JIIIIIIIHAAAA!!!! :-D


Det er karnevalsmåned, februar er karnevalsmåned, og DET må vi gjøre noe med, IKKE SANT?? Jeg sa: “Ikke sant?!” ;-D

Det er moro å kle seg ut, leke litt, drite seg ut, spille teater, man gjør egentlig alt for lite av dette som voksen. Da niesen min, som nå er 18 var liten, skulle hun ha karnevalsbursdag.Jeg fikk heldigvis truet meg til å få være med, som eneste voksne utenom min bror og svigerinne 😉 Jeg stilte som en blanding av leopard og gris… Altså en leopard-gris. Ble suksess det, blant alle de nydelige  prinsessene. Vel, nå er det altså  februar, og karnevalsmåned, og det må vi gjøre noe med…. ja, det må vi 😉 Skal snakke mer om det senere, så kan du jo lure litt i mmellomtiden;-)

Hva ville du kledd deg ut som? 😉

 

 

 

Vel, mens du lurer på dette kan du kanskje ta deg en tur inn i galleriet under, å titte på vinnerbildene  i fotokonkurransen, som henger fram til fredag 😉

1) Muumimamma

 

2) Oslopadda (har ikke blogg, men bør få seg en 😉 ) 

 

3) Støvkorn

 

OG her kommer spørsmålet igjen: Hva ville du kledd deg ut som på karneval? 

 

28 kommentarer
    1. Monica prøver: Nei, og det er så moro å kle seg ut litt, i sånne barnslige kostymer også 🙂 Skal se hva vi får igang før måneden er over 😀 Da er vi hvertfall to i paradden 😀

    2. Hehe, ja jeg er ikke redd for å ta den helt ut heller for å si det sånn. Min utkledning var ikke akkurat barnevennlig da, men jeg tar gjerne utfordringen med en litt mer barnevennlig versjon også! hihi

    3. Monica prøver: Jeg måtte bare lodde stemningen litt med det innlegget, og noen her inne er jo helt klart glad å kle seg ut, og jeg har jo allerede et bilde av deg kledd ut, så visste jo du likte det 🙂

    4. Karneval er moro og jeg har alltid likt å kle meg ut. De siste årene har det blitt mest utkledning i forhold til halloween, men har også vært på en og annen temafest, men da er det ikke alltid det er utledning, men heller et tema. Siste var var vel grønn fest. Temaet var grønt. Morsomt å se hvordan folk løste det 🙂

    5. traust: Ja, jeg synes det er litt gøy i noen sammenhenger 😉 Og det er jo karnevalsmåned 😉 må få til noe bevisst utkledning i løpet av måneden 😉

    6. Marit: Å jasså ikke noe glad i å kle deg ut? 😀 Neida, det er ikke alle som er det, helt lov det ;-)så fint premien kom fint fram 🙂 Ha en fin dag Marit 🙂

    7. Ååååh! For et mas sånn på morrakvisten! ;o)
      Jeg kan ikke fordra å kle meg ut, spille teater, selskapsleker osv. Det er det aller verste jeg vet! Så det der får du ta deg av aleine tror jeg, eller iallefall uten meg ..
      Takk for gaven jeg fikk i posten i går. :o) Koselig.

    8. Jeg ville seff tatt på meg apedrakten å gått 100% inn i karrakter,inkludert å hoppe på ryggen til folk.I forrige uke var det karneval i barnehagen til minsten-hun nektet å kle seg ut 0_o….er ikke det rart.

    9. Utkledning er gøy!! Og på fredag er det karneval i bhg. Jeg pønsker fremdeles på hva jeg skal være….har jo så mange gøye parykker å velge mellom…kanskje jeg blir en mann??

    10. God morgen. Jeg har bestandig vært utkledd som bie når jeg jobbet i barnehagen, og det vil jeg fortsette med.. “Fin sju” (trøndersk) Nå er jeg på tur til legen, skulle kanskje ha vært utkledd som lege, skal på sårkontroll. Ha en fin dag 🙂

    11. Som en sjørøver kanskje, eller mannen med ljåen eller klovn..mulighetene er mange eller kanskje jeg skulle tenke bakover i tid og kle meg ut som a ghost from the past eller Harald Hårfagre. Tipper du vil at vi skal kle oss ut og sende inn bilde. Slik at det blir et slags karnevalsopptog i bloggform.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg