En liten samling…

Hadde bare lyst til å svinge innom å vise de fine koppene jeg har anskaffet meg. Som du sikkert vet så er det LadyAugust som har laget dem. Hun har herlige bilder og de fineste koppene i verden. Og i sommer anskaffet jeg meg 3 da jeg var på besøk der,  og for et par dager siden kom de 2 spesielabestilte:

Egentlig var planen å gi bort noen i julegave kanskje… men jeg klarer jo ikke velge hvilken jeg skulle beholde, for jeg liker jo alle sammen BEST. Den til høyre, Lekekoppen, er samboerens 😉 Og de 4 andre er mine 😀 sånn går det når man ikke kan bestemme seg 🙂  Og mulig at jeg må en NY runde, hvis noen ande skal få julegaver i år 😉

Jeg vet at Ladyen har IGJEN flere av de 3 til venstre: Fine dagen, sur-koppen og good morningskoppen. Men de to til høyre der har BARE jeg… Kanskje…;-)

HER finner du LadyAugust og koppene hennes 🙂

 

 

28 kommentarer
    1. Oi tusen takk 😀 Hahaha jeg har også noen favoritter, surkoppen er på utleie til stadighet selv om det er gitaristens fliiir Nattiklæmme <3 <3 <3

    2. ladyaugust: Jepp 🙂 Skulle hilse fra han fra før å si han digger koppene dine 🙂 Men MINE 4 får han ikke altså… han får nøye seg med lekekoppen 😉 Klemmegodnattklemmen <3

    3. Hahaha sååå koz å høre, her har jeg også en liten haug og det er de koppene som blir brukt mest, de er litt deilig uformelle fliir 😉 Hils samboaren og ha ei riktig så goood natt kjære søs <3

    4. ladyaugust: Ja, de tar seg fint ut i skapet mitt søs 😀 Og samboeren elsker leke-koppen sin 🙂 som han har på “lekerommet” sitt 😀 Jeg bytter på mine hver dag, og selv om jeg ALDRI er sur nesten, så velger jeg den også 😀 Og når jeg ser den så må jeg nesten le 😀 For den ser jo mest morsom ut 😀 Kemmeflat right back <3

    5. Engla: Jeg er VELDIG trøtt om dagen jeg også, sånn MER enn vanlig liksom… Hodet faller i tastaturet her nesten 😀 Kose deg, sove godt og nattaklem herfra også <3

    6. outofoffice: Jeg har ikke noen link her direkte til innlegget med koppene, men i kategorier kan du se det står kruseduller og kopper. Hvis ikke er det bare å sende en melding til henne i INN-boksen/meldinger.. Og bestille der 🙂 Hun er så kos atte, og blir nok glad om du kommer innom uansett HVORDAN 🙂

    7. Kjempefine kopper da <3
      Kanskje hun lager eget sevice etterhver og da er det jo ekstra kjempebra og ha alle koppene 🙂
      Har veldig lyst på jeg også 🙂
      Ha en fortsatt fin kveld og en god natt fineste frodith <3
      Nattaklem fra trøtteEngla

    8. Nå har jeg beveget meg litt videre fra klovner og maler noe helt annet.. skal jeg legge det ut kanskje? (orker ikke å lage noe skrive- innlegg, men bilder er jo innlegg det og? hehe.. )

    9. kommensalisma: Ha-ha 😀 Joda, kjede seg koppen kan jeg nok ta av og til, og den passer seg… SUR-koppen er nok MER sjelden, men jeg BLIR sur altså, bare ikke så ofte og ikke på så mange 😀 Har du noen flere klovner i sving? 🙂 KLemmer <3

    10. Hanne: Herlig, du har hamstret litt du også 😀 Jeg har planer om noen julegaver også 😀 Men som sagt endte de første HER. 5 stykker 😀 Jeg liker alle godt på hver sin måte 🙂 Kjede seg koppen er morsom 😀 Og Fine-dagen-koppen er bare søt <3 Kan ikke gi vekk noen før man har fult opp selv først nei 😀

    11. jeg er også lykkelig eier av 3 kopper, og tillegg har min barn hver sin, pluss svigerdatter og svigersønn, så her i familien er vi lady August fan..jippi…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg