Min vakre flaggermus :-)

Dette har jeg faktisk gledet meg til… til å skrive dette innlegget. Det handler nemlig om en person jeg har fått veldig sansen for, og som har smittet meg med noe..Og bli smittet høres kanskje  ikke sånn i utgangspunktet hyggelig ut,men i dette tilfellet er det det. Hun har smittet meg med dyre-engasjement 🙂 Vi snakker her om Flaggermusvinger.no. 
 Flaggermusvinger er virkelig en av mine favorittblogger. Jeg husker hun kom inn på bloggen min, ved en av foto-konkurransene mine, den som omhandlet dyr.. Og hun la igjen et bilde som skulle delta i konkurransen, av en bever.. en gravid bever. (eller bedekt heter det vel…)

(bildet er hennes)

 Og det var så vakkert, og sa egentlig mye om kvinnen bak bloggen Flaggermusvinger.no. For Fllaggermusvinger er nemlig en nydelig person, i hvertfall er det det inntrykket jeg sitter igjen med. Hun virker varm, snill og nær, og som en som gir av seg selv. Jeg føler at hun slilpper meg inn i en verden på bloggen sin, hvor hun DELER og gir av seg selv.  Mye der inne handler om dyr og natrur, men det er ikke bare DET… Hvis det kun hadde vært en helt vanlig blogg om dyr eller slikt, så hadde jeg nok ikke blitt så engasjert. Det er MÅTEN hun forteller og viser sin verden av dyr, som gjør at jeg har blitt den ivrigste fan av bloggen hennes. Det er MÅTEN hun beskriver og fotograferer på, som gjør at jeg føler jeg har blitt kjent med henne, og kan uttale meg om hvordan hun er som person. Ikke alle på blogg er like åpne, varme og inkluderende på bloggen sin som henne, og det bestemmer man helt selv,og alle finner sin måte. Flaggermusvinger har en blogg som du blir sugd inn i, selv om hun gjør det på en litt stillferdig måte.

Hun har kameraer ved grevlinghi, hun klarer å få de skumleste insekter til å se vakre og interessante ut- selv for en som er livredd ekle insekter. Hun gjør en helt allminnelig høne, til noe jeg har lyst til å høre masse om. Og det er det ikke mange som har klart før henne.  Det er ikke uten grunn at nesten 1/3 av mine innlegg i sommer har handlet om fugler, insekter og andre dyr… Det er Flaggermusvinger, som har smittet meg med dyre-dilla. Jeg løper inn så fort hun poster et innlegg, og nyter hvert ord og hvert bilde 🙂


(bildet er fra Flaggermusvinger.no)
 

Flaggermusvinger er en person jeg veldig gjerne skulle truffet. Vaniljeogpepper (rotta mi) har allerede vært der i sommer, og pga henne vet jeg også at Flaggermusvinger er leken, og engasjert i andres liv og  rare innfall og ideer 😉 Hun hadde med Vaniljeogpepper overalt i sommer, og hadde masse bilder på Instagram av rotta, på Kjeragbolten, på båttur,i opera osv.

Du må bare gå inn å se på ALT hun har av innlegg om dyr  på bloggen, og bildene hennes på Instagram. For hun er så virkelig verdt mange mange besøk. 

Vakre Flaggermusvinger er biologi/bioingeniørstudent og jobber i hjemmesykepleien. Hun liker å reise overalt, men har Svalbard som et godt minne på reisefronten. Hun er glad i filmer som Ringenes Herre, og hennes favorittfarger er ALLE, eller ingen 😉 Når det gjelder hobbyer har dere kanskje gjettet at det er: Foto, natur og hage.

Og kjære min vakre flaggermus <3 I dag har du bursdag!!! Gratulerer så massse med dagen!! 🙂 Jeg skulle så gjerne kommet med en skikkelig hjemmelaget EKTE kake, og servert på døren din. Men du bor alt for langt i fra. Og som du vet er jeg jo elendig med mat, så du er kanskje glad du slipper 😀 Men du får som de andre en virituell kake, full av deilige HTML-koder og cyber-krem.

 

 

Og helt nederst her er noen bilder tatt med deg i tankene, i går, oppe i marka 🙂 For å vise hvor mye du har smittet meg med både foto og dyre-interesse 🙂 Kos hvordan folk på blogg kan påvirke hverandre 🙂 


 

Ha en nydelig dag Flaggermusvinger  <3 Håper den blir alt hva du ønsker deg! For det fortjener du, fine deg 🙂 Masse bursdagsklemmer fra meg <3

 

Og til deg som leser dette:

Liker du å ta bilder , og å lese om dyr? 

 

 

45 kommentarer
    1. Catrine aka Cakki: Så koselig du synes det 🙂 Jeg liker å skrive disse innleggene også, hvis jeg kjenner folk litt 🙂 OG jeg har jo hatt et innlegg hvor folk har skrevet bittelitt om seg selv, som jeg har lagt ut mange ganger. vær obs neste gang, så svarer du også 🙂 så kan jeg få din bursdag inn på papirene mine også 🙂 klem <3

    2. Livsrom: Ja, hun virker som en flott dame 🙂 Og jeg blir veldig inspirert 🙂 Jeg håper hun har hatt en fantastisk dag, på bursdagen sin. Hun var innom tidligere i dag, men er nok inne og titter senere på dag også 🙂 Jeg synes det er kos at andre liker disse innleggene også,som handler om folk 🙂 Ha en fin kveld Liv 🙂 Jeg koser meg i Fredrikstad 🙂 Klemmer<3

    3. Så hyggelig å lese innlegget ditt frodith:):) Jeg har også et bilde av en blogger som elsker alt levende. Uansett hvor små og stygge de er ser hun noe vakkert og spennende. Du er ikke den eneste som blir smittet av engasjementet hennes.
      Gratulerer med dagen flaggermusvinger<3
      Masse klemmer til deg frodith for nok en flott og raus omtale<3

    4. Mira: Så koselig 🙂 Jeg har jo ingen dyr selv, men farter rundt med kameraet stadig her nå, og knilpser. Men har også blitt opptatt av dyre-atferd etc Og det er det Flaggermusvinger som har skylden for 😀 Hun har SÅ mye herlige bilder, av insekter på CLOSE-UP og sånt 🙂 Herlig 🙂 SÅ kos du er innom Mira 🙂 KLem <3

    5. Jeg elsker alle dyr <3 <3 Og ville jo helst at alle dyr på denne planeten skulle hatt det kjempegodt 😀
      Jeg tar masse bilder av pusene mine og hvis jeg møter noen på min vei ute med kameraet <3
      Klem fra Mira

    6. Hanne: Ja, du har kanskje henne på vennelista di også Hanne? Hun er virkelig en kos dame 🙂 Og liker så godt den herlig bloggen henens og de fine dyrene 🙂 Håper du har en fin dag Hanne 🙂 Klem <3

    7. Backside: Ja, gjør det 🙂 Hun er kjempefin 🙂 Herlig dame 🙂 Så koselig at du likte innlegget også 🙂 Ha en fin ettermiddag 🙂

    8. karenmarenmette: Takk-takk 🙂 Det var hyggelig sagt 🙂 Det er faktisk veldig koselig å lage de også 🙂 Sitte å tenke litt på folk, også sette meg til 🙂 Kos at andre enn bursdagsbarnet liker det også 🙂 Ha en fin dag 🙂 KLemmer <3

    9. ladyaugust: Jeg er på Helsefarm igjen hos venninne mi 🙂 VI har vært tre timer i skogen 🙂 Sån ingen dyr 😀 Ha-ha.. Men jeg er veldig sliten. Hurra for Flaggermusvinger som har bursdag 🙂 Nydelig dame 🙂 Ha en herlig øving søs, med friskt i minne at Frøya er frisk-meldt 🙂 Klemmeflatilangebaner <3

    10. Gratulerer til Flaggermusvinger såklart 😀 Herlig dame <3 Jeppsi søs jeg liiiker å lese om dyr. Ha en nydelig dag søs, her skal ny gitarist prøves 🙂 Klæmmevarmtoglænge <3

    11. Grattis til Flaggermusa 😀
      Håper hun får en nudelig dag og at hun slipper og legge seg til nattan med en kakerlakk i senga, for det gjorde jeg i går kveld, ha ha ^_^

    12. ninaoglivet: Ja, ikke sant dumt, men spørs om det hadde blitt særlig tid uansett, for vi skal på lang tur i skogen først, og er bare en liten overnatting. Får treffes engang jeg er litt flere dager 🙂 Hadde vært koselig 🙂 Kos deg med venninnene dine 🙂 Klem <3

    13. Marit: Så bra at du finner nye blogger du liker 🙂 Denne er veldig koselig, som damen selv <3 Tror du vil like den 🙂 Ha en fin dag Marit 🙂 Klem <3

    14. Flaggermusvinger: Så koselig du kommer innom og at du likte kaken og innlegget 🙂 Jeg husker faktisk alt veldig godt, og det er for at du traffe et eller annet hos meg med en gang 🙂 Så du festet deg 😀 Ja, her kommer det garantert mer dyr utover, og jeg gleder meg til MASSE hos deg 🙂 Ha en nydelig dag min venn 🙂 Klemmeribøtterogspann <3<3

    15. ninaoglivet: Hi-hi, dyrehgage hjemme ja 🙂 Jeg har snart en dyre-tegne-blogg 😀 pga Flaggermusvinger .-D Kos om du stikker innom henne 🙂 Ha en fin dag du også 🙂 Jeg skal til venninna mi i Fredrikstad 🙂 Klemmer <3

    16. Wow! Sånn et utrolig hyggelig og koselig og hjertevarmende innlegg! Jeg er rørt langt inni meg, tusen takk, kjære Frodith, for så mange fine ord! 🙂 Goood klem <3 Det var gøy å lese hele historien vår, fra jeg sendte inn beverbildet og til nå. Husker bedre enn meg, du, hehe! 🙂
      Og tusen takk for en deilig kake! Elsker den! Og de vakre bildene dine! Superflotte!!
      Jeg er veldig glad du har blitt påvirket med dyredilla mi, for dine dyreinnlegg er fantastiske!
      Klem, klem og klem igjen! <3

    17. ritahobbyfoto: Ja, gratulerer til henne 🙂 EN flott dame. Du bør besøke bloggen hennes 🙂 Kos blogg 🙂 Ha en fin dag du 🙂 Klemmer <3

    18. kommensalisma: Ja, gjør det 🙂 Hun er så kos 🙂 Jeg er på vei til Fredrikstad, på en dags helsefarm (dvs beøke min venninne 😀 ) Ha en fin dag 🙂 Klemmer <3

    19. Gratulerer til Fru Flaggermus med dagen og stikker innom siden hennes 🙂 Og ja… har flere på min venner som har med dyr å gjøre. Har jo snart en dyrehage her hjemme 🙂
      Ha en flottt dag videre!

    20. Fru Stussli: Hi-hi, ja spørs det 😀 Sunn som bare det 😉 Så moro med Harry-handel og bursdagen i skogen blir jo topp 🙂 Tenker hun gleder seg 🙂 Klemmer<3

    21. Gooood tur!!
      Her står Harryhandling på planen. Må shoppes litt til Emmas bursdagsfest på søndag. Da vi skal ha med 11 9-åringer og noen foreldre på tur i skogen 🙂
      Kos deg max på helsefarm 😀 Etter denne høstferien må du være Oslo sin sunneste dame <3
      Klemklem

    22. Helge: så koselig du gikk innom henne 🙂 Ja, jeg holder meg til dyr jeg 😀 Og det er altså hun som har smittet meg 😀 Jasså, blir det kontormassakre hos tannlegen 😉 Det hørtes litt fælt ut må jeg si 😀 Men det går vel greit får vi tro. Ja, jeg har hørt den Ylvis-sangen, jeg liker godt de Ylvis-gutta jeg 😀 Morsomme folk, virker så samkjørte 🙂 Jeg leser ikke mye dyreblogger, men Flaggermusvinger leser jeg HVER gang 😀 For jeg har fått dilla 🙂 Ha en fin dag du også 🙂 og lykke til hos tannlegen 🙂

    23. inneuteferdig: Ja, dette er en blogg jeg anbefaler sterkt, jeg føler jeg har blitt godt kjent med henne på kort tid, hun utstråler noe spesielt synes jeg 🙂 Og er så mye moro med dyr der 🙂 Og i dag altså BURSDAG 🙂 Ha en fin dag Vanja, jeg skal på Mini-helsefarm i dag. En overnatting hos venninna mi i Fredrikstad 😀 Klemmer <3

    24. Du holder deg til dyreriket – i går var det om Høne-pøne von Bentasil og i dag er det om flaggermus. Koslig det. Har vært innom bloggen hennes og gratulert henne. Har fri idag og skal straks vaske tøy, så er det en turne med støvkluten før det blir kontomassakre hos tannlegen. Dyr er ok de, leser mye om det her på ymse blogger, om sau, rotter, flaggermus, hunder, katter og ikke minst rev.Rev? Tenker selvsagt på Ylvis guttas The Fox – du har hørt den?
      Ha en fin torsdag.

    25. Fru Stussli: Ja, liker bloggen skikkelig godt 🙂 OG damen bak. Hun virker så fin 🙂 Ja, jeg vet dere elsker både bloggen hennes og dyr generelt. Dere driver jo dyrepensjonat selv 🙂 I dag fyker jeg på en overnatting på Helsefarmen i Fredrikstad 😉 ( min venninne 😀 Ha-ha) Skal gå tur og kose oss i kveld. Denne høstferien blir utnyttet MAX 😀 Ha en strålende dag selv herlige Bente 🙂 Klemmeribøtterogspann på vei <3

    26. Jaaaa jeg er så enig. Flaggermusvinger.no er en fantastisk flott og spennende blogg, drevet av en morsom og kul dame! HIPP HIPP HIPP HURRRRRRRRRAAAAAA for henne 🙂
      Dette er også en blogg som jeg ofte leser sammen med Frøken S.
      Du kjenner jo Stusslijentene. Vi elsker dyr og aller aller mest kattedyr.
      Ha en strålende dag fineste og godeste frodith <3
      Stor diger stussliklem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg