“And the winner is….”

“kremt .. ” *tapp-tapp-tapp*… *skviiiiik*  (mikrofonlyder)

Ja,….lyden har ikke akkurat blitt noe bedre siden i går… He-he… Det har ikke vært noen lydmann, eller andre tekniske kyndige her siden i går morges nei..

Nei, her har bare JEG vært… og jeg har vært her LEEENGE… som du ser flyr jeg rundt i kjolen fra i går… og det har ikke vært stort med søvn her… fullt opp å gjøre… Det har kommet stemmer i kommentarfeltet, i meldingsboksen og på mail….. Og  jeg har svettet og  telt stemmer og skrevet tale… og den talen føk ut litt utover eteren her i går, ved et uhell, og jeg måtte få fjernet den ved et trylleslag.. Kunne jo ikke annonsere vinneren, før alle stemmene var kommet inn, selv om vinneren egentlig lå et lite hestehode foran de andre… Så her ble det sletting av en hel tale…i full fart… Så her står jeg nå da… litt svett… og litt tørr i munnen… IGJEN…Og talen er akkurat blitt ferdig…  Jeg står her med konvolutten med de opptalte stemmene, og jeg skal SNART fortelle dere hvem vinneren ble..

Scenen her blir bare brukt ved høytidelige anledninger, og dette er en slik anledning…. For jeg vil takke ALLE som har bidratt til at dette ble en så fin utstilling: Alle kunstnerne som har gitt så fine kunstverk til utstillingen. Det gjorde Galleri-direktøren hoppende glad og har inspirert meg til å STÅ PÅ til siste sekund.. 😀 Så vil jeg takke alle som kom i går og stemte, det var et rush inn og ut av galleriet hele dagen, og det var riktig så hyggelig å farte rundt her nede  i Galleriet med alle folkene susende omkring. Det varmer en galleridirektør med så stor oppslutning, så selv i den tynne kjolen her fra i går kjenner jeg meg veldig varm og fornøyd…i oktober-været…. Tusen takk!! 🙂

Jeg ser jo at dere er spente på hvem som har vunnet, og du med den lilla lua der, du har stått og trippet der så lenge, så nå skal jeg ikke holde dere på pinebenken noe lenger…  


Hører du trommene…? *tam-tam-tam*  -*pisker opp stemningen* … 

” Mine damer og herrer….. vinneren av årets HØST-utstilling…. er :


“Nå drar jeg snoren i konvolutten”:  * ritsj-ratsj* ….*flerre*…. “…og uten noe mer snikk-snakk, men med brask og bram, 1.plassen og mer champagne går til: 


 

 

 

1)  Ideatroll.blogg.no

 

 

Og rett bak ,  nummer 2. ble…….

Amoratis.blogg.no

 

Og på en fin 3. plass ble…. 

tattavkvinnene.blogg.no 

 

 Jeg sender premier i posten til de 3 første plassene 🙂 Så bare kom med adressene i meldingsboksen 🙂 Alle 3 premiene blir vist i kveld, da alle ikke er helt ferdig ennå 😀

 

Og under her kommer de andre fine kunstnerne med nic og navn 🙂  i vilkårlig rekkefølge 🙂

Det ble litt mange til at jeg kunne dele ut trøstepremier… Men klemmer får dere alle sammen <3<3 

 

 

 

Cakki.blogg.no

 

 

 

elinslaaen.blogg.no

 

 

 

eljos-eljos.blogspot.no

 

 

Englas.blogg.no

 

 

Wotka.blogg.no

 

 

happy60.blogg.no

 

 

Helge- (en av mine bloggløse bloggvenner)

 

 

 

 karenmarenmette.blogg.no

 

 

Muumimamma.blogg.no

 

 

kjerstisandnes.blogg.no

 

 

ladyaugust.blogg.no

 

 

lisbethpedersen.blogg.no

 

 

 

livsrom.blogg.no

 

 

 

myvidaloca.blogg.no

 

 midtlivskrise.blogg.no

 

 

 

miriceci.blogg.no

 

 

 

oslopadda (min gode venninne, også privat og en bloggløs blogger )

 

 

outofoffice.blogg.no

 

 

 

riathobbyfoto.blogg.no

 

 

hobbyting.blogg.no

Ha en fin dag 🙂

57 kommentarer
    1. Backside: Nei, for meg har det bare vært koselig , for det var alle DERE, bloggerne, og folk som kom inn og stemte som avgjorde vinnnerne 😀 Jeg hadde bare Galleriet jeg 🙂 Se innlegget fra i går, utstillings-innlegget, så skjønner du 🙂 Jeg er aldri dommeren på utstillingene mine 😀 Men dere er 🙂 Ha en fin kveld 🙂

    2. eljos: Ja, gratulerer til dem 🙂 FIne bilder de hadde ,men det syns jeg også om hele gjengen faktisk 🙂 Likte mange jeg 🙂 Alle hadde sine tolkninger, og det er flott :.-)

    3. MyVidaLoca: Koselig med noen nye bloggvenner inn her også 🙂 Som man blir litt kjent med 🙂 Slik liker jeg å blogge, bli litt kjent med folk,det er kos 🙂 Vite litt hvem som sitter rundt her i “blokka” 😉

    4. MyVidaLoca: Jeg er superfonøyd!! 🙂 Mange kunstnere som stilte ut 🙂 Har hatt med 21 en gang tidligere, men 23 kunstnere slår alle rekorder 😀 Jeg er glad som en lerke 🙂 Og alle som kom og stemte. Absolutt fornøyd. Håper alle synes det var moro å være med på 🙂 Jeg koser meg hvertfall veldig selv, med disse greiene 😀 Ha en herlig dag MyVidaLoca <3 Klem<3

    5. Livsrom: Ja, nå koser jeg meg med litt hekling. Og har faktisk jobbet litt også,med elevgreier. Har det jo VELDIG gøy med disse Galleri-greiene, men fikk litt småpanikk da innlegget mitt forsvant ut på nettet i går, sånn halvferdig, to timer før stengetid, selv om stemmingen hadde roet seg veldgi kunne jeg jo ikke publisere ennå,og det var ikke ferdig laget heller. VIsste ikke hvordan jeg skkulle trekke det inn igjen, så måtte slette hele greia. Og lage hele innlegget om igjen:-P Men veldig gøy har det vært. Men NÅ skal jeg ikke lage mer sånt før julekalender.:-D Håper du har en fin dag Liv, og takk for at du var med på utstillingen, med bilde og med stemme og alt 🙂 KLemmer <3

    6. Gratulerer med vel gjennomført utstilling, og gratulerer til vinneren:) Gøy det, jeg stemte på henne, (og ikke på meg selv;))hihi Må gratulere 2. og 3. plassen også, flotte bilder:)
      Håper Gallei-direktøren har tid til å kose seg litt på søndagen:) Du fortjener en pause nå.
      Ha en fortsatt fin dag:) Klemmer<3

    7. Catrine aka Cakki: Jeg er så glad og rørt over ordene dine Cakki 🙂 Det er mye rart man kan få til på blogg 🙂 Ikke sant? 😀 Tusen takk for at du var med 🙂 Klemmer <3

    8. hipp hurra og gratulerer så mye til vinnerne 🙂 var noen nydelige bilder som vant <3 gratulerer også til deg med en vakker og gjennomført utstilling 🙂 den kunne ikke blitt bedre 🙂 så stemningsfull å fantastisk <3

    9. Mariann Sæther Tokle: Ja, det gjorde du 🙂 Mange fine bilder i går. Og moro at så mange var med 🙂 I dag skal det slakkes i sofaen her og mulig rusle en tur 🙂 Ha en fin dag og hurra for Trollet 🙂

    10. Amorartis ~ Tegning og hverdag: Veldig bra at alle er fornøyde med utstillingen og alt. Det var litt gøy at dere vant,for dere har ikke vunnet her før så vidt jeg kan huske 🙂 Veldig morsomt med hele greia for meg også 🙂 Ha en fin dag du 🙂 Klem <3

    11. Tatt av kvinnene: Så bra 🙂 Ja, det var masse fine bidrag,og alle hadde fortjent en liten ting,men det ble dere 3 denne gangen, og dere har ikke vunnet her før,så det var gøy også 🙂 Ha en flott søndag 🙂 Klem <3

    12. Oi, så utrolig gøy å komme på 3. plass, i hvert fall når det var så mange fine bidrag 🙂 Gratulerer så mye til nummer 1 og 2 🙂 Dette ble en fin start på søndag ^^

    13. Ideatroll: Ja, man trenger ikke alltid så bra kamera 🙂 Og det er egentlig mye dette med å finne motiv som fenger,som er kunsten 🙂 Det er jo et nydelig bilde så 🙂 Vel, fortjent 🙂 Legger ut bilder av premiene i kveld eller i morgen tidlig, for holder på med DIN ennå 🙂 Koselig at du liker galleriet og at du var med Trollet 🙂 Ha en fin dag 🙂 Klem <3

    14. Jepp Frodith – i alle fall i mitt tilfelle hadde du rett i at jeg purket og sov… 😛
      Tusen takk for en flott nyhet å logge på til – og for alle stemmene og ikke minst til deg frøken galleridirektør for å gi oss disse utstillingene fra tid til annen!
      Når det gjelder bildet så er det litt artig egentlig, for da jeg tok det hadde jeg et gammelt kompaktkamera med knust display, så jeg kunne ikke se helt hva jeg tok bilde av. Måtte bare sikte, og synes selv det ble ganske bra 🙂 Og bildet er ikke redigert overhode, så det var sånn den trappen så ut (det er trappen opp til et kontorbygg i Sandvika i Bærum)
      Tusen takk igjen!

    15. ladyaugust: Ja, du har vel snudd døgnet hetl opp ned nå om dagen? I ferien 😀 Jeg har vært våken fra kl 8… og da strevde jeg for å ligge så lenge 😀 Høst-utstillingen var veldig morsom, og nå er jeg sliten men fornøyd 🙂 Ha en strålende dag søs <3 Sol og glede her 🙂 Kanskje våge meg en tur ut i dag 🙂 Klemmersøndagsklemmen med pannekaker på <3

    16. Gratulerer både til vinnerene og til deg søs med super gjennomføring som alltid 😀 Ha en fiiin dag, her er det våknings en stund til 🙂 Klæmme <3

    17. whatwouldnemido: Ja, der var du god 🙂 Klappe-klappe 🙂 Ja, jeg synes det var mange fine med og hadde fortjent noen premier alle sammen,men det har jeg ikke til alle 😛 Men, det var en herlig utstilling og mange ble sett her inne 🙂 så det er jo kos i seg selv 🙂

    18. Ha! ER jeg god eller??? Jeg “kjente igjen Trollet på stilen”! 😀 *Klappe seg selv på skulder’n*
      Velfortjente tre vinnerplasser, og med så mange fine bilder, sier det en hel del. GRATULERER! 🙂

    19. Elin Slåen: Ja, jeg synes nå alle bildene var veldig fine jeg da, alle 23, og kunne godt premiert alle 😀 Men dere får nøye dere med klemmer herfra i denne omgang 😀 Ha en fin dag 🙂

    20. Før kunne eg sove til langt på dag, men av ein eller annen grunn så sover eg aldri lenger enn ti lenger. Ti er for meg no kjempe lenge !! Rart det der 😉

    21. Miriam: Jepp 😀 Jeg er våken stort sett kl 7-8 jeg uansett, men skjønner godt andre som KLARER å sove lenger 😀 Men helt umulig for meg av en eller annen grunn 😀

    22. Helge: Neida, det blir nok ikke siste gangen 🙂 Det er jo veldig gøy å gjøre det,selv om det tar tid 🙂 Håper du får en fin søndag, med besøk 🙂

    23. Gratulerer til Trollet – et fantastisk høstbilde. Og takk til deg som har stellt i stand dette her, det tar sin tid og lage alt sammen men det er ikke første gangen – og sikkert ikke siste.
      Gratulerer igjen til Trollet. Ha en fin dag.

    24. Fru Stussli: Hei Bente-venn 🙂 Du kom som en sprett-ball inn i natten og lyste opp 🙂 Og jammen er du våken allerede 🙂 Håper du koser deg masse disse dagene 🙂 Ja, bilde som vant var kjempefint 🙂 Store direkttøklemmer og Frodithklemmer sendes i fullfart din vei <3<3

    25. out of office: Det var veldig kos at du var med også,både som kunstner og ellers i stemming og alt 🙂 Ha en flotters dag i dag, søndag og alt 🙂 Klemmer <3

    26. Livet har mojo: Takk for rosen, det er ei særsl lukkeleg Frodithsen som sit her i dag, med ei kjensle av vevvære 😀 Nå skal det bare hekles ferdig en premie her i dag, og ellers skal jeg sitte her som en sprukken ballong.. 😉 Fint du var innom og var med i festlighetene Aina <3 Og hurra for Trollen 🙂 klemmerimassevis tilbkae <3

    27. Gratulerer til vinneren 🙂
      Var et knallfint bilde med skikkelig høstfølelse!
      Gratulerer til frodith med nok en fantastisk utstilling i galleriet sitt.
      Fineste direktøren jeg veit ❤
      Stoooor søndagsklem

    28. Grattis til Trollet, og mitt favorittbilde! *spretter champagnen jeg også*
      Takk for “ei framifrå haustutstilling” frk Frodithsen! (Måtte bare se om jeg fortsatt husker nynorsk, som jo står i fare for å forsvinne i skulen) Det var et særdeles vellykket arrangement :))
      Suksessklemmer til deg <3

    29. Min matgale verden: Ja, moro med litt spenning og action 😀 og nå er høstferien din slutt Kjersti.. Men ikke lenge til JUL for oss 😀 Ha-ha.. Ja, det bildet som vant lå hele tiden litt foran 🙂 Ha en strålende dag min venn 🙂 Klemmer i fleng <3

    30. frokenfjeldberg: Takk for gode ord, frøken F, du er vel snart på vei over dammen 😀 Jeg er på vei inn til deg snart 🙂 Håper du får en strålende søndag 🙂 Klemmer <3

    31. Grattis! Da vant i hvert fall bilde jeg stemte på. Hjelper jo det:) Og fint var det. Veldig gøy med høstutstilling:) Litt spenning i hverdagen liker vi:) Ha en strålende søndag, i den flotte kjolen din:) stor klem til galleridirektøren:)

    32. Fantastisk! Både til deg for utmerket gjennomføring og vertinne jobb håndtert med glans og stil som alltid! Perfekt!=O) Og til alle flotte bidragsytere, ikke lett denne gangen altså.. Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg