Og nå er dåpen gjennomført… ;-)

Du vet jo at jeg ikke har noen egne barn, så hva er alt dette dåps-snakket? Jo, jeg hadde jo et lite rop om dåpshjelp i forhold til jeg ei høne jeg har her i kosten. 😉 

Hun kom her i sommer, med ilbud fra Kongsvinger, hvor hun er født og oppvokst blant denne gjengen til Fru Stussli- BENTE


Det er Bente som har strikket og laget alle disse, og hun visste jeg elsket dem, og forærte meg en <3

Nå bor høna her, sammen med den mye omtalte Vaniljeogpepper, og de skal drive Julekalenderen min i år… så det gjald å få døpt henne i en fei..for ingen går gjennom en Julekalender navneløs 😉 Nå har folket talt, jeg fikk inn mange forslag,hadde mange av dem ute til avstemming i går. Og noen kom og stemte. Klukk var det flere som likte, men det flest likte var HØNE-PØNE 🙂 i tillegg har jeg lagt til et navn jeg synes passet litt selv også, som kom som forslag fra en av dere. Så MØT: 

HØNE-PØNE von BENTASIL 😉

Takk for engasjementet, og VEL DØPT kan vi vel si <3

 

34 kommentarer

Siste innlegg