Måneskinns-hjørnet :-)

 Tenkte du at nå var det blitt månelyst her inne?  Vel, det skal hvertfall lyses opp litt for Moonbeamscorner 😉 Det er nemlig damen som har bursdag i dag: Og ikke bare har hun bursdag, men hun blir 50 år i dag 🙂 Moonbeamscorner er en flott dame, skulle ikke tro hun rundet 50 i dag.

 Hvis hun er ute og reiser, er favorittstedet England.Hun liker komedier og drama innen film. Ellers liker hun å skrive dikt og sanger, i tillegg til blogging da. Og hun liker å synge selv 🙂 En fin dame med en veldig  koselig blogg. Ta deg en tur inn til bursdagsbarnet da vel 😀 

Så, kjære Moonbeamscorner, GRATULERER så masse med dagen!! Håper du får en flott 50 års dag, søta!! 🙂 Og håper det var greit jeg rappet bilde hos deg 😉 Kun til bruk her i dette innlegget 🙂 

 

 

 

 Og til deg som leser dette, håper du får en fin dag også, og at du skal gjøre noe hyggelig i dag 🙂

31 kommentarer
    1. Snufse…nå ble jeg skikkelig rørt her altså… Tusen tusen tak søte snille fine deg. Et helt eget blogginnlegg bare for meg <3 Smelte.... Mest personlige og omtenksomme gaven en jente i måneskinnshjørnet kunne ønske seg 🙂 Og kake til og med. Rakk i innom til frokost dessverre, men nå legger jeg meg med et stort smil om munnen 🙂 Stor klem til deg 🙂 🙂 🙂

    2. vaniljeogpepper: Alle jeg har klart å få snoket opp bursdagene til får kake 😀 Har jo lagt ut noen “spørre-undersøkelser” innimellom 😀 og de som har svart blir det kanskje en liten oppmerksomhet rundt. Er så moro 🙂 Pst, du vet hverm som har på lørdag? 😉

    3. Unni: Ååå, det hørtes herlig ut 🙂 Bon Apetit, og ha en god kveld 🙂 Ja, kanskje sant, jo større hus, jo flere steder å rote.. og DET trenger jeg ikke.. nok med det lille vårt i så måte 😀

    4. Og vi bor i et altfor stort hus til oss to, men det fullt over alt her, har jeg på følelsen, når bonusbarna mine bor her annen hver uke, da blir det liv, røre og rot, men bare koselig det :)))
      Flottings at du og sambo er strykefrie, hehe, men jeg vil heller kalle deg laidback enn slusk 🙂 Selv må jeg ha på meg ‘kontorantrekk’ på jobb, det liker jeg mindre og mindre, men jeg liker jobben godt 😀
      Nå skal jeg lage en velsmakende og SUNN middag til gjengen. Ha en fin ettermiddag og kveld 🙂

    5. Unni: Jeg er en skikkelig “slusk” , ha-ha, jeg bare vasker henger opp og kler på meg… Kanskje en LITEN tur nedom skuffen eller skapet.. men noe STRYK blir det ikke nei… Har veldig lite som trenger det da.. og strykes altså.. Samboeren strykefrie skjorter, og jeg garantert strykefri hele meg… Men tørketrommel har vi ikke.. bor i bitteliten leie-leilighet… Men EN gang… da skal jeg ha hus og tørketrommel… ;-D KANSKJE:..

    6. Ikke alt tøyet kan tørkes i trommel her i huset, noe blir så skrukkete og må strykes, har strykejern, men…:))) og noe kan krympe 🙁
      Da blir jeg med på å gratulere Moonbeamscorner med 50 årsdagen. GRATULERER MED DAGEN!

    7. Hobbystua: Og du også 🙂 JA, hun er flott 🙂 Håper hun kommer innom selv i løpet av dagen og ser innlegget 😀 og får seg litt kake :-)Sprek 50-åring 🙂

    8. Jeg har en fin dag i dag, fri fra jobb og vaskemaskinen går 🙂 Ønsker meg en vaskemaskin som henger opp tøyet, hehe. Nå skal jeg gå en lang tur i strålende sol 🙂 Ha en fin dag i lia!

    9. God morgen og gratulerer til jubilanten. :o))
      Her er det sol fra nesten skyfri himmel og minus åtte grader .. men snart er det tid for en gåtur. Sannsynligvis ikke så lang som i går, det vil tiden vise. ;o) Skal gå med min eldste datter i dag så det blir koselig.
      Ha en fin dag du også. :o)

    10. Håper dagen din også blir strålende 🙂 Hjemme hos meg var det -13,9 i morges (det gikk fort opp til -13,7, men jeg syns det er en mager trøst!), og jeg sitter her og venter på våren. Godt jeg har litt jobb å henge fingrene i, sånn at jeg glemmer iskulda litt. Seeyoutomorrow! 🙂

    11. Bente og Lars O: Du også <3 Håper det er deilig sol hos deg også. Litt kaldt ennå, men det SKAL bli varmere ja!! Ikke noe mer å si om DEN sakken, ha-ha.:-D

    12. God morgen! I dag skal jeg nyte sola, strikke og bare ta det rolig. Ha fin dag du også. Hurra for bursdagsdama 50 er en ung alder !

    13. whatwouldnemido: Ja, jeg baker som besatt!! 😀 Alle har jo bursdag i mars, av de som har gitt meg de opplysningene på et tidspunkt 😉 Så Frodiths Bakeri jobber døgnet rundt.. må snart ansette noen 😀

    14. Det var da voldsomt til kake hos deg for tida da!? Ja takk, tar gjerne et stykke… Kan blåse opp en ballong eller to mens jeg venter på kake og kaffe. Gratulerer til jubilanten! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg