Løsningen og vinneren av Frodiths Påskenøtter- Palmesøndag

Her sitter jeg da…Nå har jeg løpt rundt i hele dag, som Den Gale Kyllingen, og er rimelig sliten.. Så nå hoppet jeg rett og slett på plass oppi her, med alle fargene… Som du ser er dette egget ganske tomt…. nam, nam.. slafse, slafse.. for jeg har nemlig spist det tomt 😉 Og brått var det plass til hele meg oppi der… Jeg har puttet alle med rett svar oppi lomma mi, dagens kyllinger har nemlig lommer….  Det var 10 med to rette svar…Og så har jeg halt og dratt i armer og bein nedi lomma der etterpå, for å få en av dere løs fra de andre,  og opp av den Den Gale Kyllingens lomme kom det så en sprell levende person, som vant det første påske-egget mitt, og denne personen er avslørt neders på innlegget…Men først løsningen: 

Veldig mange gjettet at i dette egget

 

satt denne damen


Og det hadde de helt rett i 😉 Mærtha Louise var riktig svar på nr 1

 

Og hvem hadde mistet ansikt her? Denne var alle sikre på. At dette:


 var denne mannen under her:


Og det er vel ikke til å ta feil av, de hoftevrikkene og den knekken i beina som Elvis Presley hadde 😉 Altså svar på nr 2.

Og opp av lommen på Den Gale Kyllingen, og vinneren av dagens påske-egg er altså…… trommevirvler….fanfare…. flagg som vaier… all møjliga tystnad… Det ble:

 

 Juhuu!!!! Jeg sender deg et fylt påskeegg, så fort jeg får skrevet navnet og adressen på det 😉 Skriver du postadressen din på mail til meg? Du har jo mailadressen fra du var med i Karnevalet mitt 🙂 Grattis med påske-egg! Og til dere andre: Prøv igjen i morgen, legger ut i morgen tidlig 🙂 Jeg har flere nøtter 🙂 gjennom uka som kommer

16 kommentarer

Siste innlegg