Bursdagsleker til ALLE, og litt “smågodt” til de nye bloggvennene.. ;-)

 

Nå så du kanskje for deg at vi skulle leke “flasketuten peker på” eller ballongdansen eller  noe sånt?? Men, nei… akkurat DET har jeg ikke funnet noen løsning på hvordan vi skal gjøre ennå 😀 Men noen bursdagsleker må vi jo ha… ikke sant? DU som har vært innom meg før i dag har jo fått med deg at Lady August har bursdag i dag, og vi har feiret henne litt på bloggen min før idag (les HER)

Så mens Ladyen selv er og feirer seg selv, så tenkte jeg vi kunne leke litt 🙂 Dette blir litt mer i gaten- spørsmål og nøtter.Og til slutt er det en oppgave deg som er en av de nye bloggvennen mine… noe du  kan svare på,siden jeg VET jo ikke så mye om deg.

 En liten lek: Kan du svarene på dette?

Send meg svar i kommentarfeltet 🙂
 

 

 

Og så til nye bloggvenner, eller “gamle”  som ikke  har svart før 😀

 Og så til deg som ikke har svart på dette før, eller om du er ny bloggvenn av meg: Jeg liker å ha litt informasjon om bloggvennene mine. De kan komme godt med i hyggelige anledninger 🙂 Så om du “tør” og skjønner at dette er bare uskyldig info som kan komme deg selv til glede en dag igjen, så kan du svare på spørsmålene under 🙂 Kom igjen da!! 😀 Først litt om MEG, og så er det DIN tur 🙂 Hvis du ser på innlegget fra i dag tidlig, så skjønner du hvorfor jeg kan ha nytte av litt infor 🙂

 

Så her er litt om meg:

 

 

 

Og så sparker jeg ballen over til deg 🙂 

1) Når har du bursdag?

2) Hva gjør du? Yrke? Skole? Hjemmeværende? Arbeidssøker? eller noe annet kanskje?

3.) Hvor liker du å reise?

4) Hvilken type filmer liker du?

5). Hvilken er din favorittfarge?

6) Hva er hobbyen din? 

 Bare svar i kommentarfeltet 🙂

27 kommentarer
    1. outofoffice: Veldig glad for at du svarte på denne, og spesielt den nederste delen da 🙂 Da får jeg litt info, som kan komme godt med i mange sammenhenger 🙂 Herlig! Takk skal du ha. Jeg får ta en liten oppdatering på svarene på øverste delen kanskje i kveld 🙂 Håper du har hatt en fin dag 🙂 Klemmer <3

    2. hm,
      A) David Bowie
      B) Elmer Midd
      C) Madam Mim
      D) Sheldon fra Big bang theory
      E) Vet jeg ikke…
      om meg 🙂
      Jeg har bursdag 19. august, og er løve på godt og vondt? Har alltid jobbet innen reiseliv, mest innen hotell og kurs/konferanse men jobber nå i forretningsreisebyrå med forhandlinger. Jeg liker alle former for reising, og passer godt å jobbe i bransjen. Storby, strand, fjell, cruise ? jeg er med. Har reist mye i yngre dager, og har alltid en tur planlagt. Film?.Jeg liker romantikk og komedie, happy endings hvor jeg kan tørke tårene litt på slutten. Noen ganger ikke bare tårer, men store fossefall med vann som renner ut…
      Favorittfarge er lilla, og adventstiden er derfor min favorittårstid. Hobby og lidenskap er håndball og så jobber jeg mye som frivillig. Jobber for Norges Håndballforbund ved landskamper og for Skiforeningen under World cup i Holmenkollen. Hjemmehobbyer er strikking. Strikketøy og en stooor kopp te, da er det fred i sjelen.

    3. 1) Når har du bursdag? 4.desember
      2) Hva gjør du? Yrke? Skole? Hjemmeværende? Arbeidssøker? eller noe annet kanskje?
      Utdanna førskulelærar, vore pedagogisk leder med 1-2åringar i bhg i ti år. Jobbsøker no siste tre mnd.
      3.) Hvor liker du å reise?
      Elskar å reise til Målselv, Troms til halve familien min der. Elskar å reise ilag med min mann rundtomkring og oppdage Norge med bil. Bilferie er vår greie. Vore i Frankrike og Italia på bilferie. Dei er vel mine favorittar. Elskar ei el to veke i skarp sydensol for å lade batteria mine kvar sommar 🙂
      4) Hvilken type filmer liker du?
      Science fiction, komedie, historiske.
      5). Hvilken er din favorittfarge?
      lys blå mot lys turkis og grønn som graset og skogen
      6) Hva er hobbyen din?
      Strikke, synge i kor, synge generelt, jogge i skogen, gå turar i naturen, fotografere energiske øyeblikk rundt meg, skrive om livets underfundigheter, skriftleggjere mine funderingar og filosoferingar.. (kanskje ein liten forfattar i magen 🙂 )

    4. muumimamma: Ja-ja 🙂 Jeg tenkt du ikke laget så ofte innlegg mer,og synes du mumlet noe om at det var pga mobilen, en gang tidligere her.. 😀 Så da tenkte jeg at det var best å få deg over på maskin, for det er så hyggelig med mange innlegg fra deg vettu 🙂 Klemmer <3

    5. må ærlig innrømme at jeg bare kjente igjen Sheldon Cooper men så er jeg stor fan av the big bang theory da 😉 sett og vet noen av de andre å men navnene sitter bom fast xD
      1. Jeg har bursdag 5 Juni 🙂
      2. Jeg jobber på en skjermet virksomhet eller tilrettelagt arbeidsplass kanskje det heter. Den heter Eskoleia og der jobber jeg nå 4 dager i uka. Jeg trener på å komme ut i arbeidslivet siden jeg sliter med angst og depresjon. Er jo ikke bare for folk som sliter som jobber der da. Jeg jobber litt med jobbfrukt og litt på stål avdelingen og tar ned og henger opp ting som skal bli lakkert og som har blitt lakert.
      3. Jeg har virkelig ikke reist så mye men jeg drømmer om å reise til blandt annet London, Egypt, Finland, Tyskland, Gran Canaria ++++
      4. Filmer jeg liker best er fantasy, spenning, skrekk og animert 🙂 også et serie og anime menneske.
      5. Favoritt farge er SVART!!! og lilla 🙂
      6. jeg er en gamer og jeg er veldig glad i å lese bøker og høre på musikk 🙂 Liker å være med kjæreste,familie og venner og ta en fest i ny og ne. Konserter og festivaler er jeg glad i, jeg liker å skrive. Jeg blogger men om det er hobby vet jeg ikke men er vel det på en måte. Ellers går vel film, serie og anime under hobby. Jeg trener 🙂
      var det jeg kom på ellers har jeg en knapp på headeren min der det står litt info om meg også 🙂

    6. Jo, mobil it is for me 🙂 Det går egentlig ganske greit da. Jeg har en bitteliten laptop jeg kan bruke, men den er SÅÅÅÅ treg, da foretrekker jeg mobilen heller. Og så har vi IPad, men med unger i hus, så er den jo nesten aldri ledig 🙂 driver enda å sparer, men ting tar tid. En ny Mac er dyr, og jeg har masse annet jeg også sparer til. Det får ta den tiden det trenger 🙂

    7. Tatt av kvinnene: KJempefint at du svarte 🙂 Da har jeg litt info om deg som jeg kan trenge 🙂 Koselig. Kommer godt med det skjønner du <3 Sov godt . Klemmer <3

    8. muumimamma: Stakkar,driver du og sliter med den mobilden fremdeles? 😀 Håper du får deg noe bedre maskin snart 🙂 Ja, det var vel ganske så riktig, jeg ville bare ikke avsløre så tidlig.. Men nå har vel folk lagt seg 😀

    9. Kult! 😀 Du vet vel egentlig ganske mye om meg allerede, men jeg liker sånt så da svarer jeg.
      Bursdag: 11. juli
      “Yrke”: Student ved Høyskolen i Oslo og Akersus
      Liker å reise: Hvor som helst egentlig, sydligere strøk om vinteren og storby ellers. London og Fuerteventura må være favorittstedene. Også må jeg nok si USA (flere steder) som drømmereisemål 🙂
      Filmer jeg liker: Liker alt fra jentefilmer til skikkelig action. Er likevel mer en serie-jente og bruker mest tid på det. Breaking Bad er favoritten for tiden.
      Favorittfarge: I noen tilfeller er det knallrosa (treningstøy og slikt) ellers tror jeg det er burgunder og grå 🙂
      Hobby: blogging, fotografering og filmlaging

    10. Ja jeg er ganske sikker på de fire første, men den siste er jeg usikker på. Det er så lite bilde at det blir litt uskarpt på mobilen når jeg forstørret for å se nærmere

    11. Nei, jeg kan i grunn de også, jeg greier bare ikke å komme på navn i farten- og så var jeg ikke på jukeshumør 😛 he he

    12. Æsj, jeg kan bare 3 uten å jukse- og i dag skal jeg ikke jukse, så jeg skal kun skrive de jeg kan- med en lite historie til 😉
      Madam Mim- jeg blei kaldt for madam Mim når jeg var liten. Fordi jeg var litt rund, hadde helt forferdelig frusete hår som sto rett ut alle veier, og når jeg gikk så jeg i grunn ut som henne. Madam Mim liksom 😛
      Sheldon Cooper- jeg bare elsker Sheldon Cooper! Det er så typisk at han er homofil- jeg har liksom null sjans! Ha ha..
      Og Wolverine- jeg er sååååå fan av Wolverine. Så fan at jeg først dro med meg Mannebeinet på den siste filmen, uten at han har sett noen av X-men filmene. Og noen få uker seinere døpte jeg den nye katten hans til Wolverine, selv om det er ei jentepus <3 Det er jo et fint jentepusnavn!

    13. ninaoglivet: Ja jeg hadde bare datoen fra før, ikke noe mer 🙂 Og når jeg laget innlegg i sommer var du ikke online, så du så det så sent tror jeg 😀 Du prøver deg ikke på den lille nøtten over her også ? 😀

    14. Hr Stussli sier
      a) David Bowie (egentlig Jones), b) Elmer Fudd, c) Madame Mim, d) Sheldon Cooper (Jim Parsons) med grønne lykt t-skjorte og til sist Wolverine fra X-men i Hugh Jackmans skikkelse.

    15. 1) Når har du bursdag?
      25.august, men det visste du kanskje?
      2) Hva gjør du? Yrke? Skole? Hjemmeværende? Arbeidssøker? eller noe annet kanskje?
      Er utdannet hjelpepleier og legesekretær, men er blitt ufør pga migrene
      3.) Hvor liker du å reise? HELLAS og KYPROS <3
      4) Hvilken type filmer liker du?
      Alle filmer med Colin Firth. *sukker hardt* og komedier!
      5). Hvilken er din favorittfarge?
      6) Hva er hobbyen din?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg