Stemor til salgs… ;-)

Hi-hi… På vei hjem i dag GIKK jeg, ingen løping i dag.. støl og fæl.. Men man får liksom sett litt mer når man går, og det er jo en stor fordel 🙂 Fikk øye på et skilt, som måtte foreviges.. Det er altså et utsalg av stemødre oppi veien.. Så hvis du skulle mangle en mor av noe slag, en svigermor, eller som her en STEMOR, så kan man få de billige her i området… Og ikke nok med det, men man kan faktisk få de i SKÅL også. Altså en stemor i skål, til den nette sum av rundt en 20 kroning.. Dette er ingen stor stemor, men en du kan ta fram når du er HELT i beit… for hun er bare ca 17 cm, så kan jo bare gjemmes unna de gangene man er litt utilpass med henne og synes hun maser for mye 😉 

16 kommentarer
    1. Trille: Ja, har alltid kamera med 🙂 faktisk. Ligger fast i veska. Ser jo så mye rart.. Og selv om jeg bruker mest tegninger til å pynte innleggene med, så er det av og til bare foto som fungerer også 🙂

    2. Jeg har bare en svigermor jeg da, men er veldig glad i ho også. Ho er nok litt større enn disse du fant på salg, men ikke så mye .. hehe. Merkelig at ho har fått så høye avleggere! ;o)

    3. Hanne: Ja, veldig veldig billig… egentlig kan man jo bare kaste ho om man blir lei, i stedet for å gjemme bort… siden ho var så billig.. bare å kjøpe ny 😉

    4. Helge: Ikke sikker på om Stemora var 17 cn med eller uten skål… butikken ho ble solgt i lå litt utenfor synsvidde, så aner ikke størrelsen EGENTLIG 😀 ha-ha..

    5. Ja ja, artig med ord. Det minner meg om en annonse; “Hund til salgs liker godt barn”. Det er mye likt noe hvis man leter. Var stemora 17 cm eller var det med skåla?

    6. Marit: Ja, ikke sant, bare bytte ut svigermødre og stemødre ettersom det passer liksom ;-D Jeg har heldigvis bare en biologsik mor, som jeg er veldig glad i 😀 og hun er litt større 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg