Galleridirektøren koser seg ;-)

Som du ser, her glitrer det i både det ene og det andre.. Og det er jammen ikke godt å si hva som befinner seg i de pakkene… Det kan jo være billetter til Charlies sjokoladefabrikk 😉 eller det kan være noe helt annet… hvem vet… Du hadde vel ikke i alvor trodd at du skulle få SE premiene? Hi-hi… vel, dette er ikke de riktige premiene en gang. Det er 5 trøstepremier, som jeg var ute og handlet inn her en dag. De ser kanskje ut til å representere de “øverste” plassene på pallen, sånn som de glitrer, men dette er nok bare trøstepremier skjønner du 🙂 Medaljene derimot er til 1. og 2. plass….  Selv om det står 1 på begge 😀 Ikke alt man får kjøpt for penger… Vel, vi er jo enig om at premiene ikke er så viktig,men her er hvertfall en liten teaser, på hva som venter de “uheldige”… 😉

 Det er stas for en galleri-direktør å få inn verker til galleriet sitt, og jeg har allerede fått inn 8 flotte verker, fra 8 flotte folk,  og det er flere som har sagt de skal sende inn før søndag. Så dette er så moro som det bare kan bli. 🙂 Jeg har funnet ut at uansett hvor mange foto som kommer inn, skal jeg ordne så alle er med i finalen, får en dag i solen, og så blir jobben DERES å kåre det beste blant de mange 🙂 Fordi det er nemlig umulig for en galleri-direktør å velge ut bare noen blant så mange spesielle og fine bilder. Og alle fortjener minst EN dag i utstillingen.. Så får 1. plass og 2. plass  henge en uke i sitt eget lille rom, etterpå 🙂 

Galleriet er jo ikke åpent før etter søndag,men jeg må jo øve meg litt… men akkurat NÅ skal det ikke stemmes 😀 Dette under her,  er MINE bilder, tatt i ulike anledninger, To ved Randsfjorden tilfeldigvis, med et par år imelleom og ved helt forskjellige anledninger. Det siste, med svanen,  er faktisk tatt ved Akerselva, som er den elva som renner gjennom deler av  Oslo og ut i Oslo sentrum 🙂 Det ser ut som jeg venter på varmere vær hvertfall 😀


Randsfjorden, jeg var med elever  på viking-leir


Randsfjorden, luftepause, på vei til Beseggen.


Akerselva kan også være vakker

 

Så må du huske å sende inn DITT bilde da, du som vil være med på utstilling og konkurranse, hvis du ikke allerede har gjort det da 🙂

Les om konkurransen HER hvis du lurer på hva den går ut på 🙂

 

20 kommentarer
    1. Kristin: Jepp 🙂 Og det var ETTER vi to ble kjent ja 😉 Liker det bildet veldig godt selv 🙂 Var godt og varmt og sommeren var lang 🙂 Håper du, pappan og nurket koser dere i dag 🙂

    2. MÅ bare kommentere det flotte bildet ved Randsfjorden 🙂 Ser den gamle brenneri bygningen i bakgrunne. Dere stoppa altså på Brandbu, nærmere bestemt i Røykenvika, på tur til Beseggen den gangen 🙂 Artig 🙂

    3. cassandraen: Ja, flott 🙂 Jeg har fått inn 10 bilder allerede, så jeg er en lykkelig Galleridirektør nå 😀 Men jeg vil ha FLERE 😀 Jo flere-jo bedre. Det er så mye fint og variert jeg har fått inn. Mennesker,dyr, natur,mer abstrakt osv 🙂 Moro som bare det!! Så kos at du likte Havfruen 🙂

    4. muumimamma: Ja, jeg elsker å gå å ta bilder 🙂 kan ikke noe tekninsk med det, mer er glad i å gå å titte etter motiver. Kommer i forskjellig stemning når man tar dem, og så når man ser dem etterpå også 🙂

    5. Flotte bilder 🙂 Det er litt rart, hvordan man kommer i forskjellig stemning, alt etter hvilket bilde man kikker på 🙂 Det er vel sant det der med at bilder sier mer enn tusen ord 🙂

    6. Nemi Rebella: Så flott 🙂 Har du et favoritt-bilde? Jeg må nok bruke bare ETT, fra hver. Flere som har sendt inn flere, men jeg har fått velge 😀 Men jeg spør om favorittbilde først, du kan velge 🙂 Tusen takk for at du blir med, det blir moro når mange blir med, og jeg har funnet ut at alle er med i “finalen” og så stemmer dere i vei 🙂 Men kommer med detaljer om det senere. Nå skal jeg gå inn å se. HVIS du har en favoritt, kan du si det på melding kanskje 🙂 Så er vi litt hemmelige på bakrommet 😉

    7. Nå har jeg sendt mail med en del bilder… Må si jeg er litt imponert over meg selv som klarte og rote meg til det, hæhæ 😀
      Uhhhh, dette blir spennende ^_^

    8. helge: Ja, her kan man ta bilde av hva man måtte ønske. Jeg har fått både natur og folk, og noe litt mer “abstrakt” 🙂 Ha en fin dag du også 🙂

    9. Fine bilder alle sammen. Håper jeg år tak i riktig minnekort idag og at det går bra med alt. Leste at man kunne sende inn bilde av hva som helst, så det blir vel et bilde av en vase, eller brudebilde av foreldrene mine, who know. Ha en fin dag.

    10. Min matgale verden: Ja, jeg husker den turen, veien til Beseggen veldig godt, første gang vi skulle gå der 🙂 Og veldig varmt det året, gikk faktisk i shorts på selve fjellet også 🙂

    11. inneuteferdig: Ja, liker det av svanen også. Tok mange etter hverandre, og med et dårlig kamera. For flere år siden,da kaeraene ikke var særlig gode. Men var digital-kamera hvertfall 🙂 Moro med foto, jakte på motiver 🙂 Jeg er litt redd svarer, så gir ikke mat. Men du var jo uheldig da, med din opplevelse. DEN hadde vært noe og sett nå altså 🙂

    12. Nydelig bilde av svanen. Jeg er veldig fasinert av de stolte fuglene. I Holland gikk jeg rett på en sort , og like etter på kom en til. Ikke hadde jrg telefonen, ikke hadde jeg brød. Er det mulig…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg