Kjendis-nytt!!! ;-)

Ja, sånn kan det gå for en stakkar utskremt medarbeider i Frodiths Avis… Når han må prøve å holde styr på de ulike kjendis-nyhetene her i bloggverdenen… Vel, for deg som ikke vet det så er In August IKKE med i “Kake-krigen” på tv FEM. In August er bandet til Lady August, damen du ser med hatten over her.. Og bandet elsker kaker, men det er ikke BAKE de er best på, men å SYNGE og spille. Nå er videoen deres igjen oppe på You Tube, og du BURDE høre på den, hvertfall EN gang om dagen 😉 Det er som medisin mot alt som er kjipt  <3

Hvis du lurer på hvem som helt sikkert kommer til å vinne i Kake-krigen, så må du se på fra kl 20.30 på tv FEM, fra og med mandag, for da er nemlig Kjersti med i FINALEN!! DET blir uka si det!! Gleder meg!!

Ja, hvis det er noe mer slarv, eller kjendisnytt du skulle ha behov for å få snusen i , så er det bare å følge med i Frodiths Avis jevnlig… Redaktør Frodith har oversikten… 😉 

Sånn da gir jeg deg litt av dagens medesin, mot det som er vondt 🙂

 

 

 

 

Har du noe kjendis-slarv og servere redaktør Frodith? 😉

 

 


34 kommentarer
    1. ladyaugust: Jeg har også hatt vondt i hodet,men det gidder jeg ikke mer.. så nå er det over snart 😀 Og jeg skal avgårde å møte venninne og bunkre snop selv 😀 Klemmefredagsflat <3

    2. Du er bare heeeeelt herlig <3 Tenk sååå heldig jeg er som har deg <3 Vedens beste, tuusen takk 😀 Her er migrenen akkurat kosta ut vinduet, nå blir det helgevask og låtskriving og etterpå bunkre krokkisser :DD Good hælg <3

    3. ladyaugust: Ja, nå er det 998 visninger igjen i min lille radio-stasjon <3 Ha en flotters dag søs, har du det skal av krokkiser for helgen?? <3

    4. hahahaha heeeerlig 😀 Vi kan sitte å prøvesmake Kjersti sine nyyydelige kaker :DDDD Kjersti er den beste kakebakekokken jeg vet om <3 Tenk å få være i egen Frodith-avis hahahaha tuuusen takk ! 😀 Verdens beste søs <3 klæmmeflatsomeipannekake, nommi <3 <3 <3

    5. Lisbeth Pedersen: Det var et veldig godt tips, å ha de på julekalenderen 🙂 jeg trenger mange lure måter 😀 Jeg har 998 ganger igjen. Startet jo på onsdag 😀 Hi-hi 🙂 Stor klem <3

    6. Ja da er du jo godt i gang, og har bare 999 ganger igjen å vise den 🙂 du får ha den som innslag på julekalender innleggene dine
      Men så er sangen bare så utrolig flott
      Klemmer

    7. Ja jeg kan love deg at her i huset er det armer og bein. Skulle gjort masse, men?. Jobber for lenge, lekser, klær ,oppussing, matlaging, stryking, vasking, trening, og helst blogge og være sosial i tillegg. Det er litt håpløst akkurat nå, men blir vell bedre? Håper jeg ..)

    8. Engla: Jeg fikk med meg to episoder med KJersti 🙂 etter jeg kom hjem. Og nå skal jeg følge med til uka :-)Neste Avis blir vel spekket med greier 😀 Ha en fin kveld videre. Klemmer <3

    9. Herlig og kunne gå inn hit og få lese i frodiths rykene ferske avis altså 🙂
      Kakekrigen har jeg desverre bare sett en gang, men jeg fikk ihverfall med meg hvem Kjersti er 🙂
      Koselig å se henne i “virkeligheten”. Jeg heier på henne og jeg heier så absolutt på In August og 1000 words <3
      Også heier jeg på frodith som skriver så fin avis!
      Ha en fortsatt fin kveld <3
      Stoooor go´klem fra Engla

    10. Mira: Hi-hi 🙂 Jeg drar kjendisene våre fram i lyset, og finner ut hva de bedriver på fritiden, i ekte Se og Hør-stil .-D Neida… du vet jeg er en snill redaktør 😀 Skal bare gi de litt ekstra publisitet 😀 Vi har vel alle noen ugler her og der ;-D

    11. Fru Stussli: Ja, jeg skal også lade opp noe kraftig i helga til all verdens kriger som måtte komme neste uke 😀 Jeg heier på kjendisene våre 😀 Klart Kjersti er best 🙂 Miss Nam-nam 🙂 Stor klem til deg min venn 🙂 <3

    12. LIKER <3 <3 Ja kjendis og kjendis slarv, men noe har jeg... men vet ikke helt, du kjenner sikkert meg og mine innlegg fra en tid tilbake og jeg er vel ikke den som holder kjeft om ting.. men ugler i mosen finnes det mye av...

    13. Lisbeth Pedersen: Ja, her skal det heies i alle retninger 😀 Og jeg har lovet å vise sangen 1000 words, 1000 ganger her på siden min ;-D Så jeg må jo finne litt kreative innfallsvinkler etterhvert 😀 Hi-hi…vi får nå se.. ;-D Kose deg med kvelden. Stor klem <3

    14. Jaaaa til Ladysang og jaaaa til kakekrig! Heia Ladyen og Heia Kjersti. Må si at kakekrigen er noe jeg tar blodig alvorlig. Jeg sitter her og kjefter på dommerne, holder for øynene og har hjerte i halsen. Mulig jeg er bittelitt innhabil, men jeg mener Kjersti bakte de beste kakene hele forrige uke. Dette kunne jeg lett bedømme fra gjennom tven uten å ha smakt! Hun er jo best! Blir en hard uke vi går inn i nå. Jeg skal lade skikkelig i helgen sånn at jeg er klar for finaleuke!!
      Litt som med skiskyting på tv….
      Stoooor klem

    15. Fine sangen 🙂 og en kjempeflott avis.
      Blir spennende å følge med Kjersti i finalen, krysser fingre og tær for henne.
      Så heier vi selvfølgelig også på fliiiinkeste Lady August.
      Klemmer

    16. Livsrom: DU får så klart gratis Liv 🙂 Ja, du hører og du SER på dem og da har du gjort jobben din, og redaktøren er så klart fornøyd, du trenger aldri betale 😀 Men skulle du få nyss om noe rart…. så gi redaktøren et hvisk i øret da…? Ikke sant..? 😀 Klemmer <3

    17. Min matgale verden: Ja, det må jeg si er sløve greier der borte i Bergen 😛 Her har de en spill levende kjendis gående blant seg, og så SKRIVER de ikke om det!! Hm!! Vel, det gjør JEG hvertfall 😀 Jeg vet å verdsette de fine kjedisene vi har her inne 😉 Stor klem til Miss Nam-Nam, going for Miss Kake-krig 😀

    18. deveny: Takk 😀 Jeg tar den fram ved noen anledninger 😀 Ofte i forbindelse med utstillingene mine i Galleri Frodith ;-D For jeg har eget Galleri også skjønner du ;-), hvor vi har hatt mange fototustillinger/konkurranser 😉

    19. Benedicte Fjeldberg: Ja, vi må heie litt på alle sammen 😀 De kjendisene vi har her inne 😀 Hi-hi <3 Jeg er bare en avis-redaktør på jakt etter litt sladder 😀 Ha-ha

    20. Hmmm hvor skal jeg sende de kr 35, -? Ja, jeg har jo lest, og må vel betale:(:(?
      Men lover å følge med Kjersti, og jeg lover å se videoen til In August så ofte jeg har tid, og husker det:) Kanskje jeg fortjener en gratisavis da?
      Ingen kjendiser her. Kjendiser er nok du best på kjære redaktør;)
      Klem<3

    21. Den herlige sangen:) Må si jeg liker den avisen din, ikke minst siden den er den eneste som bryr seg om at jeg er kommet til finalen. Fysj på avisene her i Bergen;) Og jeg deler så GJERNE forsiden med flotte Lady August. Stor klem til redaktøren:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg