Jeg har sluppet ut!!!!

Som du kanskje har fått meg deg, satte jeg meg selv i sjoko-fengsel her på mandag… Det er som en slags avvennings-institusjon for sjoko-manien min.. Du kan lese mer om det HER om du vil 😉 Det er et lite bur, og jeg kastet nøkkelen langt avgårde. så skulle jeg sitte der inne og leve på sukkererter og cashew-nøtter og tranebær… i tillegg til vanlig mat da selvfølgelig…   Vel, jeg ba om at noen kunne slippe meg ut på fredag, for da begynte påskeferien og jeg kunne jo ikke sitte der inne for ever og tygge på kjipe tranebær… Lade August lovet å befri meg hvis jeg ikke kom av meg selv, og som sagt så gjort… Jeg KUNNE jo ikke komme ut på egenhånd, nøkkelen var kastet… men i  dag tidlig kom Ladyen snikende og kappet buret til pinneved 😉 Ikke ville hun være med på at noen satt i fengsel, som hun VISSTE skulle lage påskenøtter med sjoko-premier.. Det gikk jo bare ikke AN!! Jeg måtte befries 😉 Nå eraltså monsteret   sluppet ut av det lille trange buret…

Så nå har jeg gått fra DETTE:

til ENDELIG å rulle meg i en bolle med dette :-D:

 

Så nå har endelig hjernen noe energi igjen til å jobbe på med påskenøttene 😀

Håper du har en fin Fabolous Friday med mye godt i snopskåla, noe du liker selv..

 

20 kommentarer
    1. Kos deg med det du liker. Men jeg ser aldri på sjokolade som mat. OK, den kan spises men man blir aldri mett av den, i samme båt som potetgull. Lenge mellom hver gang jeg spiser både sjokolade og potetgull

    2. ladyaugust: ha-ha 😀 Ja, i dag er hvertfall blodsukkeret høyt nok, skikkelig gira kl 1 på natta, det er liksom litt uvanlig for meg 😀 Skal prøve senga nå snart, hi-hi

    3. is med sjokkotrekk er vel lov ville jeg trodd i alle fall 😀 snopsukkeret kunne blitt for lavt uten kanhende 😀 <3 Jeg slipper deg alltid ut uansett 😀

    4. ladyaugust: Kan nok hende det var sukkermangel som gjorde onsdagen elendig. Hjalp med is hos mamma 😉 For IS var plutselig lov 😀 det avgjorde jeg… Og som Kjersti sa, var jo ikke MIN feil at det var sjokoladetrekk på 😀 Humøret steg hvertfall 🙂 Ja, så lenge jeg vet du kommer og får meg ut, så får jeg tar noen opphold inne i buret, hvis blodsukkeret er blitt litt for høyt 😀 Klæmmelenge tilbake 😀

    5. ahhhh sååå deilig å ha deg back, var litt redd for at du kunne bli grumpy av sjokkomangel for det blir nemmelig jeg 😉 så det var på høy tid å få deg ut, jeg lover å komme å redde deg hver gang <3 sukkerengelen min <3 klæmmelænge 😀

    6. Min matgale verden: Ja, jeg skjønner ikke hvordan du klarte å få den “fotografen” til å ha så lange armer? For det var bare deg? Jeg kjenner jeg strever litt med den delen 😀

    7. Min matgale verden: Ha-ha, jeg ler høyt!! Du er en god venn du Kjersti: ikke MIN feil at det er sjoko på nei, det er jo helt sant 😀 Du vet hvordan å få folk i godt humør 😀 Ble forresten inspirert av innlegget ditt i dag morges,så løp og shoppet villmann i dag!! Innlegg i morgen;-)

    8. Hanne: Denne sjokoladen er ikke så sunn, den bare later som… Ha-ha… Jeg trodde før den var veldig sunn, og 70 prosent… BARE tøv, den er knapt nok 40 prosent, og full av lyst FYLL 😀 Men veldig god, og min favoritt 😉 Har du kylling full av sjoko? 😀 Skulle jeg gjerne sett 😀

    9. Du spiser jo bare sunn sjokis. Her har vi en kylling full av lys-sjokis og mye farlige saker..nam, nam, påske bare en gang i året:-)

    10. Min matgale verden: Takk takk, jeg må innrømme at jeg nesten jukset LITT i går da… Ikke sjoko, men IS med sjokoladetrekk…. Men det er vel en annen kategori, er det ikke? 😀 Det var noen som kom innom buret, og slang inn en is-bar… og jeg kunne ikke stå i mot 😉 Jeg merket at du hjalp til litt Kjersti, veldig godt med litt støtte ja 😀

    11. Den sjokoladen så god ut! Jeg har faktisk holdt deg med selskap hele uken jeg og, men nå er jeg langt nedi snopeposen fra Rema, med hvalsjokolader, krisp og krasp, banan og karamell, fudge, faks og fanteri! Og litt vin! En deilig følelse å ha klart hele uken, med påske egg på jobb og greier…. Men nå er det påske! Velkommen ut:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg