Ute med penselen…

Ja, det er sånn det ser ut ute nå.. som om noen har vært ute med penselen.. ikke sant? Jeg har jogget rundt med kamera som jeg har blitt så glad i, og tatt bilder av fargene. Jammen burde vi hatt en fotokonkurranse her inne med tema HØST, burde vi ikke?…. Hm….

Her er mine bidrag, ha-ha 😉

 

 

Og til slutt en sliten Frodith etter 3 timer tur på “Fredrikstad Helsefarm” 😉 (dvs min venninne som bor her- og vi bedriver helsefarm når jeg er her)

Håper du har en fin kveld 🙂

 

 

 

30 kommentarer
    1. cynaracardunculus (sosialreali: Den setningen likte jeg godt 🙂 At jeg ER høsten og at du liker den godt <3 Varmer sånt 🙂 Klemmer <3

    2. Så fine høstbilder 😀 Fargene vi har nå er så fine, tror dette er den første høsten jeg faktisk har satt skikkelig pris på hvor vakkert det er ute! Fotokonkurranse med tema høst hadde vært gøy! Enda en unnskyldning for å leke fotograf i parken 🙂

    3. kommensalisma: Ja, det er sikkert lønn, og de blir finere i fargen enn bjørk, helt klart 😀 Ja, jeg har kost meg her, og drar hjem i ettermiddag. Deilig med sånn sludredag med venninne 🙂 Ha en fin dag min venn 🙂 Klemmer <3

    4. frokenfjeldberg: Takk for det 🙂 Jeg er på besøk her i Fredrikstad 🙂 Hjem igjen i dag 🙂 Vi koste oss veldig på tur i går 🙂 Men disse fargeklattene så jeg tidligere i uka, da jeg ble bitt av hund 😀 Men det av meg er fra i går 🙂 Klemmer <3

    5. inneuteferdig: Ååå, så deilig at du får deg en tur Vanja, håper du får se MASSE høstfarger 🙂 Ja, kommer til å bli en herlig helg før hverdagen setter i gang igjen for meg også 😀

    6. Marit: Ja, man må liksom noen spesielle steder for å finne det trærne.. ser ut som bare noen trær her har hvertfall. Og i Nordmarka,hvor det er mest bartrær, men også bjørk,så var det mest brunt.. ikke DISSE fargene.. Ja, litt sporty på GÅ-fronten om dagen.. skal i gang med jogging igjen også… etterhvert 😀 Takk 🙂 Jeg liker å ha det sånn knall 🙂

    7. Livsrom: Hi-hi, hvis det blir noen konkurranse hos MEG så blir ikke jeg med 😀 Ja, jeg synes det var ekstremt fine farger noen steder 🙂 God morgen 😀 Klemmer <3

    8. Høsten er herlig. Lukten, fargene, og alle forventningene som kommer frem. Akkurat som om at alle lytter… Se på fuglene, og ikke minst elgen som kommer frem i veikanten.
      Ser man etter oppager man mye, og personlig elsker jeg høsten oppe på fjellet. Helt herlig..)
      Idag skal jeg på tur. Gleder meg masse. Kommer til å bli ei fin fin helg..:)

    9. Nydelige høstfarger i de bildene dine. I dag tenke jeg at jeg skulle ut med kameraet for å se om vi har like mye høst her. Rundt hagen er det ikke kommet så langt liksom .. Til og med bjørka har grønne blader fortsatt, ispedd noen ganske få gule, men ikke helt nok til å få den høstfølensen. Får se hva det blir til, det er visst meldt regn i bøtter og spann her i formiddag … og da skal iallefall ikke kameraet mitt ut.
      Du er jo skikkelig sporty du! Og jeg har så sykt sansen for den hårfargen din!! :o)

    10. Det er fint om høsten i skogen og med blå himmel som bakgrunn blir det et kunsverk – naturens egen kunst.

    11. passion4lifeandtravel: Å takk, det var koselig sagt 🙂 Ja, høsten er vakker. Synes det var mye fine farger rundt omrking denne uka. Det er ikke SÅ mye farger ved Sognsvann og Ullevålseter, er det pga det er mest bjørk oppi der? Var mest brunt synes vi, på de trærne det var løv.. Men utover i Akershus var det mye oransje, rødt og gult 🙂 KLemmer <3

    12. ritahobbyfoto: Ja, ikke sant. Vært litt i Oslo, men ikke i marka merkelig nok, der var det mye brunere og mer bartrær 😀 OG litt har jeg tatt i Vestby 🙂 og litt Fredrikstad 🙂

    13. Fru Stussli: Åå, så deilig med bassenget også 🙂 Jeg liker å svømmet, ikke dukke, men svømme.. Jeg har vært på langtur to dager på rad nå 🙂 Herlig :-)Kose deg du også 🙂 Klemklem <3

    14. Engla: Ja, det er så fint ute nå, så masse fint i skogen i dag også. Og epler som bugner fra trærne i hagene i Fredrikstad 🙂 Og en skikkelig tur fikk vi oss, jeg var helt gåen, sulten og litt lattermild når vi var nesten hjemme 😀 Ha en fin kveld du også Engla 🙂 Fint hos deg også tenker jeg 🙂 Klemmer <3

    15. Fine frodithdamen <3 Du kler høsten og høsten kler deg 🙂
      Stusslifruen har vært i bassenget og svømt for hun rakk ikke ut i skogen mens det enda var lyst 😀 Blir tur til helgen!
      Ha en koselig kveld
      Klemklem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg