Nå begynner marerittene igjen… ;-)

Når marerittene akkurat hadde sluttet… og du trodde at verden bare var snill og god… så fikk du deg plutselig en midt i fleisen her i går… Jeg sendte deg rett inn i en verden full av mareritt igjen…  inn på et lite klipp med Pompel og Pilt… Det var Repratørene kommer… Vi fortsetter med godnatthistorier for voksne, med “Repratørenen kommer igjen”…

 

 

Fortell meg i morgen eller i kveld, om du får mareritt av disse figurene fremdeles 😀

Har du lagt merke til noen andre spesielle trekk ved dem? ;-D

20 kommentarer
    1. Helge: Ja, det er helt klart noen fellestrekk.. 😀 men jeg ha glemt hvor ulike de er også 😀 VI har bare tenkt at de er skumle. Men de er egentlig veldig veldig piglete 😀 Spesielt Pompel. Han tør ingenting og dytter Pilt foran seg hele tida 😀 Og det husket jeg ikke 😀 Altså egentlig to feiginger litt også 😀

    2. Serien ble første gang sendt i 1969 og siste gang i 1994 fant jeg ut via google. Fellestrekk er at de går med slips begge to og lang frakk.

    3. Livsrom: Hi-hi, jeg synes det er så gøy å se dem igjen… og jeg går jo som dem, nå om dagen… stiv og rar .-D Men hvis du ser litt på denne serien vil du se at Pompel er en skikkelig feiging… sender Pilt gjennom prøvelsene først alltid… det hadde jeg glemt… Vi tenker dem som skumle… men de er egentlig noen pingler… skikkelige redde for å forsere disse dørene osv:-D Ja, de har også SKIKKELIG dårlig ordforråd… sie det samme igjen og igjen 😀 Sov godt uten mareritt 😀

    4. Hvor tar du det fra???? Jeg tror vi har noe på VHS. Barna syns det var drittskummelt da de var små…..Merkelige figurer.. Spesielle trekk? Ja, lang nase, og dårlig ordforråd;)
      Sov godt, og drøm søtt:D

    5. Doodles: Ha-ha, jeg har drevet med litt terror her de siste kveldene 😀 Jeg har følt meg som Pompel og Pilt de siste dagene, pga måten jeg beveger meg på ette operasjonen. Helt stiv… som DEM 😀 Og da måtte jeg jo sette i gang litt repriser her… De må IKKE glemmes 😀 Beste barne-tv ever, når jeg omsider ble voksen og så dem 😀 Nå er de bare komiske. Pompel er en skikkelig feiging nemlig 😀

    6. Fy faen…. jeg kommer ikke til å se på videoen engang. 😛 Sjelden vært så livredd for noe som har blitt sendt på barne-TV før! Har nok med alle de andre marerittene mine. x)

    7. ninaoglivet: Ha-ha,de er ikke støgge 😀 tøffeste gutta i byen ;-D Jeg digger dem…hvertall etter jeg ble voksen:-D Men blir nok siste på en LITEN stund nå… 😉 Sove godt du 🙂 Uten fæle drømmer ;-D

    8. Engla: Ha-ha, maskinen din TØR nok ikke tenker jeg vi sier .-D Hi-hi… Jeg er også veldig trøtt, skal bare se litt Pompel og Pilt… og så er det senga 😀 God natt min venn <3 Nattaklem <3

    9. Jeg får ikke mareritt, for maskinen min er for sliten til å laste ned filmen 🙂
      Tror jeg kommer til å sove som en stein uansett, for jeg er så trøtt…
      Ønsker deg en riktig god natt min venn <3
      Nattaklem fra Engla

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg