Galleri Frodiths HØSTUTSTILLING har åpnet- KOM INN OG STEM!!!

 

“Kom inn-kom inn!! Dere ser jo døra er åpen….. Jeg er her inne i foajeen!! Hallo!! Jeg er rett innenfor døra her.. Bare kom inn og samle dere, jeg skal bare si noen ord først, før dere slippes videre…”

“Hei-hei… eh…. *kremt*…*skviiiiik*… (mikrfonlyd)… Ja… *tapp-tapp-tapp*, hører dere meg?… Heh… 

 

 

Altså… nå har jeg brukt så mye tid her i går på denne kjolesyingen…  I tillegg har jeg hatt mitt svare strev med å jage paparazzier avgårde, fordi de har vært ganske pågående… og ute etter slarv tll Frodiths Avis…. sånn at jeg har jo ikke hatt tid til særlig Sound-check eller NOE.. Men som dere ser er lokalet shinet, så dere får bære over med meg, og med den dårlige lyden..

Når jeg inviterte kunstnere fra det ganske land til å bidra med kunstverk til denne første HØST-utstillingen, hadde jeg ingen anelse om at det ville bl med SÅ mange kunstnere, og med SÅ mange forskjellige kunstverk. Det slår faktisk alle rekorder denne gangen, når det gjelder deltakelse. 23 ulike kunstnere har vært  innom her med sine fantastiske bidrag.   Jeg oppfordret alle til  delta med temaet : Det DU forbinder med høsten. Og det har jeg jammen meg fått.. Det er kommet et vedig variert utvalg med verker. Det er digitale tegninger, maleri som er fotgrafrert og sendt, og fotoer med hva DERE mener er høsten for DERE og det er SÅÅÅ  mange  ffine tolkninger. Dere kan bare glede dere til jeg slipper dere inn den store døra..  Men først må vi ha litt av Frodiths Champagne, for virkelig å feire at Galleri Frodith igjen har åpnet dørene..

SKÅL!! 

 

 Dere får ta et glass eller to og  kose dere litt mens dere går rundt .. Champagnen er nylaget i anledning HØST-utstillingen, den er også alkoholfri..  jeg lager kun alkohol-fri Champagne, fordi jeg synes det er viktig at folk er ved “sine fulle fem”, eller klare i skallen når de skal avgi sine stemmer.. Vi vil jo ikke ha folk rørende rundt nede her i galleriet, og kanskje slumpe til å rive ned bilder, søle på fotoene eller maleriene og sånt….. Nei, jeg får holde dere litt i ørene, men KOSE oss skal vi, så Champagne må til 😉

Jeg vil takke alle kunstnerne som har sendt inn bildene sine, dere har gjort galleridirektøren veldig,veldig glad, det er så kos når folk blir litt engasjerte:-) ….og dere har gjort at dette har blitt en aldeles nydelig høstutstilling. Mange har forklart noen små historier rundt bildene, noen har gitt titler, og det hadde vært fint å tatt med alt dette også,men jeg lar bildene tale for seg,fordi det er jo bildene som skal fomidle hva hver enkelt forbinder med høsten. Jeg har også gjort det slik for at det skal bli mest mulig LIKT for alle. At alle stiller på lik linje med hvert sitt bilde. Men galleridirektøren er veldig glad for SELV å ha fått del i disse historiene. Noen privilegier må en galleri-direktør ha… 😉 

. Det er  altså 23 flotte kunstverk markert med numrene 1-23.. Dette er fordit det da blir mest rettferdig. Folk som stemmer, stemmer da på bildet, og ikke på en de kjenner kanskje 🙂 Det blir litt mer anonymisert . 

Slik gjør du altså ved  stemmingen: 

– Du kan gi  EN stemme , til det bildet du liker best. (altså hver person- EN stemme)

– Du kan gi din ene stemme  i kommentar-feltet eller i meldings- feltet (de som har egen blogg)  eller du kan sende din stemme på mail[email protected]  ( noen føler for å gi litt mer anonymt 🙂

Jeg har ingen regel om at det ikke er lov å stemme på eget bilde…. Bare vi ikke får 23 stemmer hvor alle har stemt på seg selv… Ha-ha,

Hvis det skjer,  så fall får vi ta det problemet hvis det kommer… Se godt igjennom hele utstillingen, og kos deg med bilde for bilde, titt opp og ned,og se hvilket bilde du får en spesiell følelse for, og send så din stemme

  Det er lov å stemme fra  nå, kl 7, og fram til kl 24 i kveld. (lørdag) Offentligghøringen av vinneren og hvilke kunstnere som befinner seg bak de ulike verkene avssløres så på søndag 🙂 

Ha en hyggelig vandring her inne- kos deg!  Og kjenner du noen som du synes bør se utstillingen,så send de gjerne hit 🙂

 

1)

 

 

2)

 

 

 

3) 

 

 

 

4)

 

 

5)

 

 

6)

 

 

7)

 

 

8)

 

 

9) 

 

 

10)

 

 

11) 

 

 

12)

 

 

13)

 

 

14)

 

 

 

15)

 

 

 

16)

 

 

17)

 

 

 

18)

 

 

 

19)

 

 

20)

 

 

 

21)

 

 

 

22)

 

 

23)

 

 

110 kommentarer
    1. Kristin: Ja, ikke sant,og det var helt vanlig kreative bidrag. Noen tegninger også, men mange vanlige bilder. Det var alle bladene i trappa der som vant 🙂

    2. inneuteferdig: Ja, det var fint det også, men det vant ikke, og fikk ingen premie. Men kunne fått premier alle sammen spør du meg 🙂 Jeg har bare ikke armer nok til å lage til alle 😀

    3. Fru Stussli: Ååå, du rakk det, og det var kjempefint 🙂 For jeg har ikke lagt ut vnnerinnlegget ennå 🙂 Så koselig Bente 🙂 Takk-takk, håper dagen din har vært superherlig, og det vet jeg den har egentlig 😀 Klemmeeribøtterogspannoglitttil <3<3

    4. Stusslistemmen går til nr1 :-))
      Flott utstilling. Mange fiiiine bilder 🙂
      Nå skal fru Stussli sove.
      Nattinatt fineste frodith
      Klemklem og dobbeltklem

    5. Nemi Rebella: Så fint du suste innom 🙂 Rett før stengetid 😀 Ja, ble veldig mange denne gangen,men det var jo moro som bare det 😀 Takk for stemmen Rebbela-snusken 😀 Klemmeribøtterogspannogendalitt <3

    6. Mariann Sæther Tokle: Så fint du kom innom, ja her har det vært full fart 🙂 Og helt enig med deg, mange,mange fine bilder. Alle sammen egentlig 🙂 gode som gull 🙂 Glad for din stemme 🙂 Da noterer jeg nummer 9 fra deg 🙂

    7. Oioioiooooi! Så mange superfine høstbilder!
      Jeg stemmer på nummer 1, det var helt fantastisk tegnet!
      Jeg stemmer egentlig på nummer 9 også, det går liksom ikke an å ikke stemme på begge de to?
      Usj – mååå jeg velge bare ett?

    8. whatwouldnemido: Jeg skal ha vettu, men jeg må gjøre noen enklere varianter jeg også, samt ha gjort klart en del i forkant tror jeg, for det peset fra dag til dag kan vi ikke ha… Og vi er jo typene som ikke gir seg MIDT i heller, selv om det er peise-slitsomt 😀

    9. Julekalender….? Hmmmm…. Det var veldig gøy, men tok myyye tid, så da må jeg i tilfelle tenke ut en lur måte å gjøre det på. Men jeg har jo ikke akkurat vært en særlig aktiv blogger de siste månedene heller, så en julekalender er muligens å “be om bråk”? Samt konstant dårlig samvittighet? 😉 Vi får se!
      Du skal ha, vel?

    10. whatwouldnemido: He-he 😀 Ja, og jeg har laget klart nesten alt til i morgen også 😀 Tar litt tid dette, men jammen glad jeg har scenen, galleriet og noen kulisser fra før 😀 Hi-hi. skal du ha julekalender i år ? 😀

    11. whatwouldnemido: DU ser hvem det er i morgen, så du kan høre med henne, jeg har ikke spurt mye rundt det 🙂 Ja, flinke henne, tror kanskje hun laget det TIL utstilligen også, men det vet jeg ikke sikkert 🙂

    12. MyVidaLoca: Ja, jeg har kost meg jeg, og har i tillegg hatt tid til en liten avstikker ut av galleriet og kjøpt meg bukse og siste sesong av Big Bang Theory 😀 Jeg har storkost meg, jeg elsker å holde på med disse små rare HENDELSENE her på bloggen min 😀 Utstillinger, julekalender osv 🙂 Så da noterer jeg nå nr 3 fra deg,og håper at du også har kost deg fælt her nede i dag 😀 med alle de andre folkene 😉 Klem <3

    13. Vanskelig å velge når det var såå mange fine bilder 🙂 men tror jeg må gå for nr 3, likte det veldig godt! Håper du har hatt en strålende fin dag og kost deg med både utstilling, champis og mange besøkende :)) Klem

    14. whatwouldnemido: Tusen takk for at du kom Nemi-damen 🙂 Og takk for rosende ord 🙂 Jeg har kost meg veldig, hatt mye å gjøre og elsker at det var så mange med 🙂 Synes det er mange bilder med sjarm, og at folk har toket på SIN måte er så herlig, derfor har det blitt så variert 🙂 Nr 11 er malt,det vet jeg på helt ekte malevis 🙂 Nydelig 🙂 Men da noterer jeg nurmmer 9 på deg,og i morgen avsløres de ulike kunstnerenes navn 😉 Sender deg en stor klem for alle hyggelige ord <3

    15. Gratulerer med glimrende forarbeid og kjempefin utstilling, Frodith! Og så så gøy at folk har sendt inn så mye forskjellig, det løfter alle bidragene og hele utstillingen ytterligere, synes jeg 🙂 Jeg fikk ikke rota meg til å sende inn noe bidrag selv denne gangen, men avstemningen skal jeg i hvert fall være med på!
      … ikke at DET var noen lett oppgave, for det var veldig, veldig mange fine bidrag jeg hadde lyst til å stemme på… Hvorfor får vi ikke mer enn en stemme? Hmpf, dårlig gjort asså. Du klarer vel å regne litt poeng, vel? ;-P
      For å nevne noen: Jeg likte flere av de “klassiske høstfarge-bildene”, og jeg falt ganske hardt for bilde 11 – er det malt eller “bare” manipulert tro??? Videre nikket jeg anerkjennende til bildet av deilig høstmat og bildet med ullteppe, strikketøy og bok (dropp strikketøyet, legg frem kosebukser, gode sokker og sett frem et glass rødvin, så kunne det der utmerket godt vært “mitt høstbilde” :-)) Jeg ble ordentlig sjarmert av bilde 13, og tipper det er Lady August som koser seg med stearinlys i høstmørket… men burde det ikke svevd noen noter rundt i lufta, tro?
      Jeg har slitt med å velge som du skjønner (kunne fint dratt fram flere bilder også…) men landa på det bildet jeg “så” først og som jeg falt for først. Jeg likte utsnittet, vinkelen og den typiske opphopningen av løv… Dessuten ER det noe med trapper…. Jeg landa med andre ord på bilde nr 9.
      Og nå er jeg fryyyktelig nysgjerrig, jeg mener nemlig jeg kjenner igjen… tja, stilen eller et eller annet..? kombinert med valget av motiv kanskje…? Uansett, jeg er helt overbevist om at det er Trollet som har tatt det bildet, og nå synes jeg det er grusomt spennende å se om jeg har rett eller ikke!
      Takk for en nydelig utstilling, Frodith, og også takk til alle som sendte inn så fine bilder. Dette var stas! 😀

    16. cynaracardunculus (sosialreali: Hei, der var du igjen 🙂 Så koselig <3 og der kom det en stemme på nr 9 ja 🙂 Håper du har hatt en fin dag 🙂 Jeg har kjøpt Big Bang Theory sesong 6 og ny svart bukse 🙂 deilig. Klem <3

    17. outofoffice: Så bra du kom 🙂 Ja, det var veldig mange fine, jeg synes folk har tolket så fint på hver sin måte 🙂 Og det har vært en glede å være her nede å ta i mot både bilder, og i dag FOLK som kommer på besøk 😀 Da noterer jeg nr 1 på deg 🙂 Ha en fin kveld 🙂 Klemmer <3

    18. Oslopadde: Hei-padda mi :-)Da ble det nr 11 på deg, jeg har notert 🙂 Nei, ikke sant det var mye fint!! 🙂 Skikkelig gøy at så mange ble med også 🙂 Klemme paddeflat <3

    19. Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal klare å velge her! 🙂 Sliter med å velge mellom et par-tre stykker…. Må vel bare skjære gjennom… Holder for øynene, snurrer rundt i stua her, pekefingeren er klar…… Ble nr 11! 🙂 Men som sagt – ikke lett, dette 🙂 God helg.

    20. Engla: Tenk å ha en sånn kjole på ordentlig da 😀 Kanskje jeg bør be en av syerne her inne om hjelp 😀 Ja, det var veldig moro at så mange ville være med denne gangen 🙂 Da blir det så gøy 🙂 Litt ekstra gøy liksom 🙂 Og jeg syns alle har sendt så fine bidrag 🙂 Det er skikkelig moro når ene kunstneren kommer flyvende etter den andre 🙂 Hi-hi. Håper du får en fantastisk dag etter du forlater Galleriet, tipper du skal ut i høstværet med Lykkeliten <3 Jeg noterer nr 9 på deg , og gir deg en diger høstklem <3

    21. Oi,oi,oi her var det mye fint og vakkert. Ikke minst deg i den vakre kjolen med sånne anrmer som jeg liker så godt <3
      Så gøy at det er så mange som deltar, men en veldig vanskelig å velge mellom alle disse flotte bidragene.
      Min stemme går til nr 9.
      Ha en fortsatt fin dag fineste galeridirektør Frodith og tusen takk for nok en fantastisk flott utstilling <3

    22. Anne: Takk for din stemme, kos at du kom innom med en stemme her 🙂 Dette blir spennende 🙂 Da noterer jeg opp 22 fra deg 🙂 Ha en fin dag 🙂

    23. Tatt av kvinnene: Ja, mange fine bilder, nydelige, flotte på hver sin måte 🙂 Ikke lett å stemme nei, men jeg noterer meg nr 3 fra deg 🙂 Ha en herlig dag Sara 🙂

    24. Ideatroll: Så herlig Trollet 🙂 Ja, det er noe som tiltaler i alle bildene her. Som snakker til hver og en på forskjellige måter, og høsten er jo noe folk forbinder med forskjellige ting, for noen strikketøy og for noen høstløvet 🙂 Jeg synes det er veldig variert her, og elsker at folk blir litt engasjerte her 🙂 Takk for ros Trollet, kos det 🙂 Jeg koser meg jo med jobben jeg 🙂 Noterer nr 2 fra deg 🙂 Takk-takk 🙂

    25. Elin Slåen: Så bra du hørte meg med en gang 😀 Du likte kjolen ja? Tenk å ha den i STOFF også da 😀 Ja, jeg synes alle bildene var fine jeg, på hver sin måte liksom 🙂 Alle fobinder jeg med høst 🙂 Da noterer jeg nr 9 på deg 🙂 Tror nesten det må bli noen trøstepremier etter denne utstillingen for ALLE bør få en liten påskjønnelse for å være med 🙂 Herlig engasjement <3

    26. Først av alt: Tusen takk Frodith, for all jobben du legger i å gi oss disse utstillingene innimellom 🙂
      Deretter stemmen min… her sto det mellom mange, men jeg skal gå for det bildet som fikk høststemningen til å slå inn hos meg, nemlig nr. 2. Enkelt, hverdagslig og folkelig – akkurat slik jeg liker både livet og høsten 🙂

    27. karenmarenmette: FLott du rakk en rask snartur tidlig på dagen 🙂 Jeg noterer nr 5 på deg, så kan vi snakkes mer senere i dag om du får tid 🙂 Kose deg 🙂 Stor klem <3

    28. Nyyyyydelig kjole 😀 Og jeg hørte deg klinkende klart (mulig fordi jeg ser litt dårlig på avstand- selv om jeg kunne se hvor ydelig kjolen var) og at de andre sansene forsterkes litt!
      Dette var helt sykt vanskelig- jeg kunne kjenne meg igjen i SAMTLIGE BILDER, og skulle gjerne gitt en stemme eller fjorten til alle sammen 😀
      Likevel var det nr. 6 og 9 som fanget min oppmerksomhet fult ut, og det var sååååå vanskelig å velge en av dem :O Så nydelige høstbilder! Herlighet liksom!
      Men jeg trur jeg må gå for nr……………. 9!

    29. Har det litt travelt idag 🙂 men må jo få stemt. Skriv litt lenger om dette vakre du har laga til, seinare idag.. Magefølelsen seier dei med mest komplett haustheilheitsfølelse er fem el seksten. Det blir nr FEM 🙂 ha ein fin utstillingsdag!!

    30. Catrine aka Cakki: Åååå, det var veldig koselige ord Cakki 🙂 Jeg får rent tårer i øynene her jeg 🙂 tusen takk for rosen <3 Jeg koser meg jo veldig når jeg holder på her da 🙂 Klemmer <3

    31. gratulerer med ny rekord 🙂 jeg setter så utrolig stor pris på alt du gjør for oss her inne, dette er utrolig koselig 🙂 kan ikke annet enn å bli glad i hjertet av dette her 🙂 du er fantastisk <3 ha en fin dag du også 🙂 klemmer <3

    32. Catrine aka Cakki: Ja, det er rekord for Galleri Frodith,med med 23 bilder med 😀 Så glad du likte innlegget og kjolen 😀 Jobbet jo litt med begge deler 😀 Da noterer jeg nr 1 fra deg, og jeg er enig i at alle burde få en stemme bare for å være med egentlig 🙂 Ha en fin dag 🙂 Klemmer <3

    33. herlighet for et skjønt og stemningsfult innlegg <3 kjempefin kjole ^^ utrolig morro å se at så mange ble med - herlig <3
      utrolig mange fine og koselige bilder her - alle sammen fortjener en stemme <3 men skal vi se tenke tenke tenke.... min stemme går til nummer 1 🙂

    34. ladyaugust: Ååå, er det lerret inni ramma, da må jeg åpne å se, og da skal jeg male helt sikkert 🙂 Nei, vinteren den liker vi IKKE, helt klart! Ikke særlig med den hvertfall… Jeg tror jeg må prøve å like ski, da kan det jo bli gøy hvis det blir snø… Jeg kan ikke sy, i hele tatt, men kan sette mamma på saken 😀 Squash er litt smakløst, men jeg liker konsistensen på en måte 🙂 greit å fylle opp grytene med 😀 Jeg spiser det ofte, og jeg er jo litt feig på en del mat 😀 Kosmos tilbake 🙂 <3

    35. squash har jeg aldri kjøpt og aldri smakt, har ei forestilling inni hodet at det ikke smaker såå mye liksom 😉 har du smakt det? Kanskje du bør prøve deg på å sy en slik kjole? Høsten har de vakreste fargene meeeen minner også om at nå konner’n …vinteren og DET liker vi ikke gjør vi vel, foruten om juleskumnisser og marsipan :DDDDD og lys og mandaringer og håndarbeid og kakao og kosekaffe og fyr i peisen og kosepladd og maaange dyner selv m det er dag :DDDD hahahaha Det er lærret inni ramma 😀 Vi skal kanskje male i helga her 😀 Kooozmoz <3

    36. ladyaugust: Ja, ikke sant mange fine 🙂 Nesten så man ikke kan velge, ikke sant 🙂 Deg grønne på nr 12 er nok squash vel? 😀 Her er MYE som er veldig høst, og alle forbinder jo høsten med forskjellig, og det er så fint at vi tenker på forskjellige ting 🙂 Den kjolen her skulle jeg gjerne hatt sydd på meg forever ja, og sluppet å ta av meg 😉 Herlige farger, og jeg svettet fælt i går med den, stakk meg på nåler osv.. Jeg noterer nr 1 på deg 🙂 Og jeg skal kanskje male litt i dag eller i morgen 🙂 Må få tak i lerret 🙂 Ha en herlig dag du også fineste Lady-søs, klemme sjokoklemmen på begge sider <3

    37. Livsrom: Ja, her blir det lang arbeidsdag, helt til klokka 24 faktisk 😀 Alle må jo få sjansen faktisk, men nøyde meg med EN dag hvertfall 😀 Så koselig du likte både utstilling og kjolen. Jeg noterer nr 9 på deg 🙂 Ja,man må liksom bare hoppe i det 😀 Ha en fortreffelig dag du også 🙂 Og takk for at du kom <3 Klemmer <3

    38. Oppskrift, mmm!! Fikk den av lifehasmojo i innboksen også.. hva skulle man gjort uten blogg sier jeg bare, hehe 😉
      Denne utstillingen er kos.. veldig populær og det skulle bare mangle! <3

    39. ooooi hvor maaaaange fine det var :DDDD nummer 1 var sååå fin at jeg drømermeg helt bort…og nummer 5 var heeelt suuuper og nummet 11 var jo herlig høst og nummer 12 får meg såååå sulten at jeg nesten dør(hva er det grønne som ligner agurk foresten?) ;DD,og nummer 16 og nummer 19 ER jo høst ååååå alle de andre også !! nå har jeg tenkt og tenkt og tenkt og tenkt…og det er nesten umulig men det blir nummer 1 😀 Nyydelig utstilling fiineste søs <3 og for en kjole, den burde du sy på deg 😀 Ha en snuppers dag fineste deg <3 klæmmelørdags-snop-klæmmen såklart :DDD

    40. Lisbeth: Takk for det 🙂 Ja, her har jeg stått på 😀 og folk farter fram og tilbake her, med stemmer og champagne osv 🙂 Så fint du fant et du likte med en gang 🙂 Ha en super dag du også 🙂 Stor klem fra direktøren <3

    41. Det må jeg si! -Bra jobba Galleri-direktør!:) Og i dag var du ekstra flott selv også. Du står virkelig i stil med utstillinga di:D
      Nå har jeg gått rundt å tittet og tittet, her var mye fint, og det er klart jeg har lyst å stemme. Det er vel bare å hoppe i det. Jeg foretrekker det enkelt, naturlig og talende. Jeg kunne ha valg mange av bildene,men landet på bilde nr 9. Puuhh, da er det gjort;)
      Ha en fortreffelig dag videre:) Det blir mye jobbing på deg i dag, regner jeg med. Du har jo en laaaang arbeidsdag forran deg. Lykke til videre:D

    42. Flotte galleridirektør Frodith i nydelig kjole, og deilig champagne til frokost 🙂
      Her var masse flotte bilder.
      Min stemme går til bildet nr 9, var så flotte farger sammen med trappen og det var liksom et bilde jeg likte med en gang jeg så det 🙂
      Ha en superduperfin dag i galleriet 🙂

    43. ritahobbyfoto: Ja, det var kjempefint 🙂 Godt du fant ut av hvilken som talte mest til deg 🙂 Jeg hekler og teller stemmer, og blir nok her en del i dag 😀 Ha en fin dag og takk for din stemme 🙂 noterer nr 23 på deg 🙂 Klem <3

    44. Marit: Ja, hadde det vært i morgen skulle du fått låne kjolen min, helt klart, men å fly naken her nede passer seg ikke 😀 Så du får nøye deg med sjampisen 😉 Kjedelig med seminar og jobb på en fridag da, men jammen hyggelig du tok turen hit først. Jeg skal si i fra til de andre hvorfor du må løpe fra så fort 🙂 Ha en fin dag uansett, da noterer jeg nr 1 på deg 🙂 Klem <3

    45. Hanne: På barmarkstrening med Marit Bjøgen regner jeg med 😀 Ja, lade du, det er viktig det 🙂 Takk for din stemme Hanne,jeg notrer 22, og ja, det var skikkelig mye fint som ble sendt hit denne gangen 🙂 Jeg er glad og fornøyd <3 Klemmer og lad godt <3

    46. Her var det MYE fint! :o) Men etter å ha scrolla opp og ned opptil flere ganger her litt seint på morrakvisten .. så fant jeg ut at jeg ikke hadde tenkt å scrolle så mye likevel. Stemmen min falt rett og slett på nummer en!! Og det kunne jeg absolutt hatt på veggen min her. Det er et eller annet som tiltaler meg noe veldig med det, vet ikke hva. Men egentlig spiller ikke det noen rolle. Noen ganger er det jo bare sånn.
      Skal si du har stelt flott istand til denne utstilligen. Og champagnen smakte utmerket. Tusen takk for en fin start på lørdagen. Resten blir vel ikke så koselige, for jeg skal jo på seminar! Av den grunn burde det kanskje ha vært litt promille i denne drikken din, for tenk så gøy det seminaret kunne ha blitt da!! ::o))) Sjampis med alkohol og … eeeeeeh … kanskje jeg kunne ha lånt kjolen din også, da kunne sikkert resten av dagen fortsatt som starten. 😀
      Ønsker deg en fantastisk lørdag! Jeg har dessverre ikke tid til å mingle rundt så veldig lenge med dere her, får skylde på sjefen som har tvunget meg til å bruke nok en fridag på jobb. Grrrrr … Åsså attpåtil i dette flotte været vi har her!!

    47. Her var det mye fint. Min stemme går til 22.
      Jeg er fortiden på barmarkstrening. Lader opp med Marit.
      Kommer sterkere tilbake..

    48. Miriam: Så fint du kommer tidlig 🙂 hyggelig med folk inn og ut her 🙂 Det har vært så mange fine bilder synes jeg, og jeg kunne nesten ikke klart å velge selv 😀 Her skal det være fin galleri-lørdag ja 🙂 Jeg noterer nr 5 på deg, flott 🙂 Nydelig stemning på det bildet ja, omfavner høsten liksom 🙂 Klemmer til deg og fine dagen <3

    49. God morgen frodith og takk for champagne. Herlig start på ein lørdag 🙂 🙂 Min stemme går til nummer 5 rett og slett fordi eg syntes dei lyktene med høstblad på var kreative og skikkelig fine 🙂 🙂 Ha ein kjempefin galleri-lørdag 😀 Klem 🙂

    50. Min matgale verden: Ja, kose deg med champis du, for kjolen min får du aldri 😀 Den har jeg altså sydd selv, og kan vel sy en til deg om du vil 😉 For sy her inne kan jeg vettu 😀 Helt greit med oppskfrifften der ja 😀 Da noterer jeg nr 9 på deg <3 Takk for rosende ord min venn<3 stor klem og ha en herlig lørdag <3

    51. Ah, så deilig med champis til frokost! Og du, den der kjolen!! Åh! Jeg ble helt misunnelig!! Hvor HAR du fått tak i den?? Og alle de flotte bildene! Jeg falt for nummer 9, jeg falt ikke i trappen altså, men for bildet, nydelige farger mot den grå trappen. Trapper er bra. Og så så jeg at noen ønske oppskrift.
      http://kjerstisandnes.blogg.no/1381042309_insidke_smaker_i_kjtt.html
      så da legger jeg lenken til oppskriften her…hvis det er greit for deg??
      Fantastisk utstilling, nydelige lokaler, god champagne og ikke minst, en utrolig flott galleridirektør!!

    52. cynaracardunculus (sosialreali: Åååå, det var koselige ord på morgenkvisten min venn <3 Ja, 23 kunstnere denn gangen 🙂 Det var veldig kos at så mange ble med og jeg blir da skikkelig inspirert 😀 og prøver å lage en fin utstilling. Her farter folk ut og inn, titter går ut igjen, kommer inn igjen og stemmer, og full fart 🙂 Her skal det hekles og telles stemmer i dag 😀 og sløves på sofaen 😀 Stor klem til deg <3

    53. ritahobbyfoto: Det er greit, mange kommer innom flere ganger og titter 🙂 Det er så mye fint her atte 😀 Veldig fornøyd med alle kunstnerene 🙂 Sees senere 🙂

    54. ninaoglivet: Ja, skulle vel tenkt på en VIP-inngang til fiffen ja 😀 ha-ha.. Jeg er veldig fornøyd med kjolen altså, sydd i timesvis 😀 Da noterer jeg nr 6 på deg 🙂 Det har vært så mange fine bidrrag 🙂 Jeg er veldig fornøyd 🙂 Ha en fin dag i sola du også 🙂 Klemmer <3

    55. Livet har mojo: Ja, dette er jammen ikke lett 😀 Man må jammen ha øyne, nese og det meste meg seg her for å finne ut 😀 Glad det ikke er meg som skal velge 😀 Og ja, det er HØST-utstilling, og hvilket er det da som taler til deg liksom 🙂 Ikke lett, men håper at du får tenkt god, har en nydelig dag der ute Aina, og at du kommer igjen og stemmer senere <3 Frodithsen blir her og teller 😀 Store klemmer til Ainasen <3

    56. Helge: Ja, ikke sant det var gøy med så mange 🙂 Herlig 🙂 Ok,noterer nr 6 på deg 🙂 Ha en flott dag Helge, koselig du stiller opp både med kunstverk og med stemmer. 🙂

    57. Kledelig den kjolen unge dame 🙂 Og så høytidlig åpning . Skal være litt swung over slike galleriåpninger, men kunne vært en VIP ååning for “oss fiffen” hihi…..
      Men min stemme går til nummer 6. Trollst steming på morreskvisten <3
      Ha en flott lørdag i strålende sol!

    58. God morgen, gallerieier Frodithsen! <3
      Så mange nydelige høstrelaterte bilder! Jeg måtte se gjennom flere ganger jeg, for "hvilket er finest av alle disse fine her'a..?" Hm..
      Etter noen runder endte jeg følgende:
      1, 3, 9, 11, 15, 18, 21.
      Men dette er jo ikke lotto, så jeg må liksom sløyfe 6 av tallene, og nå sliter jeg...
      *scrolle oppover og titte igjen*
      Så står jeg igjen med 1, 9 og 15... men hvilket liker jeg aller aller best, og hvilket er aller mest HØST for meg? For det er jo høstutstilling, ikke sant?
      Hm.. Nå står det mellom 9 og 15, fordi jeg liker det naturlige best. MEN, jeg må tenke litt, så kommer tilbake med et friskt blikk og velger hvilket av de 2 litt seinere i dag 🙂

    59. frokenfjeldberg: Ja, ikke sant det var mye fint denne gangen 🙂 DU er tidlig pån i dag 🙂 Koselig 🙂 Jeg klarte ikke sove lenge 😀 Takk for stemmen, da noterer jeg nr 6 på deg 🙂 Stor klem, håper du skal gjøre noe kos i dag <3

    60. kommensalisma: Da er nr 1 notert på deg 🙂 Ikke sant, helt umulig må det være for dere 🙂 Glad det ikke er meg, nå har jeg gjort mitt 😀 Ja, nr 12, har nok en oppskrift ute allerede 😉 Tenk så mye man kan forbinde med høst <3 koselig 🙂 Stor klem <3 og takk for stemmen

    61. Helge: Ja, du er hjertelig velkommen inn flere ganger i løpet av dagen, det er jo mange som liker å titte litt først 🙂 Kjenner til den vanen 🙂 Ja, den kjolen slet jeg veldgi med altså 😀 og noen kunstnere er nok litt gjenkjennelige ja, som med Munch og andre kjente kunstnerer. De har sin signatur som det heter 😀 Synes det var mye fine bilder også denne gangen, og er glad utstillingen er i gang 🙂 Ha en fin lørdag ja 🙂

    62. Nydelig kjole! 😉
      Dette ble vanskelig – nesten umulig! Jeg tror min stemme må gå til nr 1.
      (også syns jeg utstilling nr 12 må gi oss oppskrift, hehe 😉

    63. Du verden for et vakkert utstillingslokale, med blomster som står istil til gardinene, og for en flott kjole du har på deg, den var pen, skjønner godt at du kun bruker den i spesielle anledninger. Her var det mange fine bilder, kan gjette meg til hvem som har sendt inn enkelte bilder, fine og kreative var de alle. Min stemme står mellom 3-4 stykker, så jeg avgir min stemme senere idag.
      Tusen takk for deilig drikke – den var søt, god og gir en perfekt start på dagen. Ha en fin lørdag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg