så fint å kunne gi noe til andre da. Noe av meningen med livet syntes jeg..dele med seg, glede, bør ikke koste noe heller 🙂

    3. moonbeamscorner: men hvis du har laget et innlegg, så skal vel du fortjene å få EN gave,der DU meldte deg på? Jeg meldte meg på hos Nemi Rebella, og jeg oppfatter sånn at hvis jeg legger ut et innlegg, så får JEG gave uansett av henne 😉 Jeg har gjort mitt, uansett om ikke NOEN melder seg hos meg.. Eller? Dere som melder dere her, får hvertfall en hos MEG uasett, hvis dere bare lager et innlegg, dere kan jo ikke garantere om DE igjen gjør jobben sin 😀

    4. ja nydelig tanke og nydelig film også. Jeg slang meg på denne på facebook jeg da. Var en av de fem hos en venn, og måtte jo da legge ut på min vegg. Har da en god del varme og omsorgsfulle og oppegående fb venner så tenkte jo at dette gikk smoooth…not… To stykker som var modige nok til å bli med….ingen flere altså… Så ikke suksses for min del der dessverre 🙁

    5. Jeg har sett dette rundt på hele facebook, men jeg har ikke villet være med fordi… Jeg vet ikke… Jeg liker å lage ting, og jeg liker å glede andre, men ikke fordi facebook sier jeg må! Blogg er mye bedre, så jeg ligger og vipper på om jeg skal være med eller ikke… Det hadde jo vært litt gøy! Men jeg må tenke på det, altså! Du er GOD som orker å gjøre det, altså, Solfrid!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg