Pompel og Pilt… :-)

Siden jeg oppfører og beveger meg litt som Pilt, i Pompel og Pilt om dagen (se morgen-innlegget), tenkte jeg det var greit med en liten reprise av disse to dukkene… Legg merke til den herlige gangen deres.. Holdningen på en måte… 😉  Måten de holder skuldrene på …Det er sånn JEG er nå 😀 Ha-ha

Morsomt også å mimre litt tilbake til gamle barne-tv-filmer… Ingenting kan slå Pompel og Pilt liksom… men Pernille og Mr Nelson kommer tett opp til.. og må kanskje gjenopptas her ved en senere anledning 😀

Enjoy 😉

Har du noe spersielt forhold til Pompel og Pilt?

 

 

 

14 kommentarer
    1. Helge: Ja, de er skikkelig herlige. Og veldig RARE 😀 Pompel , feigingen… og Pilt som diler etter, men faktisk er den som MÅ først alltid 🙂 Og kanskje er den tøffeste når alt kommer til alt 🙂 Gorgon er fryktelig masete 😀 Ha en fin dag 🙂

    2. Pumpel og Pilt kan minne om en person som ikke ha kontroll på alt men som likevel fikser det meste. En herlig serie – og så var det Gorgon vaktmester en tidlig utgave av vaktmestern til en viss Trond Viggo.

    3. whatwouldnemido: Hvis du går dem litt nærmere etter i sømmene er de egentlig noen feiginger… Spesielt Pompel… se hvor han pusher Pilt først hele tida 😉 gorgon og ungen er bare veldig veldig masete 😀

    4. ladyaugust: Jeg lo godt når jeg så på denne episoden 😀 Han Pompel er en skikkelig feiging…:
      ” Gå først du Pilt…” … “Men er det ikke veldig farlig da? “…… “Neida… Pilt først..” Lure stakkars Pilt… Det er liksom meg da… litt forskremt i øya, og veldig stiv i nakken og halsen 😀 Det var en gang et menneske var veldig bra også, jeg husker jeg LÆRTE mye, at jeg synes det selv også, og LIKTE det 😀 Jeg har brukt den på skolen av og til 🙂 Jeg hekler litt, prøver lue..men ikke veldig Pluto-akitg ennå… mest trang 🙁 Hm… sånn er det uten oppsrkift .-D Klemmenattaklemmen med pannekaker på <3

    5. Det er heeelt sant søs, jeg har ennå mareritt med de to der og han gorgon vaktmester eller hva han nå het, fyttikatta den serien kan skremme vettet av folk, tenk å gå inn en dør og komme ut et helt nytt sted ?! Favoritten min var “det var en gang et menneske og den hadde jo en dullion episoder 😀 noe som passer meg perfekt, kanskje jeg må se den igjen 😀 Ha ei riktig så god natt søs :DD <3 her strikkes det litt, jeg kom jo aldri i gang med malinga liksom og du er jo reneste kunstnern du <3 Klæmmeflatsom ei pannekake nommi, bare gjett hva jeg fikk sååå lyst på nå da? 😀

    6. ninaoglivet: Det kan du ikke mene 😀 Se på Pilt da 😀 Han er jo bare søt egentlig ;-D Og det er HAN jeg likner ;-D Beveger meg sånn nå om dagen… ;-D

    7. MOONBEAMSCORNER: Å, jasså, du likte dem best? 😀 Vet ikke om jeg LIKTE Pompel og Pilt, de var jo skumle.. men mye bedre enn Lekestue liksom ;-D DET var kjedelig :-)Må ta en runde med Pernille og Mr Nelson også senere ;-D Det er liksom alltid en av dem som er veldig feig 😀

    8. Fru Stussli: Er de ikke herlige 😀 Og han “tøffe” Pompel som skal lure Pilt til å gjøre alt først… fordi han er for feig selv 😀 ” Neida… det er ikke farlig.. PILT først.. ” 😀 ha-ha Ja, du din UNG-mø. Er noe annet med denne gamla her skjønner du ;-D Stor klem tilbake <3<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg