Nøtte-svar ;-)

Jeg la ut en Frodith-nøtt i går, der jeg spurte om noen kunne gjette hvor jeg skulle på mini-ferie 😉 Og jeg hadde byvåpenet/våpenskjoldet til kommunen og noen private bilder. Det kom inn ET og samme svar fra alle som sendte inn, så her måtte jeg trekke  mellom de som gjettet. 

Svaret var Fredrikstad 🙂 Jeg tar en mini-tur til Fredrikstad:  bading, soling og koselig besøk hos venninnen min <3

Og den som vant ble:

LIVSROM 

Og hun får DENNE i premie 😉 når den er helt ferdig… En bitteliten pompadour, bringebærrød.. ikke så rosa som på bildet

 Liv kommer du med fullt navn og adresse i meldings-feltet? Innboksen.. så sender jeg den snart 🙂

 

 

14 kommentarer
    1. Flaggermusvinger: Premien blir ferdig i løpet av kvelden 🙂 I fjor strikket jeg 23 vesker, luer og pannebånd til julekalender 😀 Det var skikkelig moro 🙂 Jeg liker å lage premier og å ha noen forskjellig varianter av konkurranser 🙂 Nå er det heklingen som har overtatt litt 🙂

    2. Backside: Ha-ha, alle skrev bare som de andre her 😉 Og det er jo lov 🙂 Hvis man vil holde svaret sitt helt hemmelig får man svare i MELDINGS-feltet 😉 Eller jeg får HOLDE IGJEN svarene… men jeg synes ikke det er SÅ nøye…? Det er jo mest for moro disse nøttene mine (har hatt påskenøtter og julekalender litt på samme måten.. åpne svar..) Jeg trekker jo til slutt fra lapper.. så alle riktige svar har en sjanse 🙂

    3. dandilion: Ja, du hadde jo kunnet svare lett, om du hadde sett konkurransen i går, for jeg skrev en gang inne på DIN blogg om at jeg skulle til Fredrisktad 😀

    4. Livsrom: Du svarte jo Fredriskstad, selv om du ikke i utgangspunktet visste det 😀 og det er lov å svare som andre 🙂 man vet jo aldri om det er riktig, men du tok sjansen 😀 I mine konkurranser er jeg ikke streng på om folk svarer på grunnlag av hva andre har svart 😉 Sånn må det jo bli hvis man svarer i kommentarfeltet, og trekkingen gikk riktig for seg, så der hadde du litt flaks i tillegg <3 Og jeg husker jeg har spurt om favorittfargen din på spørsmål før, da sa du at du ikke visste, men kanskje rød.. Så flaks at denne er rød da 😀

    5. Gratulerer til Liv 🙂 Konkurransen hadde jeg ikke fått med meg, men synes å huske å ha leste noe om turen til Fredrikstad 🙂 God tur og kos deg! 🙂

    6. Hehe, jeg som bare hermet etter de andre;) Trodde jeg var diska, jeg skrev jo at jeg ikke hadde peiling. Ja, ja, har du trekt så får jeg vel bare takke:D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg